-10-

36 1 0
                                    

Miután Hannie 2 órán keresztül agyalt és aggódott a terv miatt mivel Seungmin mentális egészségére hathat és nem szeretné ha Minnie rosszul érezné magát a táborban. Valószínűleg ez lesz az utolsó alkalom ahol Jisung megváltoztatja a tervet de még semmit sem lehet tudni. Egyre több ember szeretne segíteni mivel sokan hallották már mi a terv. Ezért Sungie aggódik mivel ha eljut Changbinhoz neki biztos, hogy vége és az egész csapatnak is.
Mindenki tudja, hogy Binnie nem a legjobb ember. Kihasználja a legtöbb barátját, párját, ha valaki olyat mond ami neki nem tetszik verekedésben is köthet ki, nem egyszer kényszerített mást, hogy bántsa meg az éppen akkori exét, stb.. stb... ezért mindeki tudja, hogy jól megérdemli a Bosszút.
Mivel tegnap este Lixie nem tudott valami sokat aludni ezért délelőtt még visszafeküdt, hogy ne legyen annyira fáradt napközben mivel hát most kezdőtött el az események hete és ez a hét csak eseményekről fog szólni. Aztán rájött valamire. Ha ez az események hete akkor a mókus fiúnak még van ideje a terv kialakításán, tervezgetésén, megvalósításán, ami azt jelenti, hogy csak nem ezen a héten fogják megvalósítani. Valószínűleg ez a hét nyugis lesz. Az a baj, hogy ez az egész Han szabadidejéből vesz el időt. Mivel Lixie nem tudja a tervet ezért nem igazán tud ebben segíteni de gondolta, hogy Bangchan biztos majd segít. A terv nem nagyon haladt mivel mindenki fáradt volt és a "esemény teli" hét is elkezdődött.

- Talán mégsem érdemli meg - mondta Han.

- Miről beszélsz? Ki nem érdemel meg mit? - nézett rá Felix kérdő tekintettel.

- A bosszút. Lehet, hogy Changbin jó ember és csak azért volt együtt ennyi emberrel, mert eddig senki sem tudta kihozni belőle az igazi Changbint.

- Jaj hagyjad már! Ő így fog maradni élete végéig. Nem változik. Túl keső már, hogy akármit is csináljunk ellene. Ő egy depressziós fasz maradt élete végéig és majd abban látja a boldogságot, hogy kihasznál embereket. Ha lesz felesége vagy esetleg férje azt is szarrá csalná.

- De Lix, lehet van benne valami amit még eddig senki sem tudott kihozni belőle. Lehet azt a valamit Seungmin majd ki fogja tudni húzni belőle.

Egy ideig csend volt mivel már ezen nem lehetett mit megbeszélni. Felix nem tudott mit mondani mivel talán a kis mókuskának igaza volt. Seungmin egy különleges ember. Mindenkiből ki tudja hozni a jót és mellette mindenki jól érzi magát. Rengeteg haverja van de olyanokkal akik megérdemlik, hogy rosszul bánjanak velük nyilván nem cukizik nekik hanem inkább flegmáskodik és elküldi őket melegebb éghajlatra. Talán ő tényleg kezdhet valamit Changbin undorító viselkedése ellen?

- Túlságosan elbambultatok. Gyertek már mielőtt valamelyikőtöket leütöm. Kéne menni fagyizni az osztállyal. Mindjárt indulunk úgyhogy készüljetek elő - szólalt meg egy hang mögűlük.

- Minho te, hogy a francba?.. Az előbb még csak reggel 6 volt?..

- Sungie.. 4 órája volt reggel 6. Már 10 óra van és az osztály megy fagyizni úgyhogy kapkodjátok össze magatokat.

Minho kiment. Lix és Han elkezdtek készülődni majd mikor kimentek mindenki őket nézte. Felix odasúgott Jisungnak:

- Miért néznek ránk?

- Nem tudom de nekem ez nagyon kényelmetlen.

- Sungie ugye tudod, hogy egy szoknyát vettél fel? - Lépett oda hozzá Lee know.

- Nem voltam vele tisztában de köszönöm, hogy szoltál. Megyek átölt-..

- Nem mész sehova. Ebben maradsz hadd irigyeljenek a lányok - kacsintott a mókuskájára Minho.

- Menjetek, szerelmeskedjetek máshol. Én ebből nem kérek ameddig a Changbinos ügy nincs letudva.

Elmentek fagyizni és minden jól alakult, mindenki jégkásázott, fagyizott, zenét hallgatott közben a párjával, barátaival. Mindenki tudta, hogyha visszatérnek a táborba valami fog rájuk várni mivel hát már elkezdőtött az aktívabb hét.

- Egyébként miért foglalkoztok Changbinnal ennyit? A terv úgyis le lesz tudva majd valamikor. Nem? - kérdezte Chan

- Channie lehet, hogy ez téged zavar de akkor talán egy picit ne foglalkozz vele. Nem muszáj benne lenned a tervben csak légyszíves ne legyél ilyen. Tudod jól, hogy egy barátunkról van szó. Nem baszhatjuk szét a lelki világát - Mondta Felix.

- Igaz de mi van ha Changbin mégsem érdemli meg ezt az egészet? Lehet, hogy jó ember csak még nem láttuk azt az oldalát?

- Ugyan azt mondod amit Jisung dehát Changbin igazán egy undorító ember véleményem szerint. Nem hiszem, hogy szerintetek nem undorító.

- Mindenki induljon el a Park felé. A feladatot ott kell teljesíteni és a hozzá szükséges eszközöket is ott kapjátok meg - szólalt meg minden egyes hangszóróból ami a táborban volt egy férfi hang.

- Szerintem jobb ha indulunk - fogta meg Chan Lixie kezét és húzta kifele.

- Szerintem jobb ha mi is - szólalt meg Minho és kezdte ő is Jisungot húzni kifele.

- Ennyire időben kell érkezni a feladatokra? - kérdezte Lix Bangchant.

- Hát nem tudom de én jobbnak látom ha időben ott vagyunk mivel tárgyakról van szó amiket mindenki el fog kapkodni az első másodpercekben amikor odaérnek.

- Csak nem fogják őket elengedni utasítás nélkül.

- Következő részben:
- A terv megvalótítása
- A feladat.🪷🩷

🪷🩷

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Bosszú | ChanlixWhere stories live. Discover now