Görüldü mü?Hyunjin'de dm okuyacak zamanı bulmuştu!Mesaja hızlıca tıkladım hemen geri aldım.Korkudan ne yaptığımı bilmiyordum.Aptal Chan.Bunun hesabını sana çok kotu soracaktım.Uyandığında.Kendisi sızmıştı çünkü.
Mesaj kısmına hala bakarken Hyunjin bir şeyler yazmaya başladı ve bende açıklama tarzında bir şeyler yazmaya başladım.HwangHyunjin
Mesajı okuyamadığım için şanslısın çocuk.Çocuk mu?Çocuk dediğin eline çocuk verir hem ne çocuğu be.Profilden çocuk mu sandı acaba.Ama konumuz bu değildi.Tanrıya şükür aptalca mesajımı görmemişti.Yüzümdeki sırıtmayla yazmaya devam ettim
Userlixienizz
Çocuk mu ne çocuğu?Seninle yaşıtım ben.
Hem ben mesaji yanlışlıkla attımO kadar şeyide yanlışlıkla yazdın yani?
Al işte.Ne diyecektik şimdi.Hyunjin akıllıydı.Ama bende akıllıydım.
Aslına bakarsan kardeşim sana olan aşkımı daha fazla saklamamam için elimden telefonu aldı ve yazmaya başladı.
Ne aşkı çocuk ne abisi,benimle dalga mı geçiyorsun?
Ya sabır!
Çocuk demeyi bırakıp baştan başlayabilir miyiz?İşim var.
Hadi ama!Gece gece eskorta gitmeyeceksen ne işin olabilir ki saat 23.30?
Bana bak zevzek şey,seninle uğraşamayacağım.Nerden bulaştıysam bu dm okuma işine.
Ya tamam şaka yapmıştım.
Baştan başlayalım.
Ben yıllar önce sana lisedeyken ask mektupları yazan kişiyim.Evet bu biraz delice.Çünkü üstünden kaç yıl geçti.Seni o kadar çok özledim ki.Liseden sonra hep seni bekledim ama hiç gelmedin.2 yıl önce hesabını buldum Ama yazamadım işte.Bu gecede abim cok sarhostu ve telefonumu kaçırıp sana yazdı.Olay bundan ibaret.Sana neden inanayım?Ya ask mektupları olayını bilen herhangi biriysen ve beni trollemeye çalısıyorsan?
Bu sweat bir yerden tanıdık geldi mi :D
Hey!Ben bu sweati soyunma odasında bin kere aramıştım.Hırsız seni.Çok rahattı bu sweatim.
Hırsız falan hiç hoş değil ama :(
Pardon.Sweati hala saklıyor musun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dansçı/Hyunlix
Fanfiction"Ünlü dansçı HwangHyunjin ve liseden beri ona aşık olan profesyonel Dans hocalığı yapan Lee Felix'in hikayesi" Dansçı#1 Bxb