O pět minut později jsme zpět v Calově kanceláři. Ani jeden nemluvíme.
Sedím zase v červeném křesle a svírám si ruce tak moc, že moje prsty začínají být bílé.
''Ty jsi spároval moje rodiče.'' Řeknu smutně po chvíli.
Cal se na mě zvědavě podívá a kývne.
''Ty jsi zklamaná.'' Pozoruje mě.
Pokrčím rameny. Upřímně nevím jak se mám cítit.
''Chceš čaj?'' Zeptá se.
Dívám se na něj jak jde na druhou stranu místnosti a začne mi dělat čas.
Přinese mi hrneček s čajem, na kterém je napsáno: Nejlepší přítel na světě.
''Kdo ti tohle dal?'' Zeptám se zvědavě, když mi ho podává. ''Myslela jsem že amorové se nesmí zamilovat. Nekoupil sis to sám pro sebe že ne?!''
Cal se na mě podívá se studem a rychle zakroutí hlavou.
''To je na dlouhý povídání.''
Napiju se a ucítím sladkost - jako bylinková zahrádka mojí babičky v létě.
''Heřmánek a levandule.'' Vysvětlí Cal. ''Uklidňuje nervy.''
Napiju se znovu a je to divný, ale je mi mnohem lépe.
''Teď už mi věříš?'' Zeptá se.
Položím hrneček na stůl vedle Amorovi fotky a pokrčím rameny.
''Řekněme, že ti věřím,'' Odpovím. ''Řekněme, že budu věřit tomu videu... Co to tedy vůbec znamená?''
Pozastavím se a znovu se podívám na tu neskutečně nádhernou fotku.
''I kdyby to teda byla pravda, že tahle strašně špatná bytost neznámé paranormální rasy, je můj potenciální partner,'' Řeknu. ''Nemám zájem s nim být. Mám přítele. A i kdybych zájem měla - Nemám ani ponětí, kdo vlastně je. Nikdy jsem ho nepotkala. Mohl by být kdekoliv ve světě. Jak moc pravděpodobné je, že se naše cesty někdy zkřížily?''
Cal se opře o stěnu a trapně se poškrabe na krku.
''Ano.'' Řekne. ''Přesně tady je ten náš hlavní problém.''
Tázavě se na něj podívám.
''Při obvyklých okolností... bychom vymazali jakékoliv zmínky o tobě v naší databázi, aby se o tom nemohl nikdy dozvědět - a neustále bychom se snažili ho od tebe nenápadně odklánět.'' Řekne.
Cal se zastaví - Škrabe se na rukou a chvíli mě pozoruje. Vypadá jakoby nevěděl co má vlastně říct.
''Tak a teď věř... že...jsme tak nějak opravili tuhle situaci... tak že jsme odstranili co nejvíce informací, které se týkají tebe, co bylo možno.'' Začíná. '' Ale to bylo ještě před tím než se objevila taková... administrativní chyba...''
Zírám na něj.
''Jaká administrativní chyba?'' Zeptám se.
Cal si sedne do jeho kancelářské židle.
''Cesta k potencionálnímu partnerovi už se dala do pohybu.'' Rychle vyblábolí.
Naštvaně se na něj podívám a on stiskne nervózně ruce k sobě.
''Jak se jmenuje tvoje střední škola?'' Zeptá se.
Pozvednu obočí.
''Forever Fall High.'' Řeknu.
Cal kývne a zhluboka se nadechne.
''Ano, to jsem si myslel,'' Řekne. ''Amor tam začíná chodit... zítra.''
ČTEŠ
Cupid's Match (CZ Překlad)
AbenteuerCo kdybyste byli spojeni s pravým bohem lásky? --- Lila si jde do Amorovy seznamky postěžovat, aby ji už neotravovali. Místo toho ale zjistí, že amorové existují, že je spojena s nebezpečným bohem lásky a že je na cestě aby ji našel. Brzy lítají ší...