^ Keyifli okumalar :) ^
* HER ŞEY NEYE LAYIKSA ONA DÖNÜŞÜR. *
HZ. MEVLANA༻ DERİN ARALIK SOYKAN 'ın Anlatımıyla ༺
Aslında bakarsanız ne diyeceğimi ne hissedeceğimi gerçekten bilmiyorum kafam fazlasıyla karışık. Çünkü biz Yedi kişi bir savaş başlamıştık. Karşımızda saatler önce girdiğimiz bar şuan gözlerimizin önünde küle dönüyordu ve içeride cesetler vardı.
⑅3 GÜN ÖNCE ⑅
Sabah erkenden kalktım. Çünkü Norveç'in sabahları, kışları,günbatımı ayrı güzel oluyor. Her yıl kış tatiline geldiğim bu ülkeye bu defa yaz tatili için gelmiştim. Kış tatilleri neden burda olduğumu sorarsanız ise kuzey ışıklarını görmek için. Çünkü çok güzeller. Kendime restoranttan sipariş ettiğim kahvemi yudumlarken güneşin doğuşunu izliyordum bu benim için harika bir aktivite bazı insanlara bu sıkıcı gelebilir ama ben huzur buluyordum.
Masanın üzerindeki telefonum titredi. Bulutun açtığı gruptan bir mesaj vardı.
"ÜÇ ZENGİN BİR FAKİR" grubundan yeni bildiriminiz var .
Bulut her zamanki gibi yine komik bir video göndermişti. Bu yüzümün gülümsemesini sağladı bende ona bir video gönderdim ve tekrar o bana bir video gönderdi. Böyle kaç saat geçti bilmiyorum ama saate baktığımda saat 07.30 a geliyordu. Hızlıca duşa girip çıktım üstümü giydikten sonra tekrar balkondaki eski yerimi aldım. Telefonumun zil sesini duyar duymaz elime aldım ekranda gördüğüm
$PEEDER$ arıyor...
yazısıyla babamın aradığını anladım. Hemen telefonu açarak kulağıma götürdüm
"Nasılsın güzeller güzeli kızım."
"İyiyim baba sen."
"Bende iyiyim.Bugün özel jetle Türkiye'ye geleceksin"
"Bir şey mi oldu baba?"
"Hayır. Sen gelince konuşuruz. Benim şimdi toplantım var kapatmam lazım hadi görüşürüz."
"Tamam. Görüşürüz. "
Babam normalde beni tatilde asla rahatsız etmezdi . Ne konuşacağını çok merak ediyordum. Hızlıca odaya geçip bavulumu hazırladım. Ve şoförü arayıp beni almasını söyledim. Şoför gelince bavulu ona verdim ve arabaya geçtim. Arabayı Hızlıca havaalanına geldik ve babamın özel jetine bindim ve kalkmasını bekledim yarım saat sonra uçak havalandı.
3 saat sonra İstanbul'a iniş yapmıştık hızlıca görevlilerden bavulumu alarak yola koyuldum havaalanından çıkınca görüş açıma babamın özel şoförü girdi . Hızlıca yanına ilerleyerek elimdeki bavulu ona verdim ve arabaya bindim . Şoför beni hiç bilmediğim yollarda götürüyordu.
1 saat araba yolculuğunun ardından kendimi harabe bir malikane 'nin önünde buldum.
Aslında böyle yerler hep hoşuma giderdi fakat kendimi garip hissediyordum. Daha fazla dayanamayıp içeriye girdim . Babam ve onun ortakları içeride bir masanın etrafında oturuyorlardı. Aslında sadece Babam ve ben olacağımızı zannediyordum . Kafam çok karışmıştı ama hiçbir şey söyleyemedim ve bana işaret edilen yere oturdum .
⫷ SELİN YAMAÇ 'ın Anlatımıyla ⫸
Kendimi nasıl bir ortamda bulduğumu yeni idrak ediyordum . Şuan telefonuma bir sürü bildirimlerin geldiğine eminim ama tabikide bu duruma şuan hemen bir çözüm yolu bulmamız gerekiyordu . Çünkü başımıza açtığımız bela dünyayı çalkalıyordu. O barı yakmamalıydık hemde hiç.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEYTAN ÜÇGENİ +18
Novela JuvenilHani her hikayenin bir başlangıç yeri vardır ya bizim hikayemiz de bir başlangıç yeri var.Bir mezarlık. Etrafta ölüm sessizliği sanki kopacak bir fırtınanın habercisi gibi .Şirket avukatının bize verdiği belgelere bakıyoruz. Aslında bir belgeye de...