YANAN ŞARAPLAR 2

60 19 84
                                    

İyi okumalar:)

Korumalar hemen hızla çıkış yaptı bizde arkalarından bastık hızımız 200 oldu . Ama onlar hala arkada kalmışlardı . Bulut kahkahalara boğuldu. Galiba gerçekten boğuluyordu çünkü camlar sonuna kadar açıktı ve nefes alamıyordu. Hemen uzandı ve camları kaldırdı. Dikiz aynasından baktığımızda onlar görünürde yoktu yarışın kazananı belliydi bizdik . Her zaman ki gibi biz girdiğimiz her yarışı kazanırdık. Yani bunun için yetiştirildik.

Artık bara gelmiştik korumalar cadde kenarına park ettiler biz ise bar otoparkında boş yere girdik . Burası hem restorant hem eğlence mekanıydı aslında güzel yerdi . Ben , Selin ve Aralık arbadan indik ama Bulut hala inmedi . Bir araba daha geldi otoparka bunlar onlardı burda ne işleri vardı ki şimdi.
Üçümüz Bulut'un kapısının önüne geçti ve camdan kendimize bakmaya başladık.

" Bulut hadi ama in artık. " dedi Selin. Aralık gelenleri süzüyordu. Ona omzumla vurdum Aralık bana baktı ve " Ne " dedi . Kaş göz hareketleriyle onun anlayacağı çapkın 😏 bakışları yaptım. " Saçmalama Sidelya ." diyerek omzuma vurdu .

"Bulut hadi ama . " Selin hala Bulut'u çıkarmaya çalışıyordu.

" Durun şu şarkıyı da dinleyelim öyle . " dedi Bulut kapıyı açtı ama aşağıya inmedi . Bizde üstümüzü düzelmeye başladık. Ardından cama bakarak makyaj tazelerken yoğun bakışlara maruz kaldık resmen göz koyuyorlar bize ve bu Bulut'un umrumda değildi.

" Bulut hadi ama ." dedim ama dinleyen kim .

"Bakışları nimet nimet ." diyerek hala şarkıya eşlik ediyordu.

Kolundan tuttuğum gibi aşağıya çektim ve yere düştü ama hala şarkı söylüyordu . Selin uzandı ve müziği kapattı.

" Neden kapattın yaa . Ne güzel dinliyorduk işte " dedi Bulut

" Yok ben dinlemiyordum . Ama sayende gece boyunca aklımdan çıkmayacak. Çok sağol yaa! " Aralık isyanlara başlamıştı.

Bulut'u yerden kaldırdım ve üstünü silkelemeye başladık çünkü her yeri toz olmuştu. Selin ayakkabısını düzenledi. Aralık bir kat daha rujunun üstünden geçti. Bende son kez kendime baktım. Bulut hala şarkı mırıldanıp saçını düzlüyordu. Ve bizim harika yarışçılarımız hala put gibi bize bakıyorlardı .

Hiç kımıldamadan. Selin el salladı uzun boylu deri ceketli esmer olan karşılık verdi . " Ooooooo yeni bir aşk mı doğuyor yoksa ? " dedim Selin'in omzuna vurarak . O ise hiçbir şey söylemeden sadece omzunu oluşturdu ve bara doğru ilerlemeye devam etti .

" Aaaa bizim çocuklar dursananıza onlarda bizle gelsinler ? " Bulut onları yeni fark etmişti ve hemen oraya doğru hareketlendi . Aralık hemen onu yakasından tuttu ve " PİÇ. Sen bittin birde başkalarını çağırıyorsun. Allah'ım bana sabır ver . " diyerek Bulut'u çekiştirdi. Artık barın önündeydik.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ŞEYTAN ÜÇGENİ  +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin