4. Kapitola

43 4 0
                                    

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Vejdu do nesmírně hektické, otevřené kanceláře. 

Je převážně bílá - jako recepce - s historickými černými sloupy sahající k vysokému stropu. Levá stěna mě hned zaujme. Jde přes ní obrovská koláž obličejů, jmen a míst - spojené dohromady růžovou šňůrou. Naproti stěně je oblouk a za ním je královská kamenná socha ženy zahalené do tógy. 

Je tam spousta hlasů lidí v bílých oblecích, mluvících do sluchátek. Nemůžu si nevšimnout, že každý je tu nádherně atraktivní. To mají napsáno v inzerátech, že zaměstnanci musí být atraktivní nebo co?

Cal kráčí mezi nimi a občas se na mě otočí. 

Pro sebe zakroutím hlavou a pronásleduji ho mezi řady počítačů a lidmi kteří někam spěchají.

Vypadá to tu spíš jako patro pro obchodování s akciemi, než seznamka. 

Při chůzi si všimnu monitorů na zdech, kde dokola probíhají různé obrázky. Top deset nežádoucích se najednou rozsvítí na jedné z obrazovek. Z nějakého důvodu mě jedna fotka zaujme, ale než se na ni stihnu soustředit, obrazovka zčerná. 

Podívám se na Cala, který došel ke dveřím skleněné kanceláře. Otevře je a naznačí mi, že mám jít dovnitř.

''Posaďte se slečno Black.'' Řekne stále chladným hlasem. 

Zamračím se na něj a vejdu dovnitř. Sednu si do zvláštního červeného křesla před stolem. 

Zavře dveře, vytáhne černou obálku z kartotéky naproti zdi a sedne si naproti mě. Chováním mi připomíná někoho mnohem  staršího než sedmnáctiletého kluka. Upřímně, celý jeho vzhled ho dělá starším. 

''Opravdu nejste taková jakou jsem si vás představoval.'' Zakroutí hlavou a otevře černou obálku. 

''Ano, už jste říkal.'' Odpovím nepříjemně. ''Řeknete mi teď co tu teda vlastně dělám?''

Cal vytáhne z obálky kus papíru, prohlédne si ho a podívá se zpátky na mě. 

''Nedávno jsme projeli vaše detaily naším systémem'' Začne. ''a s někým jsme vás spárovali... s někým s kým jsme nečekali, že se někdy někdo spáruje.''

Zakroutím hlavou.

''Proč byste vůbec projížděli moje detaily vaším systémem? Proč vůbec máte moje osobní detaily?'' Řeknu podrážděně.

Cal se chladně usměje.

''Máme detaily všech.'' Odpoví. ''Ale to není ten problém.''

Naštvaně se na něj podívám.

''Tak můžete mi říct co tedy je za problém?''

Zírá na mě jeho modrýma očima a znovu si povzdychne. 

''Je to pro nás složitá situace. Riskuji porušení našich... našich zákonů, tím že vám tohle řeknu.''

Pozdvihnu obočí.

''Cože? Zákony o seznamce?!'' Zeptám se posměšně.

Cal mou otázku ignoruje a zhluboka se nadechne, jakoby se na něco připravoval.

''My jsme...amorové.'' Řekne a projede si rukou svoje perfektní blonďaté vlasy. ''Párujeme lidi. Už to tak děláme několik století. Ale my samotní se do lásky nezatahujeme. Je to až moc nebezpečné.''

Pozastaví se a já na něj tázavě zírám.

O čem to mluví?

''Před mnoha lety, jeden z našich amorů sjel z kolejí. Namočil se do lidských aférek, lidských srdcí. Posedlý lidskými ženami a donutil je aby byly i ony posedlé jím.'' Říká temně. ''Začal být velmi nebezpečný. Jeho moc rostla, jeho ideologie stále více vzrůstala do extrémů. A my jsme ho vyhnali z naší organizace. Od amorů. Navždy.''

Protočím očima. 

''Tohle má být nějaký vtip?''

Cal pomalu zakroutí hlavou.

''Bohužel ne, slečno Black.'' Odpoví potichu.

Rozhodnu se, že to budu hrát s ním.

''Takže co to má společného semnou?''

Cal se zhluboka nadechne a intenzivně se mi koukne do očí.

''Nedávno, poprvé v amorové historii, byl s někým spárován.'' Zakroutí hlavou. ''Neměl by ani být v systému. A už vůbec ne mít potencionálního partnera. Je to pro něj až moc nebezpečné. A jestli se to dozví...''

Pozdvihnu obočí.

Cal dělá, že si toho nevšímá. Nespustí ze mě oči.

''Lilo Black. Udělá cokoliv aby dostal co chce. Je to prvotní amor. Je z nás všech nejsilnější... Je to Amor.''

Zamračí se.

''A byl spárován... s vámi.''

''

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Cupid's Match  (CZ Překlad)Kde žijí příběhy. Začni objevovat