❗Egyeseknek undorító lehet ez a rész szóval csak saját felelősségre olvassátok.❗
🔞~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
-Mi lenne ha úgy csinálnánk mint régen? -vetem fel az ötletet.
-Mire gondolsz?
-Csináljuk úgy ahogy az első együttlétünknél.
-Arra gondolsz mikor arra kértelek hogy táncolj nekem? -erre bólintok mire Minho elmosolyodik. -Azt szeretnéd hogy olyan legyek veled mint akkor? -beharapott ajkakkal bólintok megint majd mellkasán végig vezetem a kezemet egészen az alsójáig. -Cumizni is akarsz?
-Ha nagyon szeretnéd. -mondom neki majd ajkaira hajolok abban a pillanatban mikor nadrágjába nyúlok. Minho bele nyög a csókba -mikor péniszéhez érek- mire elmosolyodom.
Elválok ajkaitól majd a takaró alá mászok onnan pedig Minho lábai közé. Gyorsan leszedem róla az alsót -amin a „Daddy's babyboy” felirat van- majd farkára fogok.
-Tetszik az alsód. -mondom kuncogva majd többször is végig nyalok a méretén.
-Ahh Jish! Dhirekt neked vhettem fhel. -erre már nem válaszolok helyette lassan be engedem a számba Minho méretét. -Hmm~ -mivel nem szándékoztam húzni az időt így gyorsan kezdtem el szopni ami miatt Minho belemarkólt a hajamba.
Nem húzta szóval nem fájt így nem is szóltam neki. Egyik kezemmel felsímítottam a hasára mire kirázta a hideg. Minho olyan kemény volt már a számban mint egy acél rúd így azt gondoltam hogy nem fogom sokat kényesztetni ezen a módon. Még párszor letorkoztam majd kiengedtem a számból mire Minho nyögött egyet csalódottan.
-Nyugi daddy. Hamarosan érezheted a fenekem melegét. -mondom neki miután kimásztam a takaró alól.
-Feküdj le baby. -parancsát azonnal teljesítem így Minho felém tud mászni. -Hova tűnt az alsód? -kérdezi mikor meglátja hogy nincs rajtam. Huncutul mosolygok rá miközben megvonom a vállam. -Olyan rossz fiú vagy Sungie.
-Büntess meg Lee.
-Ajh... pedig pont most terveztem azt hogy kényesztetlek egy kicsit. De ha te azt szeretnéd hogy kemény legyek veled. -Minho a lábaimat terpeszbe tette majd közéjük ült.
Először nyakamat kezdte el kényesztetni majd egyre lejjebb haladt. A testemen nem volt olyan hely ahol nem Minho szívásai voltak. A nyakamat úgy megszopkodta hogy nekem kellett leállítanom hogy mostmár elég lesz. Pedig aztán én nagyon élvezem mikor a nyakamon ügyködik.
Már igazán szenvedtem mikor Minho végre elért a fenekemhez. Két combomat átölelte majd lehajólt a rózsámhoz.
-Mit cshi... -befejezni nem tudtam mert Minho végig nyalt a bejáratomon ami miatt belém fagyott a szó. -Teh... ahh! -nyögök fel mikor nyelvét belém dugja. -Minho! -gyorsan mozog bennem a nyelve ami miatt nagyokat nyögnék de nem akarom hogy Yora ezt hallja ezért inkább visszafogom magam.
Nyelve mellé belém dugja egyszerre kettő ujját mire -akaratlanul- de egy hangosat nyögök.
-Ahh~! Min! Théged akharlak. -nézek rá mikor felém hajól. Ujjait gyorsan mozgatja bennem ezért alíg bírom viszonozni csókját amit Minho is pontosan jól tud de akkor sem hajól el tőlem. Azt akarja hogy a csókjába haljak bele! Így sem kapok levegőt a sok nyögés miatt.
-Én is akarom már Jisung de nem akarok fájdalmat okozni neked. -erre csak bólintok majd Minho vállába marok mikor belém teszi még egy ujját. -Ne fogd vissza magad Jis. Nyögj bátran.
VOUS LISEZ
•Szigorúan Csak Barátok• [✓]
Fanfiction。*♡Minsung✧*。 Én és Hyunjin csak szexeltünk. Ám Hyunjin beleszeretett egy fiúba Lee Felixbe. Ezzel viszont az járt hogy nekem nem maradt senkim. Így jött a képbe Lee Minho. ❕Majdnem hogy az összes rész 18/16+❕ 2023. Márc. 20 - 2023. Ápr. 7