3. Kapitola

45 3 0
                                    

''Vážně bych radši

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

''Vážně bych radši...'' Začnu protestovat.

Recepční mezitím co drží bílé tlačítko na recepčním telefonu, zvedne jednu ruku, aby mi ukázala ať jsem zticha. 

O pár vteřin později je ze sluchátek slyšet mužský hlas. 

''Co je Crystal?'' Zní znepokojeně. 

''Cale'' Řekne s falešným úsměvem ''Potřebuji aby jsi okamžitě přišel na recepci.''

Ze sluchátek slyším nejprve jen mumlání, než jeho hlas začne být zase hezky slyšet. 

''Crystal, víš přece co máš říkat,'' Křikne ''Momentálně nenabíráme žádné nové zákazníky.''

Zakašle si, je vidět že se cítí trapně, a rychle si sundá sluchátka a zvedne telefon k uchu. 

''O to nejde.'' Rychle zašeptá. ''Prosím, opravdu sem musíš přijít. Dobře?''

Chvíli slyším nějaké další mumlání z telefonního sluchátka než Crystal telefon položí. A znovu se začne usmívat.

''Jeden z našich agentů se vám bude hned věnovat.'' Řekne.

Chci se začít hádat, že žádného agenta vidět nechci a jen chci aby mi přestali psát, když se skleněné dveře za recepcí otevřou a vejde nejspíš zmiňovaný Cal.

Je stejně nádherný jako Crystal, s upravenými blonďatými vlasy a modrýma očima. Stejně jako ona, má na sobě bílý oblek. Vypadá že by mohl být podobně starý jako já, sedmnáct. Určitě je atraktivní - když má někdo takový typ. Pro mě je trošku až moc upravený. 

Dráždivě se podívá na Crystal a poté se otočí ke mně.

Cítím jak si mě prohlíží. Soudí mě stejně jako Crystal když jsem vešla. Při jeho zkoumání se začnu propadat hanbou.

''Omlouvám se'' Řekne, v jeho hlasu je slyšet pohrdání. ''Momentálně nenabíráme nové zákazníky.''

Upřeně se podívá na Crystal a pak zpátky na mě.

''Ano, už jsem slyšela.'' Řeknu přes zaťaté zuby. ''Nejsem tu abych se stala zákazníkem. Jsem tu abych vám řekla, že chci abyste mě přestali kontaktovat.''

Na malou chviličku se na mě Cal kouká překvapivě než se jeho obličej změní zpět ke kamennému. Tázavě se podívá na recepční. 

''Tohle musíš vidět Cale.'' Řekne vážně.

Zamračí se a zamíří k počítači. 

Když si čte cokoliv co je na obrazovce jeho oči začnou černat. Na chvíli je šokovaný. 

Pak se vrátí ke svému kamennému výrazu a podívá se na mě. 

''Takže vy jste ta dívka,'' řekne trošku soudně. ''Ze všech holek na světě, vy máte být jeho polovička. Musím přiznat, nejste co jsem očekával. Teď prosím pojďte semnou. Máme něco velmi důležitého co musíme probrat. Váš život by mohl být v...''

Crystal zakašle a varovně se na něj podívá - jako kdyby toho řekl už příliš.

Cal si povzdychne. 

''Prosím pojďte semnou Lilo Black.'' Řekne. ''Vše vám vysvětlím.''

Otočí se a projde zpět skleněnými dveřmi, kterými vešel dovnitř.

Podívám se na Crystal, která na mě povzbudivě kývne.

Na chvíli přemýšlím jestli nemám prostě odejít.

Ale tak co už. Zajímá mě co mi chce říct.

Pokrčím rameny a jdu za ním.

Pokrčím rameny a jdu za ním

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Cupid's Match  (CZ Překlad)Kde žijí příběhy. Začni objevovat