5. Kapitola

38 3 0
                                    

Zasměju se

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Zasměju se.

Cal zírá jen na mě a jeho chladné oči nejdou přečíst.

''Chcete mi tím říct že můj partner je... Amor?'' Usměju se. ''Amor? Jakože ten malej chlapeček s křídlama, šípem a lukem?''

Chvíli přemýšlím jestli tohle není nějaká reality show nebo tak něco. Podívám se skrz skleněnou stěnu a očima hledám kameramanský štáb. Vidím jen spoustu bílých obleků a kousek té sochy. 

Cal si povzdychne. Opatrně položí kus papírů, co držel celou dobu v ruce na stůl a posune ho směrem ke mně. 

''Ne,'' Řekne. ''Tohle je Amor.''

Vezmu si ten kus papíru do rukou a pozdvihnu obočí. Nečekaně zalapu po dechu.

Oni mě chtějí spárovat s ním? 

Držím v ruce černobílý profilový obraz muže. Má pořádně rozcuchané vlasy a jeho oči jako kdyby mi koukaly do duše i přes fotku. Myslím, že by mohl být stejně starý jako Cal, ale něco na jeho vzhledu mi přijde více vyspělé. Jeho čelist je hranatější a kousek jeho ramen, co jsou vidět na fotce, jsou široké.

Ale jeho rty jsou zkroucené do zlomyslného úšklebku, což má dopad na jeho drsnost s chlapským šarmem. 

Nebudu popírat, že není pohledný - mohl by být model - vytrhnutý z nějakého mužského magazínu. 

Jak si prohlížím obrázek, začnu cítit pocit obeznámenosti. 

''Chcete mi říct že tohle je Amor?'' Zeptám se nevěřícně. 

Kde jsem ho jen už viděla?

Podívám se zpátky na Cala, který má v obličeji zklamání. 

''Tvoje zorničky se rozšířily. Líbí se ti.''

Zamračím se a rychle zakroutím hlavou - abych mu ukázala, že se mílí. 

''Mám přítele.'' Řeknu se sklopenýma očima. ''To už jsem vám říkala.''

Cal se na mě podívá podrážděně. 

''Ano, ale ty nejsi správný partner pro tvého přítele... jeho správný partner je...''

Zastaví se a já se na něj začnu mračit - znovu naštvaná.

Co tím jako myslí, že můj přítel není můj správný partner?

''...Někdo jiný,'' Pokračuje a ignoruje můj naštvaný výraz. ''Byla jste spárována s Amorem.''

Podívám se zpátky na tu fotku.

A najednou mi dojde, kde už jsem ho viděla. 

''To je ta fotka, kterou jsem viděla támhle na obrazovce. Jeden z top deseti nežádoucích.''

Cal kývne.

''Ten nejlepší. Číslo jedna mezi nežádoucími.'' Řekne temně. 

Zakroutím nevěřícně hlavou.

Co je tohle za podnik?

''Vy mi nevěříte. Nevěříte ani jediné věci, které vám tu říkám.'' Znovu na mě chvíli zírá.

''Ale musíte. Když nebudete věřit tak jsme všichni... Myslím vy... vy jste...'' Rychle se opraví. ''v nebezpečí. Přijde si pro vás. Jestli se to dozví...''

Najednou se otočí ke svému počítači a zapne ho svým dlouhým štíhlým prstem. Má ruce muzikanta, pozoruji ho. 

Rychle napíše něco na klávesnici a po chvíli zírání se mu uleví. 

''Něco vám ukážu. Něco díky čemu budete věřit, že Amorové existují a...no... i všechno ostatní.''

Vytáhne kousek papíru a napíše na něj několik čísel. Pak se rychle postaví. 

''Pojďte za mnou slečno Black.'' Řekne s úspěchem v očích. ''Tohle budete chtít vidět.''

''

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Cupid's Match  (CZ Překlad)Kde žijí příběhy. Začni objevovat