Protočím očima a zvednu se z červeného křesla.
Cal už prošel dveřmi a měl namířeno ke kamennému oblouku na druhé straně otevřené kanceláře.
Rychle jdu za ním a málem do mě narazí nádherná brunetka se sluchátky.
Doběhnu ho k oblouku a projdeme společně.
Na druhé straně se zastavím a překvapeně pozdvihnu obočí.
Přišli jsme na kruhové vnitřní nádvoří. Uprostřed na podiu stojí socha ženy, která má výhled na kamenné jezero. Voda v něm je tak čistá a nehybná, že se v ní krásně odráží letní obloha, která sem svítí skrz střešní okno. Po vysokých kamenných zdech se plazí břečťan a míří k třem dalším obloukům, kteří otevírají chodby vedoucí dále. Celé místo voní po směsi něčeho starého a sladkého, jako květiny v muzeu.
Je to nádherné - ostrý kontrast k té rušné kanceláři, kterou jsme právě opustili.
Cal se na chvíli zastaví, podívá se na sochu zvláštním pohledem, který neumím přečíst, než se rozeběhne k jednomu z oblouků na druhé straně. Možná je to jen moje představivost, ale přišlo mi že se od té ženské sochy snažil držet co nejdál.
Zastavím se abych se na ni podívala.
Ta socha je samozřejmě starověká, ale i tak je mi povědomá. Zajímalo by mě, jestli už jsem takovou sochu někdy viděla v učebnici dějepisu, galerii, nebo v něčem takovém. Vypadá jako starověká bohyně, ale nejsem si jistá jaká - sakra, kdybych tak dávala větší pozor při dějepisu.
Něco mě na ní znervózňuje, když se jí tak koukám do očí - jakoby na mě taky koukaly a nečekaně mnou proběhne husina.
Podívám se na to podium, na kterém stojí a zjistím, že je na něm něco vytesaného. Vypadá to jako nějaký seznam. Kámen je ale opotřebovaný časem a musím se soustředit abych to zvládla přečíst.
1. Žádný amor se nesmí nikdy spárovat.
2...
''Slečno Black'' Řekne Cal ostře a já se na něj otočím ''Nemám na to celý den.''
Povzdychnu si a rychle ho doběhnu. Pokračujeme skrz břečťanem nastíněným obloukem.
ČTEŠ
Cupid's Match (CZ Překlad)
AdventureCo kdybyste byli spojeni s pravým bohem lásky? --- Lila si jde do Amorovy seznamky postěžovat, aby ji už neotravovali. Místo toho ale zjistí, že amorové existují, že je spojena s nebezpečným bohem lásky a že je na cestě aby ji našel. Brzy lítají ší...