5

145 22 23
                                    

Hoseok bir haftadır sırasında beyaz gül buluyordu, sınıf onları kimin koyduğunu merak ediyordu.

Jungkook "bu gülleri kim koyuyor acaba?" dediğinde jin kafasını salladı "bende çok merak ediyorum" dediğinde taehyung "acaba hoseok anlamını biliyor mu?" dediğinde namjoon "anlamı ne ki?" dediğinde yoongi "saflık ve masumiyet" diyerek açıkladı, jimin "ooo sen güllerin anlamlarını biliyormusun" dediğinde yoongi göz devirdi.

Hoseok beyaz gül'ü kenarı koyarak telefon ile oynamaya başladığında içeri biri girdi "hoseok" dediğinde sınıf çocuğa baktı, hoseok kalkarak çocuğun yanına gitti, yoongi kaşlarını çatarak bakıyordu.

Hoseok çocuğa sarıldı "neden erken geldin seo-joon" dediğinde dediğinde seo-joon güldü "bilmem, son ders değilmi zaten" dediğinde hoseok güldü "boş ders, gel otur" dediğinde sıraya geçtiler.

Jimin "oha bu kim?" dediğinde yoongi kaşlarını çatarak geri yaslandı, bu çocuk kim di şimdi.

Taehyung "yakışıklıymış ha" dediğinde jin "cidden" dediğinde namjoon "jin?" dediğinde jin gülerek namjoon'un yanağını öptü "aşkım senden yakışıklı değil" dediğinde namjoon göz devirdi.

Jungkook "gülleri bu çocuk mu bırakıyor acaba" dediğinde yoongi kafasını salladı "daha önce okulda görmedik bu çocuğu" dediğinde jimin "yoongi haklı" diyerek gülek konuşan ikiliye baktılar.

Seo-joon "kuzen erken çıkamıyon mu?" dediğinde hoseok kafasını salladı "hayır, son ders zaten, 25 dakika kaldı, sabret işte" dediğinde seo-joon masadaki beyaz gül'e baktı "bunu kim verdi?" dediğinde hoseok kafasını salladı "bilmiyorum, bir haftadır sıramda buluyorum, 5. Beyaz gülüm" dediğinde seo-joon gülerek "ooo gizli aşığın mı var" diyerek hoseok'un saçını düzeltti.

Hoseok göz devirdi "bence yanlış sıraya koyuyorlar, daha hatalarını fark etmediler" dediğinde seo-joon "ne alaka hoseok, sen gülleri hak ediyorsun, tutturdun bir papatya, ne var papatya'da, sınıfın salak sa senin suçun ne" dediğinde hoseok kafasını eğdi.

Yoongi'nin sinirden gözü seğirmeye başlamıştı, bu çocuk da kimdi ve hoseok'un saçını düzeltiyordu.

Jin'e baktı "sorsana kimmiş" dediğinde jin  "ben niye soruyorum jimin sorsun" dediğinde jimin "neden ben ya" dediğinde taehyung "hoseok" dediğinde hoseok ve seo-joon taehyung'a döndü.

Taehyung "şey merak ettikte" diyerek çocuğa baktığında hoseok "kuzenim seo-joon" dediğinde hepsi kafa salladı, taehyung "tanıştığımıza memnun olduk seo-joon" dediğinde seo-joon güldü "bende.. " dediğinde taehyung "taehyung diye bilirsin" dediğinde seo-joon kafasını salladı "bende memnun oldum taehyung" diyerek hoseok'a döndü.

Hoseok kaşlarını çatarak "ne oldu ki şimdi" dediğinde seo-joon "anlamadım" dediğinde hoseok "bilmem yani normalde sormazlardı, neyse" dediğinde seo-joon "taehyung etkileyiciymiş" dediğinde hoseok güldü "ne o aşık mı olucan" dediğinde seo-joon konuşan taehyung'a bakarak "neden olmasın" dediğinde hoseok güldü.

Zil çaldığında çıktılar, hoseok "biraz dolaşalım" dediğinde seo-joon kolunu hoseok'un omuzuna koydu "nasıl istersen prenses" dediğinde güldüler.

Yoongi ikilinin arkasından kaşlarını çatarak bakıyordu.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
sope : roseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin