Hoseok yine sırasında turuncu gül bulduğunda gülerek baktı, bu gülleri kimin bıraktığını merak ediyordu.
Yoongi yanına oturdu "hayranın var" dediğinde hoseok kafasını salladı "bilmem, ama güller çok güzel" dediğinde yoongi kafasını salladı "senin kadar olmasalarda" dediğinde hoseok'un yanakları kızardı.
Bir kız "uzun zamandır yapmıyorduk" dediğinde diğerleri güldü, papatyaları çıkardıklarında hoseok'un gülüşü solarken yoongi kaşlarını çatarak baktı.
Sınıf sıraya girdiğinde yoongi hoseok'un yanağını okşadı "papatyalarda güzel değil mi? Düşünsene bir çok insan çiçek alınması için sevgililerini sıkıştırırken senin çiçek bahçen var, üzülmek yerine onlara teşekkür etmelisin, sana güzel papatyalar getiriyorlar" dediğinde hoseok "öylemi" dediğinde yoongi gülerek kafasını salladı "öyle, ben hiç çiçek almadım ama sana bir sınıf çiçek alıyor, bu güzel birşey" dediğinde hoseok gülerek "ben sana çiçek alırım" dediğinde yoongi gülerek kafasını salladı "çok isterim" dediğinde hoseok kafasını eğdi.
Sınıf papatyaları hoseok'un önüne koyduğunda hoseok "teşekkür ederim" dediğinde şaşkınca baktılar, kız "neden?" dediğinde hoseok "okadar alıyor veya topluyorsunuz, zahmetiniz için teşekkür ederim" dediğinde hepsi bir birine baktı, çocuk "r-rica ederiz" dediğinde hoseok güldü.
Yoongi "ovv sandığımdan daha iyi" dediğinde jungkook, jin, jimin, namjoon ve taehyung yanlarına geldi, namjoon "az önce gördüklerim gerçekmiydi" dediğinde jin "gerçekti" dediğinde güldüler.
Jimin "hoseok bu çok iyiydi" dediğinde jungkook "böyle birşey beklemiyordum" dediğinde taehyung "bende" dediğinde hoseok kafasını eğdi, yoongi "artık benim ile otur" dediğinde hoseok yoongi'ye baktı, yoongi gülerek baktığında hoseok kafasını salladı.
Öğlen hoseok yoongi'nin yanına oturduğunda taehyung "artık bizim ile mi oturucaksın?" dediğinde yoongi kolunu hoseok'un omuzuna atarak "evet" dediğinde hoca sınıfa girdi, yoongi hoseok'un şakağını öperek defterini açtığında hoseok yutkunarak kafasını salladı.
Ders boyunca yoongi arada hoseok'a bakıyordu, zil çaldığında yoongi hoseok'un elini tuttu "resim bittimi?" dediğinde hoseok kafasını salladı "evet" dediğinde yoongi "ne zaman görücem" dediğinde sınıfta kimse kalmamıştı.
Hoseok kafasını eğdi "yarın" dediğinde yoongi kafasını salladı, hoseok kafasını kaldırarak yoongi'ye baktığında yoongi dolgun dudaklara baktı, hoseok yoongi'nin gözlerini takip ettiğinde kedi dudakları buldu, yutkunduğunda yoongi yaklaştı.
Hoseok kalbi patlayacak gibi hissediyordu, yoongi izin alır gibi kahve gözlere baktığında hoseok dudaklarını ince dudaklara bastırdı.
Yoongi hoseok'un belini tutarak kendine çektiğinde hoseok kollarını yoongi'nin boynuna doladı, yoongi ince beli okşarken hoseok parmaklarını siyah saçlara daldırdı.
Ayrıldıklarında hoseok yavaşça gözlerini açtı, yoongi yeniden dolgun dudakları öptüğünde hoseok sıkıca sarılarak siyah saçları çekti.
Seslice ayrıldıklarında hoseok derin nefesler alıyordu, yoongi hoseok'un anlını öptü "hadi gidelim" dediğinde hoseok kafasını salladı, yoongi sıkıca sarıldığı ince beli bıraktığında hoseok yoongi'nin boynundaki kollarını çekti.
Yoongi hoseok'u evinin önüne bıraktı "görüşürüz" dediğinde hoseok kafasını salladı, yoongi gittiğinde hoseok evine girdi, odasına çıkarak yastığa yüzünü koyarak çığlık attı "tanrım öpüştük, biz öpüştük" diyerek yatağında tepinmeye başladı.
/