-6-

74 2 2
                                    

Mindenki nagyon aggódott de nagyon félt Changbintól. A barátnője mérges volt, mert még mindig az exével foglalkozott. Binnie párja köztudottan utálja Lixiet de erről Felix viszont nem tud. Még az is fáj Lixnek ha esetleg valaki nem úgy néz rá és ha még meg is tudja, hogy ki is beszéli Binnie barátnője és utálja is az megviselné.
Changbin viszont gondolkozott már azon, hogy szakít a barátnőjével mivel egy cuki fiút jobban megkedvelt. Jobban szereti a fiúkat mint a lányokat ezért nem is volt annyira jól meg a barátnőjével. Nem igazán szerette, mondhatni kényszerkapcsolat volt az. egész.
Szerette Minniet de nem csak barátként. Lehet, hogy az elején utálta de az azért volt, mert Seungmin túl aranyos és kedves vele. Lehet, hogy fél Changbintól de Changbin azt szeretné, hogy nyugodtan érezze magát az alacsonyabb körül (amúgy ez így vicces, hogy Changbin az alacsonyabb mégis tőle félnek -író)
Seungmin eléggé aggódott Changbin miatt. Hiába ő lökte fel Minniet de akkor is aggódott érte. Nagyon kedvelte a fiút de mivel tudta, hogy ő utálja ezért nem merte elmondani az érzéseit. Egy házban volt Changbin barátnőjével, Changbinnal és I.N-el és ő nyílván I.N-el aludt. Vele maradt fent hajnalokig, mert félt és fájt neki az, hogy Binnienek van barátnője. Volt amikor Jisung átment hozzájuk megnyugtatni Seungmint és egy kicsit lelkiztek. Mind a hárman tudták, hogy az alacsony nem egy jó ember és Felixszel is úgy bánt ahogy.

- Nem tudom, hogy szerethettem bele úgy, hogy undorítóan bán velem! Még fel is lökött az ebédlőben!

- Nyugi Minnie! Mi szeretünk és ha elmondod jobb lesz! A kapcsolatuk sem tűnik valami fényesnek. Én például csak kényszerkapcsolatnak mondanám. Látszik Changbinon, hogy nem szereti igazán a barátnőjét. Ha nagyon tapad rá megforgatja a szemét és néha el is löki magától. Biztos, hogy lassan szakítani fog vele! - Bíztatta I.N Seungmint.

- Igen!! Jeonginnak igaza van! Lehet, hogy téged szeret Binnie csak nem meri neked elmondani! És te is látod, hogy néz Changbin a lányra - mondta Sungie.

- Köszönöm és tényleg nem kellett volna bíztatnotok mert tényleg nem tudom, hogy kéne elmond-...

Kinyitódott az ajtó, Changbin és a barátnője voltak azok de nem tűntek valami boldognak. Changbinnak egy kis mosoly megjelent az arcán. Seungmin ezt nem hagyhatta szó nélkül. Nem tudta mi történt közöttük és tudni akarta.

- Mi történt?

- Szakítottunk - vágta be a lány maga után az ajtót.

- Nem csodálom.. - suttogta Jisung de még így is meghallották.

- Micsoda? Nem csodálod?

- Hát nem volt valami fényes kapcsolatotok - vonta meg a vállát.

- Hmph! Te beszélsz? Felix megcsalt téged!

- Sosem voltam együtt Felixszel okoska - röhögött Sungie a lány arcába.

Erre már nem tudott sokmindent mondani ezért csendbe maradt és levágta magát az ágyra.

- Én nem vagyok hajlandó Changbinnal aludni!! I.N légyszi aludj velem! - nézett rá csillogó szemekkel a lány

- Jó? De ha meg mersz ölelni kitöröm a fogad.

Egy kis idő után megérkezett az ebédidő és mindenki kiment a házból. Sungie visszament a szobatársaihoz és ott ebédeltek mivel Felix vett mindenkinek 1 szendvicset.

- Na mesélj! Mi történt? - érdeklődött Chan és átölelte majd közelebb húzta magához Lixiet.

- Hát nagyon nem haladtunk. Bíztattuk Minniet de egyszerűen nem merte elmondani Changbinnak, hogy szerelmes belé amikor Changbin szakított is a barátnőjével. A barátnője pedig azt hitte, hogy együtt vagyok Felixszel csak mert adtam neki egy ölelést - mondta nevetve Han

Bosszú | ChanlixWhere stories live. Discover now