Yoongi erkenden okula geldi, çantasındaki turuncu gül'ü hoseok'un sırasına koydu, kantine indi.
Tost ve ayran aldı, masaya oturarak yemeye başladı, herkes yavaş yavaş gelmeye başladığında sınıfına çıktı, sınıfta jungkook ve jimin vardı, diğerleri de yavaşça geliyordu.
Jungkook "turuncu gül var" dediğinde bir çocuk gül'ü almak için sıraya gittiğinde yoongi "nereye?" dediğinde çocuk "gül'e bakıcam" dediğinde jungkook "hoseok dan izin al" dediğinde çocuk güldü "cidden papatya çocuğa kim gül verirki" dediğinde jimin "kes sesini defol" dediğinde çocuk kafasını salladı ve gitti.
Jungkook "kim bırakıyor çok merak ediyorum" dediğinde yoongi kafasını salladı "bende" dediğinde jin, namjoon ve taehyung'da geldi.
Jin "turuncu gül" dediğinde taehyung "kim bırakıyor amk çok merak ediyorum" dediğinde namjoon "anlamı ne?" dediğinde yoongi'ye baktılar, yoongi göz devirdi "arzu, heves ve gururu ifade ediyo, verildiği kişiden büyülenmeyi ifade ediyor" dediğinde jungkook "sen bunları nereden biliyorsun?" dediğinde yoongi "annem gülleri seviyor, anlamlarını bize söyler" dediğinde kafa salladılar.
Hoseok sınıfa girdi, herkes merak ile o'na bakıyordu, hoseok sırasındaki turuncu gül'ü gördüğünde kaşlarını çatarak baktı "kim bırakıyor bunları" diyerek gül'ü eline aldı, gülerek baktı, sırasına oturdu.
Yoongi gülerek kafasını eğdi, namjoon "güller o'nu mutlu ediyor" dediğinde taehyung "güller herkesi mutlu eder" dediğinde kafa salladılar, jungkook "resmini çizicek" dediğinde o'na baktılar.
Hoseok eskiz defterini çıkarttığında yoongi yanına gitti "ne çiziyorsun, her gün" dediğinde hoseok defteri kapattı "ö-öylesine şeyler" dediğinde yoongi "bakabilirmiyim" dediğinde hoseok kafasını salladı "olmaz, bitmedi" dediğinde yoongi "bittiğinde bakabilirmiyim?" dediğinde hoseok "bakabilirsin" dediğinde yoongi gülerek kafasını salladı "bekliycem" diyerek diğerlerinin yanına gitti.
Jimin "ne çiziyormuş" dediğinde yoongi "bilmem öylesine şeyler dedi" dediğinde jin "ne yani, çiçecek böcek gibimi?" dediğinde yoongi kafasını salladı "öyledir herhalde" dediğinde namjoon "çizimi nasıl merak ettim" dediğinde jungkook "bende" diyerek jimin'in elini tuttu "kantine" dediğinde kalktılar.
Hoseok yutkunarak yoongi'nin yanına gitti, yoongi gülerek baktığında hoseok "birşey söyliycektim" dediğinde yoongi kafasını salladı "söyle" dediğinde hoseok diğerlerine baktı.
Yoongi hoseok'un elini tutarak sırasına getirdi "söyle" dediğinde hoseok "seni çizebilirmiyim" dediğinde yoongi şaşkınca "beni mi?" dediğinde hoseok kafasını salladı, yoongi "zorlanmazmısın?" dediğinde hoseok "hayır" dediğinde yoongi gülerek kafasını salladı "o zaman bekliycem, yarayıda mı çiziceksin" diyerek sol gözüne dokunduğunda hoseok elini kaldırdı, geri indirdi "evet" dediğinde yoongi kafasını salladı.
Hoseok'un elini tutarak "dokunabilirsin" dediğinde hoseok yutkunarak yavaşça parmağını bastırdı "acıyor mu?" dediğinde yoongi kafasını salladı "hayır" diyerek hoseok'un elini tutarak avucunu öptü "resmi bekliycem" dediğinde hoseok kafasını salladı, yanakları yanmaya başlamıştı.