HwangHyunjin
694.682 beğeni
Yeni Era?Yorumlar
@User263637
Hayatımın anlamı nasıl bu kadar yakışıklı olabiliyorsun ??@User173738282
Sarı saçlarına ölürüm 💋@Userlixieniz
Yıllar geçiyor,yakışıklılığından asla ödün vermiyorsun....
LeeFelix
250.355 beğeni
🐥🐙
Yorumlar
User215526271
Of Çillerine bakkk😻User18377372 Avustralya'nın en iyi dans hocası💪🏻🐣
User92728
Ahtapot yemeye gidecekmiş-LeeFelix Bunu da nerden çıkardın ahdwkdh
User92738
Owaaaaa cevap yazdı
Herneyse heyecanımı bir yana bırakmalıyım
Açıklama da ki civciv sen oluyorsun bende aç olduğumdan ahtapot yemeye gideceksin diye düşündüm jdhejsjwzjehwjUser1938382
Bu kadar yakışıklı olma ballı peteğim herkes aşık oluyor sonra🛐-user18373637
Ne,ballı petek mi uejdjwhdjwjUser1938382
Evet hayatım sana da dememi ister misin?
Dm'e gel :)Yavsak piç.Hemen dm diyor!Postuma yazılan yorumlardan bir tanesiydi.Güldüm ve gözlerimi devirip diğer yorumlara baktım.Klasik şeyler.Bu arada ben Felix.Lee Yongbok Felix.Yongbok ismimi kullanmam,herkes de bu ismimi bilmez.23 yaşında bir dans hocasıyım.Hayatımı dansa adadım.Üniversitede modern dans mezunuyum.Çok çalıştım ve yeteniğim ile hemen bir şirkete atandım.Buradaki öğrencileri eğitip ya profesyönel dansçı ya da arka dansçı olmaları için çabalıyordum.Sadece öğrenciler ile değil,bir çok idollede çalışmışlığım ve samimi olduğum kişilerde var.
İş hayatım böyle.Günlük hayatta spora giden arkadaşlarımla takılan sıradan birisiyim.Yıllardır tekvando yapıyorum.Hobilerimden biri.Aşk hayatıma gelirsek öyle bir şey olmadı.Hep flörtlerim oldu.Çok fazla kızın teklifini reddettim.Yönelimim dolayısıyla.Çünkü gayim.Etrafımdaki insanlar ve ailem bunu biliyor.Hyunjin'de bilseydi keşke.Hyunjin'e platoniğim.Liseden beri.Evet bu delice ama duygularım lisenin son döneminde yavaş yavaş başlamıştı.O yüzden ona asla teklif edemedim ve söyleyemedim.Lisede çantasına aşk mektupları ve parfümlü tişörtler bırakmam haricinde.Kim olduğumu bulamadı bende söyleyemedim.Aptal kafam.
Hyunjin lisede çok başarılı birisiydi.Herkes ona hayranlık duyardı ve onu yüceltirlerdi.Çok iyi dans ederdi.Spor salonunda,konferans odasında ve sokaklarda.Onu izleyen herkes ona hayran olmadan ayrılmazdı yanından.Hyunjin ile liseyi bitirdik ve o bir süre gözden kayboldu.Telefon numarasını değiştirdi ve sosyal medya hesaplarını kapattı sonrada ben ona bir daha ulaşamadım.1 yıl bekledikten sonra babam işine Avustralya'da (memleketimizde) devam etmek istediğini söyleyince Avustralya'ya taşındık.Babam başarılı bir kalp-damar cerrahı olunca iş bulması kolay olmuştu zaten.Burada geçirdiğim süre boyunca Hyunjin aklımdan hiç çıkmadı ama ne zaman onunla ilgili röportajlar,fotoğraflar görsem kalbim ona aşık olduğum ilk günki gibi atıyor.Avustralya'ya taşındıktan sonra yavaş yavaş Hyunjin'in çok ünlü bir şirkette çalışmaya başladığı gibi dedikodular yayıldı.Ve bum! Hyunjin çok kısa bir sürede patladı ve şöhret sahibi oldu.
Ona olan özlemimi ve sevgimi onun videolarına,magazinlere verdiği röportajlarla gidermeye çalışıyorum ama bu gerçekten yetmiyor.
...
SELAMM
Bu bölüm Felix ve hayatından kısaca bahsettiğim giriş bölümüydü
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınn
Öptümm
(Düzenlenmiştir)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dansçı/Hyunlix
Fanfiction"Ünlü dansçı HwangHyunjin ve liseden beri ona aşık olan profesyonel Dans hocalığı yapan Lee Felix'in hikayesi" Dansçı#1 Bxb