Merhaba ;
Biz acıyı sonuna kadar tattık mutluluğu ölçüyle verdiler korkuyu her hücremiz ezberledi.Hava sisli ve soğuk her şey yabancı ıssız etrafımızda tek bir çıt yok sanki dünyada yalnızca biz kalmıştık gibi Ne yapacağımızı bilmez haldeyiz.Yüzler yabancı,sesler boğuk. Soğuk metal tam boynumuzun dibinde adım atamıyoruz, bağramıyoruz.Robot gibi donduk kaldık bu ıssız mezarlıkta.Yağmur şiddetini arttırdıkça daha çok titremeye başladık ya da boynumuzda duran tabancadan bilinmez veya üzüntüden .Gerçekleri öğrenmek hep can yakar derlerdi inanmazdık;saçmalamayın ya insan gerçekleri öğrenince rahatlar derdik .Öyle değilmiş insan gerçeği öğrenince kanı dahi akmayı bile bırakıyormuş
Ama o gerçekler birde en sevdiğinin cenazesinde ortaya çıkıyorsa...
Söyleyecek sözün kalmıyor işte .Bize acıyı tarif edermisiniz ?
NEDİR ACI?
Hiç iyileşmeyecek gibi mi hissetmek ya da birazdan unutursun gibi birşey mi? Hayır bizce acı hiç geçmeyen hep kendini hissettiren ama kabuk başladıktan sonra bir hiç olan bir his .Peki her yara kabuk tutar mı ? Veya her yara kanar mı?
Mesela her yaraya yara bandı yapıştırılır mı?Kanamayan yara nasıl anlaşılır?
Bizim şuan babalarımız öldü kim anlayacak nereye yara bandı yapıştırılacağını .Bir doktoru varmı bu yaranın yok değilmi yok .
Babalarımız giderken borç bırakmadılar, kötü bir anımız yok mesela,her yaramızı iyileştirdilerde gittiler.Hatta yedi ceddimize yetecek kadar bir servet bıraktılar. Zaten zengin olduğumuzu biliyorduk fark şu ki bir mafya örgütünün kurucusu olduğumuzu bilmiyorduk. Yeni varisleri bizdik; Selin Yamaç ,Eliz Sidelya Savaş ,Derin Aralık Soykan biz üç can dostu. Yanlışlıkla kendimize koyduğumuz takma adla bir mafya örgütü kurmuştuk ve biz bunu 22 yaşında öğreniyorduk .Karşımızda örgüt avukatı Kenan Miraz Bey cansız bedeniyle yatıyor. Sebebi ise artık işinin sona ermesi. Etrafımızda cansız yatan korumalarımız ve bize doğru gelmekte olan babalarımızın düşmanı Victor Gabriel POPOV.
Hani dedik ya boyunumuzda soğuk metal aslında biz o metalden korkmuyoruz çünkü bizi onunla büyüttükler son 6 yılımız onunla dost olmayı öğrenmekle geçti. Ama sorun şu ki dostun başkasının yanındaysa sana zarar verir . Yağmur da değil aslında bizi üşüten çünkü biz biz yağmura aşık üç kişi yağmur yüzünden üşümeyiz hem yağmur yağarken yüzen kişileriz biz nasıl bir damla yağmur bizi üşüte bilir ki ?
Kan kokusundan da midemiz bulanmaz titremeyiz aslın da .Bizi asıl titreten ,asıl acıtan ne biliyormusunuz ?
Sevdiğiniz kişinin karşı tarafta olması. Silahı dayayan kişinin sevdiğin olması. Onu hiç tanımamış olman .
Tüm acıyı vücuduna öyle bir yüklemeleri . Bünye bu demir parçası değil ki nasıl dayansın ki bu acımasızlığa . Artık acı hissetmiyoruz endişelenmeyin artık sevgide yok hayatımızda artık sadece ve sadece intikam yüreğimizi dolduran beynimiz de çığlık atmayı bekleyen tek duygu intikam .
İlk defa beynimiz ve kalbimiz birlikte hareket ediyor çünkü intikam çok güçlü bir duygu. Bunu kimse anlayamaz ,tadamaz . Ama intikam soğuk yenir konusunda hem fikir değiliz işte yeterince soğuğu tattığımızı düşünüyoruz artık sıcağa alışmak lazım.Acıya gelecek olursak acı üstüne acı artık uyuştu ve bir daha asla o yara hissedilmeyecek çünkü kanamayan yara yerine başka bir yara açılır derdi hep babalarımız . O yarayı biz atmayacağız belki . Belki çok kan kaybedeceğiz ama intikamı sıcak sıcak takacağız. Şimdi bize be yapacakları belli kanamayan yarayı kanatmayı, acımayan yeri acıtmayı ve iz olmaya yere iz bırakacaklar. Bize işkence uygulayacaklar ama unuttukları bir şey var acı birkez hissizleşirse bir daha asla hissedilmez .
Ve bizim size bir sözümüz olsun . Herkes yaşattığını yaşayana kadar vazgeçmek yok her kul o acıyı yaşayacak ve bu çok yakında olacak . Bir nefes kadar yakınlarında ve bir o kadar da uzaklarında olacağız .
BİZ ŞEYTAN ÜÇGENİ ; adaleti yıkmaya, yakmaya ,delmeye geliyoruz . Onların adaletini onlara YEDİRMEYE geliyoruz hazır olun .
Bize yaptıkları her kötülüğün kat ve katını yaşatmaya, canımızı yakanın acı çektiğini görmeye geliyoruz .
Sıcak intikam için sağlıkla kalın hoşça kalın...
* SENİN , BENİM ÜÇÜMÜZÜN İNTİKAMINI HERKESTEN ALACAĞIZ . *
İNTİKAM İÇİN...
ŞEYTAN ÜÇGENİ
_______________________________________________________________________________________
İYİ OKUMALAR ...
INS : ruhsuz_yazarlar9
🤍
Oy vermeyi,beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEYTAN ÜÇGENİ +18
Teen FictionHani her hikayenin bir başlangıç yeri vardır ya bizim hikayemiz de bir başlangıç yeri var.Bir mezarlık. Etrafta ölüm sessizliği sanki kopacak bir fırtınanın habercisi gibi .Şirket avukatının bize verdiği belgelere bakıyoruz. Aslında bir belgeye de...