Jsem tu brzy.
Ráno jsou tu snídaně, tak jdu rychle prázdným koridorem k jídelně. Vůně spálených toustů a závany pomerančového džusu se prolíná hned jak vejdu dovnitř. Je tu pár studentů, každý sedí u jednoho stolu, ale jinak je tu ticho.
Kdo chce přijít brzy první den školy?
Vezmu si pár toustů a sednu si naproti kuchyni - chutnají trochu jako lepenkové krabice.
Zamračím se.
Jsem podivně nervózní, když vím, že sem dnes Amor začíná chodit - i když tomu stále plně nevěřím.
Stejně mám přítele. Připomínám si. Takže koho zajímá, že tu dnes začíná?
Potom co mi Cal řekl o tom administrativním problému, mě odvedl zpátky k recepci a řekl mi, že bude celou situaci monitorovat - ať už to znamená cokoliv. Zavzpomínám na tu místnost plnou monitorů a podívám se na kameru v rohu jídelny. Zamračím se.
''Cale,'' Pošeptám. ''Jestli mě sleduješ... tak přestaň.''
Povzdychnu si a opřu se do židle.
Už si povídám sama se sebou... Blázním snad?
Najednou se otevřou dveře do jídelny, což zničí místní ticho. Otočím se ve svojí židli a jsem překvapená.
Pak pozdvihnu obočí a usměju se.
Charlie, moje nejlepší kamarádka, běží přímo směrem ke mně. Její tmavé, černé vlasy lítají ze strany na stranu.
''Nádhernej... Tam je... nádhernej... Je tam...'' Snaží se vyslovit zadýchaně.
Zvedne jeden prst, aby mi naznačila, že jí mám dát chvilku.
''Nádhernej..kluk...začíná...dneska.'' Konečně se usadí vedle mě.
''Viděla...jsem... ho.. jak jde kolem... našeho sdružení sociálního výběru.''
Vypadá strašně pyšně, že takovou informaci zvládla předat.
Klesne mi žaludek.
Amor?
Falešně se usměju.
''A ty jsi potřebovala běžet až do jídelny, abys mi to mohla říct?'' Zeptám se suše.
Chce zrovna pokračovat ve svém příběhu, když se její hnědé oči zvětší.
''Tak dokonce dva nádherní kluci.'' Nenápadně pošeptá s očima upnutýma na dveřích jídelny.
Zamračím se a otočím, abych viděla na co tak zírá.
Zase mi klesne žaludek.
Nemá na sobě svůj čistý, bílý oblek - místo toho džíny a kostkované tričko. Vypadá mnohem mladší a klidnější než před tím. Jeho blonďaté vlasy lehce rozcuchané a jeho chůze méně formální.
Co tady dělá??
Je to Cal.
ČTEŠ
Cupid's Match (CZ Překlad)
AdventureCo kdybyste byli spojeni s pravým bohem lásky? --- Lila si jde do Amorovy seznamky postěžovat, aby ji už neotravovali. Místo toho ale zjistí, že amorové existují, že je spojena s nebezpečným bohem lásky a že je na cestě aby ji našel. Brzy lítají ší...