-5-

102 6 0
                                    

Amikor elindultak az ebédlőbe reggelizni (kézenfogva) nem egy ember bámulta meg őket. Ez Bangchant nem zavarta de Felixet még sosem nézték meg ennyien. Egypár lány összesúgdolózott, méregette Lixiet.
Bangchan amikor ezt meglátta gyilkos pillantásokat vetett azokra a lányokra akik megnézegették Felixet. Ekkor jött, hogy végül nem Chan nézett valakiere így hanem az a valaki nézett Chanra.
Changbin volt az. Karba tett kézzel nézett végig Bangchanon és jól megfigyelte az összekulcsolt kezeket.
Changbin már nem szerette Lixiet de valamiért mégis féltékenység fogta el. Talán Bangchanba szerelmes? Nem!! Nem akarja emiatt megtörni a barátságukat. Akkor Felixet szereti még mindig? Áá.. hiszen van barátnője akit már nem csak kihasznál.
Nem vette észre, hogy valaki közeledik hozzá. Seungmin volt az.

- Binniee!! Jól vagy? Hiányzik Felix?

- Nem, fúj! Honnan veszel te ilyeneket?

- Csak látom, hogy, hogy nézel rájuk. Mellékesen nem elég szépen és ha nem jöttem volna ide akkor megindultál volna feléjük. Látszódott a lábadon, a kezeiden, hogy oda akartál menni hozzájuk.

Changbin elgondolkodott..
Ez, hogy nézhetett ki?
Ugye nem ijesztettem meg senkit?
Nem mintha érdekelne de akkor is!
Szerencsém, hogy idejött Seungmin.
Megköszönjem neki?
Fúj nem! Amúgy sem kedvelem!
Beszóljak neki?
Hmm ez talán jó döntés de nem akarok még bunkóbb lenni.
TALÁN BELÉ VAGYOK SZERELMES?
JAJ NE ÉN EZT NEM CSINÁLOM!!
Fellökjem és meginduljak Chanék felé?
Oké ez jó döntésnek látszik.

Binnie fellökte Seungmint és megindult Bangchanék felé. Ökölbe szorította a kezét. Teljesen kizáródott a fejéből az, hogy mi történik körülötte. Csak Chan és Felix látszódott neki. Jisung ekkor lépett be az ebédlőbe és annyira megrémült, hogy nem tudott megmozdulni. Megvédte volna őket de szó szerint nem tudott mozogni. A többi diák felsegítette Seungmint és a dráma köré gyűltek. A tanárok kint voltak ezért nem láttak semmi durvát. Nem érdekelte különösebben a konyhást sem, hogy mi folyik körülötte. Amikor Changbin odaért a párhoz megtorpant és belekezdett a mondandójába.

- Te mi a faszt képzelsz magadról Lee Felix? Rátapadsz a legjobb barátomra miután dobtalak? Ez most komoly? Te pedig elfogadod Christopher? Szánalmasak vagytok nagyon. Nem szégyenled Felixet? Olyan undorító, hányingerem van tőle. De komolyan. Nézz már rá! Szerintem senki sem sétálgatna az utcán csak úgy egy ilyen ronda fiúval! - Changbin is tudta, hogy Felix az egyik legaranyosabb, legszebb fiú az iskolából de valamit muszáj volt mondania Felixnek, hogy rosszul érezze magát.

- Egyrészt nem ő tapadt rám hanem én mondtam el neki, hogy kedvelem. Másrészt pedig a kapcsolatunk nem titok, nyílván, hogy felvállalom a kis Felixkém. Ki az az állat aki nem vállalná fel? - nézett szúrós szemekkel Changbinra.

- Egyébként meg Changbin ezt te is tudod, hogy a te szerencsétlenséged az, hogy most nem Felixszel vagy. Ő az egyik legaranyosabb és legszebb fiú az egész iskolából. Ne viccelődj már!

Changbin szótlan volt. Azon volt, hogy megverje Bangchant de ekkor észrevette, hogy mindenki őket figyeli. Lejáratta magát a barátnője és Seungmin előtt. Minniet nem kedvelte de azért nem, mert szerette. Nagyon szerette és nem tudott volna 1 hétig úgy meglenni, hogy nincs ott vele Seungmin. Most pedit undorítóan bánt vele és fellökte.
Miután elmerült a gondolataiban és feleszmélt észrevette, hogy Bangchan és Felix csókolózik. Ekkor összetört benne valami. Tudta, hogy sosem csókólta meg Felixet de még puszit sem adott neki. És ezt Chan egy pár óra alatt elintézte neki. Chan volt Felix első csókja. Chan adott neki először puszit mivel Felixnek Changbin volt az első párja.

