4

148 22 7
                                    

Yoongi çantasına sakladığı beyaz gül'ü sürekli zarar görmemesi için kontrol
ediyordu.

Sınıf yine hoseok ile dalga geçtiğinde sinir ile nefes aldı, jungkook "ah bu sınıf çok salak" dediğinde taehyung "haklısın" diyerek kafasını salladı.

Öğle yemeği olduğunda herkes çıkmıştı, yoongi lavaboya gidicem diyerek sınıfa döndüğünde sınıfta kimse yoktu.

Hoseok lavaboya gitmişti.

Yoongi beyaz gül'ü çantadan çıkartarak hoseok'un sırasına koydu, gülerek sınıftan çıktı, kantine indiğinde hoseok'u sırada gördü, yanında durdu.

Hoseok yutkunarak kafasını eğdi, sıra onlara gelene kadar hoseok kalp krizinden neredeyse ölücek ti.

Hoseok "çikolatalı süt lütfen" dediğinde yoongi hoseok'a baktı, kantinci adam "yemek yemiycekmisin?" dediğinde hoseok kafasını salladı "kilo aldım" dediğinde adam kafasını salladı "ah bu zamane gençleri" diyerek sütü uzattı.

Hoseok gidecek iken yoongi hoseok'un kolunu tuttu, adam'a bakarak "iki tost" diyerek miktarı uzattığında  adam kafasını salladı.

Hoseok korkarak yoongi'ye baktığında, yoongi hoseok'u önüne aldı, sıra devam ederken adam tostları uzattı, yoongi bir tanesini hoseok'a verdi "kilo al" dediğinde hoseok kızarmış yanakları ve elindeki tost ile giden yoongi'nin arkasından baka kaldı.

Yutkunarak kafasını salladı, bahçeye çıktı ve ağacın altına oturarak tost'u yemeye başladı, yoongi'nin neden böyle davrandığını bilmiyordu.

Ders zili çaldı hoseok sınıfa girdiğinde diğerleri de girdi, hoseok sırasında duran beyaz gül'e şaşkınca bakarken sınıfta o'ndan farksız değildi.

Bir kız "kesin yanlış sıraya koyuldu, hoseok o'nu taehyung'a ver" dediğinde yoongi göz devirdi "neden versin?" dediğinde kız "hoseok'a kimse gül vermez" dediğinde yoongi güldü "neden vermesinler?" dediğinde kız "ç-çünkü o değersiz" diyerek emin bir şekilde baktı.

Yoongi güldü "değersiz? Değersiz sizin gibi beş para etmez kişilere denir, hoseok hak ediyor ve gül o'nun sırasına konulmuş, tatava yapmayın" diyerek sırasında geri yaslandı.

Jin "yoongi ne yapıyorsun" dediğinde içlerindeki Steve "sen kim oluyorsun da bize hakaret ediyorsun" dediğinde jimin "kavga" dediğinde yoongi gülerek kalktı, Steve'in önünde durdu "asıl sen kimsin de hoseok'a karışıyor ve alay ediyorsun, o küçük aklınla bana kafa mı tutuyorsun" diyerek korkunç bir gülümseme sundu.

Steve yumruğunu sıkarak kaldırdığında yoongi tutarak kolu çevirdi, Steve acı ile "bırak" dediğinde yoongi kafasını salladı "bir daha bana kafa tut ve cezanı çek küçük sülük" diyerek kolu bıraktı.

Jungkook "yoongi sakin ol" dediğinde yoongi kafasını salladı "ben sakinim zaten" dediğinde namjoon "yerine otur" dediğinde yoongi göz devirdi ve yerine oturdu.

Hoseok elindeki beyaz gül'ü sıranın altına koydu, yoongi "hak ediyorsun" dediğinde hoseok yoongi'ye baktı, yoongi telefonu ile oynuyordu, hoseok önüne dönerek çizim defterini çıkardı.

Son zamanlarda olduğu gibi yine yoongi'nin resmini çizmek için taslak oluşturdu, sınıf ise kendi arasında beyaz gül için tartışıyorlardı.

/

sope : roseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin