Medya bahsi geçen troublemaker~
"Hey," dedi Baekhyun mutluluk saçan sesiyle, "Bugün prova yok. Neden geldin?"
Chanyeol sorunun kendisine sorulduğunu anladığında, arkasında ki Baekhyun'a döndü. Gerçekten, neden gelmişti buraya?
Neden geldiğini bile bilmiyordu. Şimdi bir yalan uydurmalıydı. Biraz düşündükten sonra, "Troublemaker'ı izlemeye geldim." Diye yanıtladı.
Baekhyun anlar gibi kafasını salladı. Chanyeol ise gülümseyerek, "Sen niye geldin?" dedi.
Baekhyun da neden geldiğini bilmiyordu, sadece zamanı boştu ve kendini burada bulmuştu. Tabii ki de, Chanyeol'ü görmek için gelmemişti. O da Troublemaker'ı izleyecekti!
"HyunA ve Hyunseung'u (Troublemaker)izlemeye geldim ben de!"
Tam Chanyeol konuşacakken, Bay Hee Chul içeriye girdi.
"Ne işiniz var, burada?"
İkisi de etrafına baktı, salon boştu..
"Troublemaker'ı izlemeye geldik." Chanyeol, Baekhyun adına da cevapladı.
Hocaları,onlara 'Beyni bedavaya almış, içini doldurmayı unutmuş.' Bakışı atarken, "Onların gösterisi iki saat önce bitti," dedi, "Şimdi burayı temizleyeceğim. Sizin cezanız bitti ama yardım etmek is-"
Baekhyun öne atıldı, o güzel tırnaklarını kesinlikle temizlik yaparak bozmayacaktı! Daha yeni manikür yaptırmıştı.
"Yok, hocam. Biz Chanyeol ile gidiyorduk." Deyip Chanyeol^ü kolundan kavrayarak tiyatro salonundan çıkardı.
Bay Hee Chul giden çiftin arkasından, "Aptal aşıklar." Diyerek kıkırdadı.
*
"Bence bana bir teşekkür borçlusun, dedi, Chanyeol'ün tuttuğu kolu bırakırken. Konuyu değiştirmesi gerekiyordu çünkü Chanyeol'ün kolunu bile tutmak; bilmediği bir heyecanla kaplamıştı içini.
Hayır, o Byun Mükemmel Baekhyun'du. Jelibon ve çikolata dışında hiçbir şey onu heyecanlandırmazdı!
"Egonu tatmin etmeyi bitirdin mi?" Chanyeol sordu.
Ne yani Baekhyun sesli mi düşünmüştü?
Bu sefer Baekhyun 'içinden' büyük bir 'siktir' savurdu.
Chanyeol gülümseyerek, "İçinden düşündün şapşal." nazikçe dedi, "Sadece düşüncelerini tahmin ettim."
Baekhyun rahatladığını hissetti. Eğer Chanyeol düşüncelerini öğrenirse pek de iyi olmazdı. "A-Anlamıştım zaten," dediğinde, Chanyeol alayla gözlerini devirdi.
"Sana teşekkür edecek değilim," diye devam etti, "Orayı temizlemek istemeyen sendin."
"Zaten senin gibi birinden teşekkür bekleyecek değilim." Sesi oldukça sakindi, "Beni yemeğe ya da bir yere götürmek zorundasın."
Chanyeol, Baekhyun'dan kurtulduğunu sanarken bu da neydi?! Baekhyun'dan nefret etmeliydi ve Baekhyun yanında dolanarak işini çok zorlaştırıyordu.
Baekhyun'u gördüğünde içinde beliren heyecanı hissetmek istemiyordu. Bu, rahatsız ediciydi.
"Ne dedin sen?" Chanyeol hayretle sordu, "Senden kurtulamayacak mıyım? Sülük gibi yapıştın!" Dev olan yüzünü ekşitti.
"Benim gibi biriyle gideceğin için mutlu olmalısın." Chanyeol karşılık olarak gözlerini devirdi.
Baekhyun, Chanyeol'ün hareketlerini umursamadan kolundan tutarak sürüklemeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Destiny :: BaekYeol
Fanfic"Buraya iki geliş amacınız var. Hepiniz tiyatroyu seven insanlarsınız, değil mi?" Bay Hee Chul'un sorusuna, herkes kafasını salladı. "Diğer amacım ise birazdan seçeceğim eşleriniz ile kaderinizi birleştireceğim." Sahnedeki öğrenciler anlamayan gözl...