×Eight×

608 41 20
                                    

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Két napja hogy haza jöttünk a kirándulásról. Szombaton és vasárnap nem csináltam semmi érdekeset -nem mintha tudtam volna- ugyanis Minho miatt eléggé fájt a fenekem. Nem panaszkodom mert az az este nagyon jó volt csak az utóhatása nem valami fasza. A testemen még mindig látszanak a szívásfoltok amit apám szóvá is tett de leszartam.

Hétfő reggel ki sem akartam kelni az ágyból annyira fáradt voltam. Este rám írt Minho -nem a Lee- hanem az a fiú akivel csókolóztam -még az előtt hogy Lee-vel elmentem volna- és mint kiderült van egy közös barátunk akin keresztül talált rám. Szerintetek ki ez a közös barát? Hát persze hogy Lee Felix.

-Szia Jis! -integet az angyalka mikor mellém ugrál az utcán Hyunjinnel a nyomában. Pedig már reménykedtem hogy elütötte egy busz a szeplőst. -Hogy aludtál?

-Nagyon faszán. -mondom rá sem nézve amin Hyunjin kuncogni kezd halkan. -Te hogy aludtál?

-Uhh~ Már elmúltak a rémálmaim szoval egészen jól. -és innentől kezdve be sem állt a szájja addig míg be nem értünk a suliba. Hyunjin egy csókkal búcsúzott Felixtől majd Hyun meglepetésemre hozzám hajolt és nekem is adott egy puszit a számra majd elsietett.

-Te szöszi. -Felix a karomba kapaszkodva kezd el húzni az osztályunk felé. -téged nem zavar hogy a pasid engem is puszilgat?

-Igazából nem vagyunk még együtt szoval nem. És tudom hogy régen mi volt köztetek így azt gondolom hogy nem olyan könnyű „megválnia” tőled. -erre csak bólogatok mivel nem nagyon tudom hogy mit mondjak.

Nem kell mondanom hogy mennyire boldog voltam mikor Felix mellém ült az összes órán. Ha épp figyelni is akartam akkor sem tudtam mert folyton kérdezgetett mondván hogy;

„-Mivel Hyunjin mind a kettőnkel van ezért meg kéne ismernünk egymást!”

A harmadik órámon ültem mikor jelzett a telefonom hogy írtak. Szerencsére pont rajz volt amin szabad használni a telefont így nem kellett titokban telefonoznom.

Lee
Gyere a Wc-be.

Jisung
Órám van ember.

Lee
Old meg.
Valaki látni akar.

Jisung
Ki?

Lee
Én.
Ki más?🤨

Jisung
Akkor nem érdekel.

Lee
Kibaszottúl jó fej vagy.

Jisung
Tudom.
Sokan mondják.

Lee
🙄
Van 5 perced ide érni.

Jisung
Kanos vagy?

Lee
Nem?

Jisung
Akkor meg minek menjek?!
Látta: 10:24

Jisung
Akkor baszd meg magad!

Lee
Rohadtul ne beszélj velem így Han Jisung.

Jisung
De ha egyszer ilyen egy nyomorult vagy!

Lee
Bezzeg mikor seggbe raktalak akkor jó voltam.

•Szigorúan Csak Barátok• [✓]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora