3

149 22 5
                                    

Bir haftadır yoongi hoseok'a sataşan sınıf'a sinir ile bakıyordu, bu sinirli hali bütün sınıfı korkuttuğu için kimse yanına yaklaşmıyordu.

Sınıf yeniden hoseok'a sataştığında sinir ile "kesin sesinizi" dediğinde sınıf susmuştu, namjoon "yoongi ne oluyor?" dediğinde yoongi "başım ağrıyor, bu salaklar ise dahada ağrıtıyor" diyerek hoseok'a baktığında hoseok kafasını eğdi.

Sınıf hoseok'un etrafından çekildiğinde hoseok hızla sınıftan çıktı, yoongi anlını ovduğunda taehyung "ağrı kesici var, istermisin" dediğinde yoongi  kafasını salladı "hayır" diyerek geri yaslandı.

Jimin "hoseok ses çıkarmadı ki, o'na neden kızdın" dediğinde yoongi jimin'e baktı "sanane jimin" dediğinde jimin jungkook'un koluna sarıldı, jin "yoongi kabalaşma" dediğinde yoongi göz devirdi.

Zil çaldığında içeri hocadan sonra hoseok girdi, kırmızı gözleri yere bakıyordu, yoongi göz devirerek defterini açtı, kızgınlığı evet hoseok'aydı  kendini savunmuyor ve hakaretlere maruz kalıyordu.

Neden kendini savunmuyordu?

Neden sesini çıkartmıyordu?

Hoseok'a baktı, titreyen eli ile not tutuyordu, kafasını salladı, sınıftaki herkesi öldürmek istiyordu, hoseok kendilerinden farklı ve güzel diye dalga geçiyorlardı.

Son ders boş olduğu için herkes kendi halindeydi, sınıfındaki kendini beğenmiş  sang hoseok'un yanına gittiğinde yoongi o'na baktı.

Sang hoseok'un önünde durarak "ödevlerimi yap" dediğinde yoongi güldü, kalkarak hoseok'un yanındaki sıraya oturdu, herkes sang'a odaklandığı için yoongi'yi takmamışlardı.

Hoseok yutkunarak "neden?" dediğinde sang kaşlarını çatarak "sana yap dedim" dediğinde hoseok kararlı sesi ile "hayır" dediğinde sang elini kaldırdığında yoongi havadaki eli tuttu.

Sınıf nefesini tutarak ikiliye baktığında sang yutkunarak baktı, yoongi gülerek "o kadar değil" dediğinde sang "b-bırak kolumu" dediğinde yoongi sang'ın kolunu çavirerek üstüne gitti "bir daha birine emir verirsen ve ya elini kaldırırsan  o eli kırarım, haddinizi aşmayın, anladınız mı?" diyerek sang'ı itti.

Sang yere düştüğünde sınıf kafasını sallamıştı, yoongi hoseok'a bakarak göz devirdi, cidden neden bu kadar korkuyordu anlamış değil di.

Hoseok kafasını eğdi, gözleri dolduğunda sıkıca kapattı, zayıf olmaktan nefret ediyordu.

/

Zorba olan şeyler yazamıyom ya, çok sinirim bozuluyo, hoşikim zorbalığı hak etmediği için yazamıyom,hoşikim tatlı şeyler yazılmasını hak ediyor🥺 totikini yediğim hoşikim🥺

sope : roseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin