Dalszöveg magyarul: Érezd a szerelmemet, oh-oh
Sötétségbe burkolózó az éjszaka
Érezd a szerelmemet, oh-oh
Tudod, hogy képtelen vagyok egyedül hagyni téged.
(Skz Red Lights)•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
Felix szemszög
📞 -Miért mondod ezt? -kérdezem értetlenül.
-Tudom hogy mindig egy seggfej voltam veled de most az egyszer tedd meg ezt értem.
-Jisung~ nem voltál seggfej. De persze megteszem.
-Köszönöm Lix! -elköszönök tőle majd leteszem a telefont.
Valószínűleg mindenki megfog utálni ez miatt -főleg Hyunjin- de meg kell értenie. Mondjuk én sem lennék annyira boldog ha ő másik fiúval csókolózna de... igazából nincs mit mondanom. Jisung miatt csinálom.
Este van már és éppen szaladok Changbinhoz. Nála tartunk ilyen baráti bulit. Igaz hogy Changbin csak -Lee- Minho miatt szokott velünk lenni de mivel ő Minho barátja így a miénk is.
-Sajnálom hogy... khéstünk. -szaladok be a nappaliba Jisungal a nyomomban. Han kint várt engem az utcán hogy együtt jelenjünk meg.
-Semmi baj srácok. -mondja Changbin. -Ott van a konyhában pia igyatok. Látom elfáradtatok a futásban. -Jisung sunyin rám mosolyog.
-Igen. Elfáradtunk a futásban. -rákacsintok majd együtt megyünk be a konyhába ahol visszafojtott nevetésbe kezdünk.
-Baszki. Milyen fejet vágtak már. -öntök magunknak Whiskey-t majd együtt megyünk vissza a nappaliba.
-Mehet? -kérdezi Chan -aki Hyunjin legjobb barátja- mire mindenki bólint. Csak hogy tisztázzuk; Jisung, én, Lee Minho, Changbin, Chan, Hyunjin és Baby I.n van itt.
(Író: Seungmint nem tudtam hogyan tegyem bele a sztoriba de am imádom őt is♡)
És még pár lány; Jennie, Mina, Yeji és Karina.
-Ki akar kezdeni? -kérdezi Chan mire megvonjuk a vállunkat. -Jisung?
-Na nem! Engem most hagyjatok. Elfáradtam. -rám mosolyogva dől el a padlón mire elnevetem magam.
-Szóval ne nézzetek bolondnak de ez biztos jó ötlet? -néz körbe az itt lévőkön Jeongin. -Mármint értitek. Itt van Jisung meg Minho...
-Nem vagyunk együtt Innie. -mondja halkan Jisung. -Ha valakit zavarna az hogy a kiszemeltjével valaki más csókolózik akkor nem jött volna el. -erre helyeslően bólogatunk ám pár emberen látszik hogy nem így gondolja. Viszont ennek ellenére is elkezdtünk játszani. -Ki akar kezdeni? -Jisung felül majd a vállamra hajtja a fejét.
-Kezdek én. -mondja Changbin. -De ha fiút pörgetek ki akkor nem smárolni fogok veletek abban a szaros szekrényben hanem megfújtani titeket. -vészjóslóan néz ránk amin mindenki nevetni kezd. Kipörgette Mina-t aki boldogan ment be Changbinnal a gardrób szekrénybe arra az 5 percre. (Nem kell ilyen nevű idol-ra gondolni pl: a Twice Mina-ra)
Mivel nem akartuk hallani hogy mit csinálnak ezért kapcsoltunk zenét majd beszélgetni és inni kezdtünk abban az 5 percben.
-Make you feel my love, oh
어둠이 뒤덮인 밤
Make you feel my love, oh
알잖아 널 가만히 둘 수 없는 걸! -énekeltük egyszerre Jisungal és Jennie-vel mire a többiek nevetni kezdtek.Miután letelt az öt perc Changbin és Mina visszajöttek. Nem látszódott rajtuk semmi különös így azt gondoltam nem történt sok minden.
-Lix! Te jössz. -szól rám Jisung majd oda adja nekem az üveget. Megpörgetem ami -szerencsére- Jisungnál áll meg. Sunyin egymásra mosolyogtunk majd bementünk a gardróbba.
YOU ARE READING
•Szigorúan Csak Barátok• [✓]
Fanfiction。*♡Minsung✧*。 Én és Hyunjin csak szexeltünk. Ám Hyunjin beleszeretett egy fiúba Lee Felixbe. Ezzel viszont az járt hogy nekem nem maradt senkim. Így jött a képbe Lee Minho. ❕Majdnem hogy az összes rész 18/16+❕ 2023. Márc. 20 - 2023. Ápr. 7