°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°
Minho pov
-Nem megyek! -kiabálok rá Yorára mert már a faszom kivan.
-Minho! Miért? Komolyan egyedül akarsz hagyni?
-Te sem mész. Baszki mit gondolsz hogy majd engedem hogy minden faszságot tömjenek a fejedbe?!
-Nem vagyok már gyerek Minho! Szoval kérlek ne kezelj úgy. -halkul el a hangja mire én is megpróbálok lenyugodni.
-Tudom hogy nem vagy gyerek de féltelek.
-És ha el jön velem valaki? Mondjuk te? -néz rám mosolyogva.
-Tudod hogy ezt még nagyon vissza fogod fizeted. -nézek rá lemondóan mire a nyakamba ugrik.
-Imádlak!
-Ahham én is téged. -mondom neki ironikusan amin felnevet.
-El kéne hoznod Jisungot is. -jelenti ki mire azonnal ellököm magamtól.
-Biztos hogy nem! Ebbe őt nem kavarjuk bele.
-Most miért? Együtt vagytok nem?
-Nem! Mi csak... -hogyan mondjam ezt el neked Yora?
-Ti csak?
-Mi... -beszédemben a telefonom csörgése szakít meg aminek rettentően örülök. Előkapom majd fel is veszem.
📞 -Minho! -kiabál rám Jisung mire összerezzenek.
-Mi bajod van? Hallom akkor is ha nem ordibálsz.
-Leszarom hogy mit hallasz! Még is hogy lehetsz ekkora egy kibaszott álszent rohadék?! -kiabál tovább mire megvilágosodom hogy rohadtul nem viccből kiabál velem.
-Oké Jisung. Most miért mondod ezt? -Yora ezt hallva kérdőn néz rám mire leintem hogy várjon.
-Ne játszd itt az ártatlant! Hogy lehettem ilyen hülye? -nevet fel cinikusan. -Tudod Minho... azt hittem hogy vagy olyan érett hogy nem csinálsz ilyet. És még engem baszol le mindenért!
-Jisung! -emelem fel én is a hangom. -Még is miről beszélsz? Hol vagy most?
-Képzeld el hogy Kangnál vagyok. És ne merd azt mondani hogy ne legyek vele! Te... te csak hagyjál békén engem és én is ezt fogom tenni. Annyira utállak Lee Minho! -rámbaszta a telefont mire még idegesebb lettem.
-Mi történt? -kérdezi aggódva Yora mikor elkezdtem felvenni a cipőmet.
-Jisung elhordott minden szarnak. De azt sem tudom hogy miért akadt ki rám. -nézek rá és ekkor veszem észre hogy Yora is öltözködik. -Te meg hova mész?
-Veled megyek. Mit gondolsz majd hagyom hogy nélkülem verekedj? -beletörődtem hogy Yora velem fog jönni így együtt indultunk meg Jisunghoz.
-Mivan ha tényleg Kangnál vannak? -kérdezi Yora mikor kiszállt a autóból.
-Jisung nem ismeri olyan jól azt a gyereket ezért nem is merne át menni hozzá... vagy is nagyon remélem. -teszem még hozzá mire Yora bizonytalanul néz rám. -Nem tudom oké? Rohadtul nem tudom hogy hol lehet.
YOU ARE READING
•Szigorúan Csak Barátok• [✓]
Fanfiction。*♡Minsung✧*。 Én és Hyunjin csak szexeltünk. Ám Hyunjin beleszeretett egy fiúba Lee Felixbe. Ezzel viszont az járt hogy nekem nem maradt senkim. Így jött a képbe Lee Minho. ❕Majdnem hogy az összes rész 18/16+❕ 2023. Márc. 20 - 2023. Ápr. 7