Chłopacy udali się do dormitoriów i zaczęli rozpakowywać zakupy.Katsuki poszedł do swojej szafki i zaczął pakować swoje rzeczy.Izuku poszedł i rzucił się na łóżko po czym wyjął telefon.Każdy zajął się swoimi rzeczami dopóki ktoś nie zapukał do drzwi.
-JUŻ IDE.
Bakugo otworzył drzwi.
-Hej bakubabe.
-Co chcesz kosmitko?
-Aizawa kazał nam się zebrać w salonie.
-A okej dzięki.
(Bakusquad jest dla siebie jak rodzina dop.Auto.)
-Spoczko!
-Deku!
-Hmm?
-Chodź mamy iść do salonu.
-A ok.Obaj chłopcy ruszyli do miejsca spotkania.Oni jako ostatni byli wyczekiwanymi.
-Skoro wszyscy już tu jesteśmy-zaczął Aizawa-mam wam do przekazania wiadomość.
-Dyrektor szkoły postanowił , że jako iż jest to wasz ostatni rok w tej szkole to zostaniecie przydzielenie do bohaterów jako pomocnicy , a rok póżniej będziecie mogli już być uznawani za pro hero.Cała klasa nie siedziała cicho.
-Już jutro macie być spakowani bo zostajecie odesłani do agencji bohaterów na staż zrozumiano?
-Tak!-wykrzyczała cała klasa.Kiedy Aizawa wyszedł , to każdy ruszył do swojego pokoju się pakować.Deku i Bakugo udali się razem.
-Nie mogę uwierzyć , że to już koniec uczenia się w UA.-zaczął Katsuki.
-Co ja mam powiedzieć...Dopiero co zapisano mnie do tej szkoły , a już muszę z niej się wypisać.Kiedy doszli do pokoju to chłopacy wzięli torby się się pakowali.
|Kolejnego dnia|
Wszyscy stali już przed budynek UA z bagażami.Po chwili przyszedł Aizawa.
-Klaso 3a muszę was pożegnać.Miałem z wami wspaniały czas jednakże był tez taki moment gdzie chciałem was wszystkich wyrzucić przez okno.Mam nadzieje , że staniecie się Pro Hero tak jak o tym marzyliście.
Cała klasa pobiegła do Aizawy i się przytulali.
Po chwili wszyscy przyjaciele się żegnali i obiecali , że będą się jeszcze widywać.Następnie każdy udał się w swoją stronę.|3 lata później|
Katsuki stał się bohaterem No.2 A Deku bohaterem No.1.Reszta klasy też miał swoje miejsce w rankingu.Izuku i Bakugou zostali parą i teraz mieszkają razem podobnie jak Mina i Kirishima czy Denki I Jirou.
________________________________
Hej Hej!
Nadszedł Koniec tej książki , ponieważ stała się wielkim nie wypałem.
Właśnie pisze nową książkę i nazywa się ,,Never Alone" mam nadzieje , że przypadnie niektórym z was do gustu ;)
I bardzo przepraszam , że nie napisałam tej lepiej.(Okładka mojej nowej książki)
CZYTASZ
Nie zostawię cię już//Bakudeku//
Teen FictionIzuku jako 4-latek dowiedział się , że jest nieobdarzony.Pewnego dnia poszedł z swoim najlepszy przyjacielem do parku.Nikt się spodziewał się tego co się stanie...