Yoongi kulaklığını takmış dolaşırken karşıdaki hoseok'u gördü, yalnız dolaşıyordu, gülerek yanına gitti.
Hoseok karşısında ki yoongi'yi gördüğünde yutkunarak kafasını eğdi, yoongi hoseok'un önünde durduğunda hoseok yoongi'ye çarparak durmuştu, yoongi gülerek baktı.
Hoseok yutkunarak kafasını kaldırdı, yoongi "yalnızmısın?" dediğinde hoseok kafasını salladı "e-evet" dediğinde yoongi "artık değilsin" diyerek hoseok'un elini tuttu, hoseok şaşkınca ellerine bakarken yoongi "hadi" dediğinde ilerlemeye başladılar.
Dolaşırken yoongi "öylesine mi dolaşıyordun?" dediğinde hoseok kafasını salladı "m-markete gidicektim" dediğinde yoongi "gidelim" diyerek güldü.
Hoseok yutkunarak kafasını salladığında markete gittiler, yoongi sepet aldığında hoseok listede ne varsa aldı, yoongi jelibon ların yanına gitti "hoseok hangisi güzel" dediğinde hoseok "ekşi jelibonlar güzel ama kolalıda alabilirsin" dediğinde yoongi kafasını salladı.
(Ekşi jelibonlar 🤤😻🤤)
Ekşi ve kolalı aldı "bittimi?" dediğinde hoseok kafasını salladı "evet" dediğinde yoongi hoseok'un elini tutarak kasaya gitti, hoseok aldıklarını poşete koyduğunda kasiyer miktarı söyledi, yoongi karttan ödediğinde hoseok "neden ödedin" dediğinde yoongi omuz silkti "ödedim işte" diyerek jelibonları da poşete koydu.
Hoseok'un elini tutarak marketten çıktılar, yoongi "evemi gidiceksin" dediğinde hoseok kafasını salladı "evet" dediğinde yoongi "gidelim" dediğinde hoseok "ne yapmaya çalışıyorsun" dediğinde yoongi kaşlarını çatarak "anlamdım" dediğinde hoseok "ellerini gösterdi " ne yapıyorsun" dediğinde yoongi "rahatsız olduğunu söyleseydin tutmazdım" diyerek ellerini ayırdı.
Hoseok yeniden tuttu "rahatsız olmadım" dediğinde yoongi gülerek parmaklarını birleştirdi "güzel" dediğinde hoseok "benimle konuşmazdın, ne oldu birden" dediğinde yoongi kenetli elini hoseok'un omuzuna koydu "birşey olmadı, korunmaya ihtiyacın var ve bende o görevi üstlenicem" dediğinde hoseok kafasını eğdi.
"Zorunda değilsin" dediğinde yoongi gülerek "biliyorum" dediğinde hoseok "seni anlamıyorum" dediğinde evin önüne geldiler, yoongi hoseok'un şakağını öptü "zorunda değilsin" diyerek ilerlemeye başladığında hoseok şaşkınca arkasından baktı.
O az önce şakağını mı öpmüştü?
Kafasını salladı ve evine girdi, annesi "nerede kaldın hoseok" dediğinde hoseok "arkadaşımı gördüm de biraz konuştuk" dediğinde bayan jung "anladım, hadi yemek yapalım" dediğinde hoseok gülerek kafasını salladı.
/
Canınız bir şey çok ister ama o şey alındığında da yeme isteğiniz kaçarya
Benimde o huyum çok sinirimi bozuyor :(