ညနေပိုင်းတွင် လီယွမ်ယင်းနှင့် လီကျိတို့ ဆုံတွေ့ခဲ့ကြ သည်။ လီယွမ်ယင်း သည် သူငယ်ချင်းအသစ်များ ရောက်ရှိလာကြောင်း ပြောသည်ကို ကြားသောအခါ လော့လီလေး သုံးယောက်က ၎င်းကို စောင့်မျှော်နေ ကြသည်။
လီကျိက "မနက်ဖြန် ဟောပြောပွဲခန်းမကို မသွားဘူး လား၊ ခွန်ယင်း ဒေါသထွက်နေလိမ့်မယ်"
လိယွမ်ယင်း ဒီစကားကိုကြားတော့ စိတ်ထဲမှာ ကြည်နူးသွားသည်။ နောက်ဆုံးတွင်၊ သူတို့သည် နေကြာများကို စိုက်ပျိုးနိုင်သော်လည်း လီကျိ က မ စိုက်နိုင်ခဲ့ပါ။ လိယွမ်ယင်း က "မင်းသွားချင်ရင် အတူတူ အနားယူလိုက်၊ မကြောက်ပါနဲ့၊ မင်း ကောင်းကောင်းလေ့လာရင် မင်း တစ်ရက်မှ မသွား ရင် မင်းဆက်နေနိုင်မှာ သေချာတယ်!"
လီကျိ က ရှက်ပြီး "ငါ အတူတူ မသွားချင်ဘူး"
လီယွမ်ယင်း သည် ဤကလေးငယ်အား စိတ်မချရဟု တွေးကာ ခေါင်းခါကာ သူမသွားချင်လျှင် အော်ဟစ် ကာ ပါးစပ်က တောင့်တင်းသွားသည်။ ခွန်ယင်း ဒေါသထွက်မည်ဟု လီကျိ ပြောသည်ကို သူ မယုံပေ။ Zhou Chu ၏ မကောင်းမှုသုံးပါးကို သုတ်သင် ရှင်းလင်းရေး ဇာတ်လမ်းကို သူဖတ်နေချိန်တွင် သူ မြင်သည်။ Zhou Chu သည် မိုက်မဲသည်ဟု သူခံစား မိသည်။ ကြိုက်သည်ဖြစ်စေ မကြိုက်သည်ကို မ သိမ်းထားသည်ဟု သူထင်သည်။
(Zhou Chu (4 ရာစု-371) ရည်ညွှန်းသော Yuansun သည် Ancheng ကောင်တီ ၊ Runan ကောင်တီ (ယခု Runan ကောင်တီ အရှေ့တောင်ဘက် Henan ပြည်နယ် ) တွင် မွေးဖွားခဲ့ပြီး Zhou Fu ၏သား အရှေ့ပိုင်း Jin မင်းဆက်ဖြစ်သည် ။
သူ၏တရားဝင်အသက်မွေးဝမ်းကြောင်းအစတွင် သူသည် အနောက်တိုင်းစစ်ရေးလှုပ်ရှားမှုတွင်ပါဝင်ခဲ့ပြီး ၎င်း၏ဖခင် Zhou Fu မှ Shu သို့နောက်လိုက်ကာ ဗိုလ်ချုပ် Yingyang နှင့် Qianwei ကောင်တီ၏ စီရင်စု အဖြစ်တာဝန်ထမ်းဆောင်ခဲ့သည် ။ ဖခင်သေဆုံးပြီးနောက် Zhou Chu သည် သူ့ဖခင်ကိုယ်စား Liang Yizhou ကို ကြီးကြပ်ခဲ့ပြီး Jue Jiancheng Duke နှင့် Yizhou ၏ အုပ်ချုပ်ရေးမှူးတို့ကို ဆက်ခံခဲ့သည် ။ Jin Xingning (365) ဧကရာဇ် Ai နန်း စံ တတိယနှစ်တွင် Liangzhou မြို့ဝန် Sima Xun သည် ပုန်ကန်ပြီး Chu တွင် Chengdu ကိုဝိုင်းရံ ကာ Yingyang General Zhu Xu ကို ကယ်တင်ခဲ့သည် ။ သူတို့နှစ်ဦးသည် Sima Xun ကို အနိုင်ယူပြီး စစ်တပ်ကို ဦးဆောင် ကာ ချန်ပီယံဗိုလ်ချုပ်ဖြစ်လာခဲ့သည်။ ကျင်းမင်းဆက်၏ ပဉ္စမနှစ်တွင် ဧကရာဇ် Taihe (370) ကို ဖျက်သိမ်းရာတွင် Shu မှ Li Jinyin သည် Guanghan ဇာတိ Li Hong ကို ထောက်ခံပြီး Li Shi ဧကရာဇ် Han ၏သားတော် ဟန်ဆောင် ကာ ဆယ်ယောက်ထက်မနည်းကို စုဆောင်းခဲ့သည်။ လူတစ်ထောင်။ တစ်ချိန်တည်းမှာပင်၊ Longxi ဇာတိဖြစ်သော Li Gao သည် ဧကရာဇ် Cheng Li Xiong ၏သားတော် ဖြစ်ကြောင်း လိမ်လည်ပြောဆိုကာ Fucheng ကို ပုန်ကန်ရန် လူစုလူဝေးဖြင့် စုရုံးခဲ့သည်။ Zhou Chu သည် Li Gao ကို နှိမ့်ချရန် သားဖြစ်သူ Zhou Qiong နှင့် သူ၏ မြေး Zhou Yu ကို Li Hong ကို နှိမ့်ချရန် စေလွှတ်ခဲ့သည်။ Zhou Chu ကွယ်လွန်ပြီးနောက်တွင် သူ၏ ဘွဲ့အမည်ကို ပြင်ဆင်ခဲ့သည်။)