♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
-És ezt pont most kellett elmondanod!? -kiabálok rá idegesen majd elkezdtem felöltözni.
-Jisung én sajnálom. Nem akartalak ezzel lelombozni a szex előtt. -mondja Hyunjin és átölel hátulról de én ellököm magamtól.
-Nem az fáj hogy szex után mondtad el!
-Akkor meg micsoda? Nem értelek Jis. Mondtam hogy sajnálom de ezt el kell fogadnod.
-Örülök annak hogy szerelmes lettél csak... csak legalább szólhattál volna előbb is hogy többet nem fogunk lefeküdni mert legalább akkor tudtam volna keresni magamnak mást. -felrángattam magamra az utolsó ruhadatabot is majd a táskámat megfogva mentem volna ki de Hyunjin visszahúzott. -Ne kérj bocsánatot Hyunjin. Nincs miért. -szögezem le neki miután láttam hogy mondani akar valamit.
-Tudom hogy előbb elmondhattam volna de még az sem volt biztos hogy ő viszont kedvel-e engem. Segítek keresni valakit neked...
-Na nem! Azt biztos hogy nem. Te meg a szexpartner keresés. Elég szar vagy benne.
-Most azt mondod hogy rosszul választottam veled kapcsolatban?
-Még jó hogy nem! Én vagyok a kivétel. Velem jártál a legjobban. Kíváncsi leszek én arra a Lee gyerekre. -erre Hyunjin megforgatja a szemeit majd lehajol hozzám.
-Azért a puszikat majd megkapom ugye? -csücsöríteni kezd amin én nevetek egy jót majd -mostmár- mosolygó ajkaira nyomok egy puszit.
(...♡...)
Másnap reggel hétfő volt ami azt jelentette hogy ma megyünk az iskola kirándulásra. Mondhatom majd' ki ugrottam az örömtől! Remélem éreztétek az iróniát.
Ma egész nap utazni fogunk. Ezzel semmi bajom nem lenne -mert bedugnám a fülem és aludnék- de az egész nyavalyás iskola jön erre a kirándulásra.
Nálunk nincsenek „kicsik” akikre még figyelni kell ezért mehet az egész iskola. Mi tudunk magunkra vigyázni és mert fiatal felnőtteknek tekintenek már minket.
Összesen öt osztály van. A „Pisisek” ők a legkisebbek (15-16 évesek lehetnek) nekik kettő osztályuk van mert sokan vannak. Aztán jövünk mi a „Lázadók”. Hogy őszinte legyek sosem tudtam hogy miért mi kaptuk ezt a nevet. Talán azért mert egyszer lefestékeztük az igazgató autóját. Tényleg nem tudom.
Mellesleg megjegyzem; Hyunjin kis szerelme az osztálytársam. Nézhetem az aranyosságba bele áztatott fejét minden redvás nap. Ez rosszabb mint az mikor az osztálytársaddal jössz össze majd szakítotok.
Aztán vannak a „Robok”. Rob mint robot -mert robotikával foglalkoznak a szabadidejükben- és ok mert mindent lerendeznek annyival hogy ok. Ebbe az osztályba jár a legjobb barátom Kim Taehyung és a régi szexpartnerem Hwang Hyunjin.
És jönnek ők. Nincsen nevük mert mindenki utálja őket. Azt hiszik hogy mert ők a legidősebbek nekik mindent lehet. Arrogáns és lekezelő az összes. Persze vannak belőlük is normálisabb fajta de azokkal még nem találkoztam.
(...♡...)
-Jis! Üljetek ide. -mutat maga mellé Hyunjin mikor egy fülke elé érünk. A szeplős angyalian mosolygott ránk amitől hányni tudtam volna. Megráztam a fejem majd mint aki nem is ismeri őket húztam el a csíkot Taehyungal a nyomomban.
-Üljünk ide. -megy be egy üres fülkébe Tae ahová követem. Leülünk egymással szemben majd mind a ketten bedugjuk a fülünket. Ilyenkor sosem beszélgetünk. Ha majd' megől a beszélhetnék akkor sem. Pont azért mert ilyenkor -mikor ismerős emberek között vagyunk- még a falnak is füle van.
-Jisung! -veszi le a fejemről Tae a fejhallgatót mire rákapom a tekintetem.
-Mi a fasz bajod van?! Megijedtem. -mondom a szívemre fogva amin Tae jót nevet. Ekkor veszem észre az ajtóban álló két fiút és egy lányt. -ezek meg kik? -nézem őket végig tetőtől talpig. Sosem láttam a két fiút csak a lányt. Volt már egyszer Tae ágyában. -Te vagy az aki megkérte Taehyungot hogy rakja be a farkát meg a vibrátort is? -ezen a lány teljesen elpirul majd ránéz az egyik fiúra aki csak megrántja a vállát.
-Jisung! Hogy kérdezhetsz ilyet egy lánytól? -csap a combomra mire egy aprót sóhajtok. -és még te szólsz le másokat hogy mikre fel nem izgulnak. Erre te mit csinálsz? Ennyitől sóhajtozól. Szánalmas.
-Te vagy a szánalmas! Ezzel is csak annyit mondott ki a csaj hogy nem elég az amit a farkad nyújt. És az hogy én mikor és miért sóhaj...
-Be fognád egy kicsit? -vág a szavamba az egyik fiú aki eddig csak csöndben olvasott.
-Ne szólj bele a mondatomba! Amugy is mit akartok? -nézek rá csúnyán de ő arra nem válaszol csak tovább olvas. Oh hogy verném ki a kezéből azt a szart.
-Tényleg! -csettint fel Tae mintha most jött volna rá valamire. -Nem zavartok. Üljetek le. -erre én nagyot nézek amin Tae jót nevet. A két fiú Taehyung mellé ült mellém pedig a lány. -Kim Taehyung vagyok.
-Én Jimin -mondja a lány. (Fiú és lány név is) -ő itt Minho -mutat a könyves fiúra aki rám néz de én ezzel nem foglalkozva -megúgy semmivel sem- rakom vissza a fejemre a fejhallgatót.
Hosszú lesz ez az út főleg úgy hogy éreztem; a gatyámban lévő kígyó valakit nagyon keres... csak nem éppen a nadrágon belül.
KAMU SEDANG MEMBACA
•Szigorúan Csak Barátok• [✓]
Fiksi Penggemar。*♡Minsung✧*。 Én és Hyunjin csak szexeltünk. Ám Hyunjin beleszeretett egy fiúba Lee Felixbe. Ezzel viszont az járt hogy nekem nem maradt senkim. Így jött a képbe Lee Minho. ❕Majdnem hogy az összes rész 18/16+❕ 2023. Márc. 20 - 2023. Ápr. 7