Hoseok ya da papatya, herkes o'na öyle seslenirdi, bunun nedeni hoseok'un hayatı sevmesi ve güzel gülümsemesi değildi.
Bunun nedeni yapraklarının tek tek kopartılmasıydı, hoseok o kadar mutsuz ve yalnız dı ki sürekli papatyaların yanında durur ve yapraklarını sever en sonunda kopartırdı, bir kaç kişi hoseok'u öyle gördüğünde papatya demeye başlamışlardı.
Hoseok her zaman bir gül kadar naif taehyung gibi olmak istiyordu, broşu gül deseniydi, gül ler kadar güzel ve naifti, herkes o'na şiirler yazıyor ve hayranlıklarını dile getiriyordu.
Hoseok başkaydı, kibardı, ince ruhluydu, tatlıydı ama bunu kimse bilmiyordu, kırılgan ruhunu kimse bilmiyordu, yapılan zorbalıklar fiziksel şiddet değildi kötü sözlerden ibaretti, hoseok her gün kulaklığını takar sırasına otururdu, müzik açmazdı, o'nun hakkında neler söylediklerini dinlerdi.
Yine sırasına oturduğunda içeri taehyung geldi, yeni boyattığı kırmızı saçları, pahalı marka kıyafeti ve gül broş'u ile çok güzeldi.
Yine herkes hayranca o'na bakıyordu, bir kız elinde kırmızı gül ile yanına giderek uzattı, hoseok hafifçe gülerek kafasını eğdi.
O'da gül olmak istiyordu, güzel görünmek için çabalıyordu, kendisinede iltifat edilmesini istiyordu ama çabalarının karşılığını alamıyor ve herkes farklı noktasından vuruyordu.
Bir çocuk sırasına bir papatya atarak güldüğünde bütün sınıf gülmüştü, taehyung kafasını eğdi, insanlardan nefret ediyordu, hoseok ile alay edilmesine sinir oluyordu "lütfen nazik olun" dediğinde sınıf susmuştu.
Sınıfa hoca girdiğinde herkes yerine oturmuş tüm dikkatlerini ders'e vermişlerdi, zil çaldığında beden dersiydi, herkes önden giderken hoseok yavaşça çantasını topladı, taehyung kalkarak yanına gitti gül'ü uzattı "sana daha çok yakışıyor" dediğinde hoseok kafasını salladı "ben papatyayım" diyerek elindeki papatyayı uzattı.
Taehyung papatyayı aldığında hoseok "gül değerli seni gibi, papatya anlık değerli ama asla güçlü değil, benim gibi, güle şiir yazılır senin gibi, papatya çöpe atılır benim gibi, gülün yaprakları narin senin gibi, papatyanın yaprakları kırılgan benim gibi, yani gül olucak kadar değerli değilim ama papatyamı alabilirsin, solucak ve çöpe atabilirsin" diyerek gittiğinde taehyung öylece kaldı.
Hoseok çok değerli, güçlü ve güzeldi, kendisine haksızlık ediyordu, kafasını eğerek gülü çöpe attı, papatyayı kitabın arasına koyarak sınıftan çıktı.
/
Bismillah ldpğfgpföfdmfmöfx