4

173 23 74
                                    

Hyunjin
Ne yapıyordum ben?Daha 2 dakika önce tanıştığım birine yemek teklifi mi ediyordum?Neden?O sadece 2 dakika önce tanıştığım bir dans hocasıydı.Abartmamalıydım.Artık çalışacağım birisiydi o.Çoğu zaman yüz yüze olacaktık.Fazla drama yapıyordum.Felix teklifimi kabul ettiğinde beraber dışarı çıktık ve yürümeye başladık.

"Hangi araba ile gideceğiz?"

Sessizliği Felix bozmuştu.Cidden yemek yemeyi teklif etmiştik iyi hoşta detayları hiç düşünmemiştim.

"Ben şoförüme eve gitmesinini söyleyebilirim,yemekten sonrada taksiyle dönerim.

Gözlerime bakıp beni dinledikten sonra kafasını salladı ve "Garaj bu tarafta." dedi.

Merdivenleri aştıktan sonra şirketin arka tarafındaki kapalı garaja ulaştık.İkimizde konuşmadık yürürken.Felix cebinden anahtarını çıkardı ve anahtarın  açma tuşuna bastı.Sağ arka tarafta siyah bir spor arabanın ışığı yandı ve ses çıktı.Arabası güzeldi.Mat bir rengi vardı.Arabasını incelerken Felix arkasını döndü ve gülümsedi.

"Arabam bu,gel Hyunjin"

Gülümser bir tavırla ona baktım ve arabanın kapısını açıp oturduğunda bende hızlıca ilerledim ve kapıyı açıp oturdum.

"Araban güzelmiş Felix."

"Teşekkür ederim,tercih ettiğin ya da gitmek istediğin bir mekan var mı?"

Derin bir şekilde gözlerime bakıyordu.Dalmıştım sanırım.Büyülenmiştim.

"İstersen bana gidelim"

"Anlamadım ne ?"

Kahkaha attı ve bana baktı.Salak gibi ne söylemiştim.Ne mal insandım.

"Babam yemeğe gelecek misin yazdı da bende işte eve yemeğe gidelim anlamında ağzımdan kaçtı işte."

Dansöz bile bu kadar kıvırmıyordu.10 saniyede nasıl yalan atmıştım.

"Caddeyi aştıktan sonra sağda bir hastane kalıyor.Onun arkasının çaprazında bir İtalyan restaurantı var."

Senin içinde uygunsa oraya gidelim.

Kafamı salladım ve onu onayladım.Ardından yanıma yaklaştı ve gülümseyerek "Kemerini bağla,biraz hızlı gideceğiz." dedi.

Bana havalı bir şekilde göz kırptıktan sonra sırıttım kemeri takmak için çekmeye başladım.

Biraz uğraştıktan sonra Felix çoktan arabayı çalıştırmıştı.Ben hala kemeri takamamıştım ama.Mis gibi arabası var,kemeri bozuk.Bu böyle olmayacaktı.Bir kemer çekemediğim içinde ona söylemeye utanıyordum.

"Felix çekiyorum çekiyorum gelmiyor?"

Çekiyorum çekiyorum gelmiyor demek ne amına koyayım.Felix bana tek kaşını kaldırıp baktığında"Ne gelmiyor?" diye sorgulayıcı bir sesle bana baktı.

Bir bana birde çektiğim emniyet kemerini baktıktan sonra utanarak güldü ve bana doğru yaklaştı.Üstüme doğru eğilip emniyet kemerini kemerini çekti ve bana baktı.

Onun dudaklarına bakarken o da bana bakıyordu.Neden dudaklarına bakıyorum kahretsin.Çok güzeller.Öpülesi.Ben ona bakarken o bakışlarını üzerimden çekmedi.Kalp atışları çok hızlanmıştı.

Ben onun dudaklarına doğru "Biraz hava sıcak oldu sanki,camı açsakDiye fısıldadığımda eli ayağına dolaştı ve kucağıma düştü.Bende az değildim he.Neden yavşaklık yapıyordum şimdi.Felix çok tatlıydı.Sessiz bir şekilde güldüğümde yanakları kızarmaya başlamıştı.Emniyet kemerini taktı ve koltuğuna oturdu.

Dansçı/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin