Kötü olmuş olabilir kusura bakmayın seviliyorsunuz
Günler hızla geçiyor herkesin ömründen fazlasını alıyordu son olaylardan sonra Nesrin kimseyle konuşmuyor sabah aşağı inip akşam odasına çıkıyordu muhattap olsa şehrazat her fırsatta ablasının üzerine gelmiş bir kuma olduğunu savunuyor kaynanası bile isteye azatla yattığını ağa konağına gelin geldiğini söylüyordu sanki daha önceden maraba kızıydı ama kaynanası maraba kızıydı bunu biliyordu kayın babası neden evlenmişti onu bilmiyordu ama onu ilgilendiren bir konu da değildi zaten yorganı ayağıyla itmisti Nesrin bu gün azatın büyük halası gelecekti ve hazırlık yapması gerekiyordu herkes büyük haladan çok korkar ve cekinirdi yeri geldiğinde Zozan hanım ağaya bile meydan okuyordu gözü kara sert bir kadındı acıma duygusu nedir bilmez hatası olanı affetmezdi.
Nesrin yorganı ittikten sonra sarkıttı bacaklarını yataktan hemen hazırlanıp çıkması gerekiyordu odadan yoksa dilber hanımdan ağır sözler isitebilirdi banyoya doğru ilerlediğinde azat kanepede yüz üstü yatmış üstünü de açmıştı Nesrin yanına gidip üstünü örtmek istese de vazgeçmişti asla erimeyecekti buzları banyoya yürüyüp işlerini hallettikten sonra giyinme odasına gitmiş siyah bir elbise giyerek çıkmıştı sevmezdi normalde ama eski neşesi yaşama sevinci kalmamıştı yerle bir olmuştu azatın da kıyafetlerini çıkarıp yatağa bıraktıktan sonra azata yaklaşıp"Ağam geç kalacaksın kalk "
diyip bir adım geriye atmıştı azat uyanıp yataktan çıktıktan sonra da önce azatın yatağını toplamış daha sonra da kendi yatağını toplamış odadan çıkmıştı aşağıya indiğinde şehrazat ve dilber hanım sedirde oturmuş nesrini bekliyordu Nesrinin indiğini gören dilber hanım"Gelin dediğin bu kadar uyumaz bı de hanım ağa olacam diyor sen bu şekilde anca hizmetçisi olursun bu konağın "
duyduklariyla şehrazat in neşesi yerine gelmiş Nesrinin morali bozulmuştu
"Kusura bakma jinap bilsem sabah 4 de uyanır ezanı okurdum "
"Sen bana laf mı veriyorsun "
"Ne anlarsan jinap "
"Gelin hanım yerini haddini bil gönderirim seni baba ocağına "
"Canıma minnet "ipler gerilmiş dilber hanım ve Nesrin karşı karşıya gelmişti günlük rutin haline gelmişti konakta kavgalar mutlaka hergun ya şehrazat ya da dilber hanım nesrine laf sokar kavga çıkarırdı kimse yadirgamiyordu artık dilber hanım sedirden kalkıp Nesrine doğru adimlamaya başladı Nesrinin tam karşısına dikilip
"Bana bak Nesrin seni ezerim seni elime alırsam kimse elimden alamaz "
"Siz beni gerçekten sahipsiz başı boş sandınız herhalde ses etmiyorum diye benim babam ve abilerim kalkmadan annem hepinizin hakkını verir dilber xanim unutma benimle uğraşma bu konağı hepinizin başına yıkarım kimse de bana ağzını açmaz "
"Neye veya kime güveniyorsun sen "
"Babam ağır ağa abim cengiz ağa anam nursin hanimaga ve yukarıdaki oğlun olan kocam azat ağaya yeterli mi bu kadar "
"Senin güvendiğin dağlarını yıkarım Nesrin "
"Ben ağa kızıyım dilber hanım unutma ağa karısıyım benim kılıma zarar gelirse yılmaz aşireti diye birşey kalmaz "
diyerek dönüp gitmişti Nesrin dilber hanım sinirden kizarirken şehrazat olacakları düşünüyor azat annesi ve karısı ile ne yapacağını bir çözüm yolu ortak nokta bulamıyordu elini nereye atsa elinde kalıyordu annesi sürekli karısıyla uğraşıyor laf sokuyordu ve azat annesini susturamiyordu bu gün halası gelecekti ve bu konuyu daha sonra halletmeyi aklına yazarak aşağıya inmişti annesinin yanına oturmuş ama gözü hep karisindaydi sofrayı kuruyordu ve azatın nesrine cani kaynıyordu gidip sıkıca sarılmak öpmek geliyordu içinden sofranin hazir olmasına kısa bir zaman kala hala gelmiş herkesle selamlasmisti sıra nesrine geldiğinde elini opturmemis nesrini alıp bağrına basmıştı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL İLE GELEN MUTSUZLUK
Ficção AdolescenteBirinin yaptığı hatanın bedelini siz ödemezsiniz tabiki aşiret bir aileniz yoksa ve hatayı ailenizden biri yapmadıysa ama bu hatayı en yakınınız olan abiniz yaptıysa eğer en büyük bedeli siz ödersiniz berdel ile şans işi bu ya mutlu olur mutlu bir y...