Changbin és Felix az elmúlt egy hétben rengeteget veszekedtek
-Felix! Most azonnal add ide a telefonod! - kiáltotta egy mérges hang.
-E-egy pillanat! - Felix dadogott, nagyon meg volt ijedve, hogy párja mit szól ahhoz, hogy még avval az emberrel beszél akivel a párja megtiltotta.
Felix felvitte a szobába a telefonját és már ment is volna vissza de Changbin nem engedte. Binnie sajnos eléggé kárörvendő és szereti nézni a párját szenvedni úgyhogy gyorsan meg is nyitotta az Lixie instagramját. Ahogy meglátta a Felix legjobb barátja nevét, Hannie-t lefagyott. Lix azt hitte mindjárt összetörik a telefonja Binnie annyira erősen fogta. Sejtette mi történik ha most megszólal úgyhogy inkább csendben maradt.
- Te undorító patkány. Azt mondtad letiltod és soha többet nem beszélsz vele!
- S-sajnálom de ő a legjobb barátom nehogymár te mondd meg, hogy ne beszéljek vele! Nem engedem, hogy egy több éves barátságomat megszakíts!!
Ekkor Felix érezte, hogy valami borzalmasat mondott. Changbin erei meglátszódtak a kezén a telefont ledobta az ágyra és Lixie felé közeledett.
- Most örülj, mert nem bántalak de legközelebb már meg fogod bánni azt is, hogy megszülettél. Mondhatod nekem azt, hogy mennyire undorító vagy, mennyire ronda vagy mert ezentúl azt fogom mondani, hogy igen, igazad van. Most pedig takarodj haza a telefonod pedig visszakapod.
Changbin átadta Felixnek a telefont és Felix már futott is ki a házból. Binnie apukája Lixie "szerencséjére" akkor érkezett haza.
- Felix! Hova mész? - kérdezte a létező legmegnyugtatóbb és legkedvesebb hangon Changbin apukája
- Elnézést Seo bácsi de mennem kell! A Fiával összevesztem de biztos majd megbékél! További szép napot! - rohant ki Felix az ajtón mielőtt hyungja apukája válaszolhatott volna.
Az utat hazáig sírva töltötte el járdákon pedig nehezen kelt át mivel alig látott a könnyeitől.
Amikor hazaért a szülei aggódva néztek rá egy "Mi történt?" Kérdés kíséretében.
Felix elmagyarázta nekik, hogy mi történt viszont nem akarta, hogy ezt akárki is megtudja, hogy vele ez történt.
Könyörgően nézett rá a szüleire, hogy ne mondják el senkinek se és ez maradjon az ő kis titkuk de ez nem így történt.Másnap
Felix felkelt és készülődött az iskolába ahol eltervezte, hogy folytatja a kis játékot és találkozgat majd a "tökéletes, édes, kedves" párjával.
Viszont egy üzenetre ébredt 4 órakor. Lixie megijedt mivel Changbintól jött az üzenet. Az üzenetben ez állt:
"Szakítok, nem kellesz már."
Felix nagyon szerette Changbint de mégsem érdekelte ez az üzenet. Inkább csak megkönnyebbült- Végre szabad vagyok!
Az iskolába már mosolyogva indult el mivel tudta, hogy végre beszélhet a legjobb barátjával, Han Jisunggal. Neki is van egy párja akit úgy hívnak, hogy Lee Minho és nekik nyílván egészségesebb kapcsolatuk van viszont Minho Changbin barátja. Ami Felixet igazán nem zavarta de nem akarta, hogy Hannienak baja essen.
Han ezt könnyen kiszúrta, hogy Felix már nincs Changbin közelében, már nem is beszélnek és Lixie mosolyog egész nap.- Mi történt Lixie? - kérdezte Han egy kicsit aggódva
- Teljesen boldog vagyok! Nincs semmi baj! Changbinnal szakítottam!
- Micsoda? És te ennek örülsz? Pedig annyira hozzá voltál tapadva! Tökre aranyosak voltatok - Mondta Jisung ami nem volt igaz ezt ő is tudta de ott volt mellette Minho akinek erről nem szabad tudnia.
- Tudom! De hát ez van most végre szabad vagyok és senki sem állhat az utamba - Felix kijelentette ezt de utána egy pár perccel megbánta
Inkább ignorálta, hogy Lino ott van és csendben maradt a nap hátralevő részében. Sokat látta beszélgetni Binniet és Bangchant aznap. Az tény s való, hogy Bangchant nem ismeri annyira de jó fejnek találta eddig.
Következő részben:
- Changbin bocsánatot kér?
- Bangchan ennyire rossz ember?
- Kezdődik a nyár!! 🏖💛
ESTÁS LEYENDO
Bosszú | Chanlix
FanficChangbin és Felix egy pár volt 2 hónapig de Changbin betegesen féltékeny volt mindenkire. Felixnek egyre kevesebb barátja lett Changbin miatt és Binnie csak úgy eldobta Felixet de egy pár hónappal később belépett valaki Lix életébe.