- Borzalmas pár vagyok - gondolta magában.

Nem tudott megszólalni és egyszer csak elájult. Felix egyből lehajolt hozzá. Tudta, hogy a volt párja de aggódott érte, mert szeretné, hogy szép jövője legyen nélküle is.
Changbint egyből a tábori orvoshoz vitték ahol megnézték, hogy nem verte be annyira a fejét, hogy betört volna. Hála istennek ahol elájult nem volt annyira kemény a padló ezért nem törhette be a fejét. Mivel Felixnek meg volt Binnie apukájának a telefonszáma felhívta Seo bácsit.

- Jó napot Seo bácsi! Nem szeretném, hogy shock érné de a fia elájult az ebédlőben. Hála isten nem törte be a fejét meg a padló nem volt annyira kemény ahol beverte de most a tábori orvosnál van. Még nem tudjuk vele mi van de annyiban biztosak vagyunk, hogy nem törte be a fejét. Még a váróteremben vagyunk mivel kiküldtek minket. Nem hiszem, hogy már felébredt de lassan jobban lesz igérjük! - beszélt a telefonba Lixie.

Egy ideig csend volt mivel Binnie apukája nem tudta olyan hamar feldolgozni ami történt a fiával de egy pár másodperc után végre beleszólt a telefonba.

- Rendben! Ha mennem kell érte, mert esetleg nagyon rosszul lesz hívjatok fel legyetek szívesek! Köszönöm, hogy értesítettetek erről a hírről engem de én ismerem a fiam és, hogy milyen hülyeségeket csinál. Ajánlom neki, hogy minnél hamarabb meggyógyuljon, mert ha nem még kap is a fejére ha hazaér.

Felix felkuncogott Seo bácsi utolsó mondatát de végül egy köszönés után letette a telefont és kiment Bangchannal az épületből. Lixienek elment az étvágya amiért amit okozott ezért visszamentek a házhoz Channal.

- Sajnálom, hogy kellemetlenséget okoztam neked és kárt tettem a legjobb barátodban - mondta lebiggyeztett ajkakkal Felix.

- Nem kell ezért bocsánatot kérned életem! Nem a legjobb barátom és amúgy is megérdemelte amiatt amit veled tett. Aggódok érte az tény s való de azért igenis nagyon megérdemelte - simított Lixie arcára.

Felix kicsit megnyugodt de nem sokáig mivel tényleg nem akarta, hogy akárkinek baja essen miatta.
Lehet, hogy abban a pillanatban akár meg is verhette volna Changbin ha Bangchan nem csókolja meg Felixet és Changbin nem ájul el szóval ennek még mindig örült, hogy nem ő fekszik az orvosi ágyon 9ezer sebbel a testén.
Már délután 2 körül járhatott amikor Felix felkelt. Az egészet csak álmodta? Az nem lehet! Elaludt miközben Channie komfortálta?
A válaszra hamar rájött amikor meglátta magát kicsit bénán, de betakarva, meglátta Bangchant az ágy végén ülni Lixie lábát simogatva.

- Elaludtam?

- El ám! Éppen kérdeztem volna valamit amikor láttam, hogy éppen eldőlsz jobbra! Annyira vicces volt! Csoda, hogy nem ébredtél fel arra, hogy megigazítottalak és rádraktam a takarót!

- Köszönöm Channie!! - ült fel és ölelte át Bangchant.

- Changbin rendben van? - kérdezte kicsit félősen

- Ne aggódj nem haragszok ezért ha megkérdezed. Ha a helyedben lennék én is aggódnék de egyébként igen! Rendben van! Nemrég kelt fel ő is. Szegény kicsit megfeledkezett, hogy, hogy ájult el és elmondtam neki. Mondta, hogyha el tudom mondani mondjam el neked, hogy köszöni, hogy felhívtad az apukáját és értesítetted róla.

- Nincs mit köszönnie! - mosolyodott el Felix.

Következő részben:
- Seungmin és Changbin végre elkezdenek beszélgetni
- újabb kapcsolatok az iskolában?
- "Felix és Bangchan nélkül nem lennék már itt és bocsánat, hogy ellöktelek! Nagyon édesnek tekintettelek már amikor megláttalak az iskola első napján és ezért utáltalak, mert túl édes voltál. Ne értsd félre nem vagyok beléd szerelmes de nagyon aranyos vagy!"💗😶‍🌫️

 Ne értsd félre nem vagyok beléd szerelmes de nagyon aranyos vagy!"💗😶‍🌫️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Bosszú | ChanlixWhere stories live. Discover now