part 4

273 6 4
                                    

Po wejściu do domu tata już stał ubrany w garnitur tak samo jak Lucas.

-idź na górę się przebrać.-powiedział chłodno ojciec

Zrobiłam to co powiedział. Bałam się, że znowu wpadnie w szał i mnie uderzy. Lucasa nigdy nie dotknął, ponieważ jego darzył większą miłością.

Podjechaliśmy pod dom Cameron'ow. Grzecznie się z nimi przywitałam i poszłam do pokoju Sarah.

-siema li.-zaczęła dziewczyna

-hej

-ej wszytko dobrze? Co się stało z twoim policzkiem?

-a to, tak wszytko gra

-nie wydaje mi się.-odparła zmieszana blondynka
-kto ci to zrobił?

-nikt, wywaliłam się na chodniku

-niech ci będzie

Z dołu usłyszeliśmy głos Warda abyśmy zeszli. Rose przygotowała poczęstunek. Gdy jedliśmy siedziałam na przeciwko rafe'a, chłopak przez cały czas patrzył się na mnie pożądliwym spojrzeniem. Rafe był naprawdę przystojny tak samo jak jj, obaj mi się spodobali ale myślę, że na razie nie będę wchodzić w związki z żadnym z nich.
Nasi rodzice rozmawiali pijąc wino a ja z Sarah wyszłam na spacer.

*
Był już wieczór i leżałam w łóżku przeglądając Instagrama. Nie spodziewanie dostałam wiadomość od rafe'a.

Od; Rafe

Hej li, wyjrzyj przez okno

Od; Lily

Czemu?

Od; Rafe

Po prostu wyjrzyj

Odsunęłam zasłony gdy za oknem zobaczyłam rafe'a. Był cały mokry od deszczu. Otworzyłam drzwi tarasowe i wpuściłam chłopaka do środka.

-co ty tu robisz?.-zapytałam

-liczyłem na milsze przywitanie

-no to się przeliczyłeś

-do prawdy?.-powiedział rafe przybliżając się do mnie bliżej

-dobra teraz pytam serio, czego chcesz?

-jeszcze się nie domyśliłaś?

Rafe już był tak blisko mnie, że musiałam napierać na ścianę abyśmy się nie pocałowali

-wiem że mnie chcesz.-szepnął chłopak

-skąd ta pewność?

-widać to po tobie

W pewnym momencie Rafe pocałował mnie przyciskając do ściany. Dał moje ręce do góry i mocno je trzymał. Oddałam pocałunek sama nie wiedząc czemu.
Rafe dalej mnie namiętnie całował i schodził coraz niżej.
Leżeliśmy na sobie gdy chłopak dotykał mojej tali i pośladków.

Jak pewnie się domyślacie przespaliśmy się ze sobą. Ta noc była naprawdę gorąca ale chyba nic nie znaczyła.
Chyba...

💋

Back to home // JJ Maybank and Rafe Cameron Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz