-7-

53 1 2
                                    

Amint mindenki aki szeretett volna tábortüzezni megérkezett a helyszínre Jyp tanárbá mindenkinek osztott 1-1 csomag pillecukrot. Igen ám de a végére csak 1 csomag maradt de még volt hátra 2 diák, Seungmin és Changbin.

- Gyerekek, nem baj ha ti 1 csomagból esztek?

- Nem baj! - vágta rá egyből Seungmin és elvette a csomagot.

A tanárbá kiosztotta a botokat amikre a diákok rátűzték a pillecukrot.
Mindenki jól szórakozott, már gitároztak is és egyre fogytak a diákok. Este 10re már csak a 4 fiú maradt. Hyunjin és Seungmin egymás mellé ültek és mivel legjobb barátok beszélgettek és Hyunjin ölelgette Seungmint. Changbin eléggé ideges lett ezért szúrós tekintetekkel illette Hyunjint aki méghozzá nem is foglalkozott vele. Minnienek semmi érdeklődése nem volt legjobb barátja felé néha az idősebb mégis flörtölt vele. Nem szerette amikor ezt csinálja vele mert nem győzni nézni a sok lányt akiket mindig eldob egypár nap után. Ez még oké de az összes Seungminhoz fut segítségért amit Minnie már nem tud elviselni. Ezen járt az agya amíg meg nem hallott egy gyengéd hangot.

- Ma is olyan szép vagy Minnie - suttogta Hyunjin Seungmin fülébe.

- Tudom, hogy szereted ha ezt mondják neked kis cukiság! Ne ellenkezz, tudom, hogy tetszik!

- Fogd be a szád Hyunjin - szólt rá Minnie.

- Fogd be te a számat Minnie.

Hyunjin ekkor vette észre, hogy Changbin, hogy néz rá. Szerintem az egész élete akkor pörgött le előtte. Emlékszik rá, hogy Changbin azt mondta neki, hogyha neki tetszik valaki őt ne vegye el tőle Hyunjin és mégcsak úgy hozzá se érjen vagy különben azt is megbánja, hogy megszületett.
Hyunjin gyorsan elhajolt Seungmintól és motyogott valamit de azt még Minnie se hallotta.
Seungmin megfordult és meglátta, hogy Binnie, hogy néz rájuk. Tudta, hogy őt nem bántaná de mégis félt. Miután fellökte az ebédlőben semmi sem lehetetlen. Egy pillanatra megremegett amit Hyunjin észre is vett. Magához ölelte volna de akkor neki itt tényleg vége.
Changbin elég alacsony egy fiú de rémisztő.

- Hyunjin te mit képzelsz magadról? - emelte fel a hangját Changbin.

- Mit csináltam, miért?

- Ne játszd már az ártatlant emlékszel az ígéretünkre tudom jól.

- Igen emlékszem rá - próbált magabiztosnak tűnni Hyunjin

- Akkor meg?

- Milyen ígéretről van szó? - szólt közbe Minnie.

- Majd később megtudod édeske! - simította meg Seungmin fejét Binnie

Seungmin gyorsan odabújt Hyunjinhoz, hogy ne lássa Changbin az elvörösödött fejét.

- Nem én öleltem magamhoz haver!

- Jó, oké, értem!!

Visszamentek a házakba és Changbin volt párja aludt. Mindeki tudta, hogy akkor nem lesz dráma ezért inkább gyorsan átöltöztek és lefeküdtek. Abban a pillanatban amelyikben Jeongin lefeküdt a lány egyből átölelte.

- Szedd le rólam a mocskos kezed mielőtt tényleg kiverem az utolsó fogaid bazdmeg.

A lány gyorsan leszedte a kezét I.N-ről mivel azért még szeretett volna valamivel rágni.
Seungmin átölelte Changbint és úgy aludtak el.

- Mázlisták legalább nektek nem kell egy idióta ribanc mellett feküdnötök és elviselni a kibaszott szuszogását mert bazdmeg miattad robban mindjárt fel az egész ház - suttogta I.N

- Nyugodj már le nem olyan vészes - válaszolt Binnie exe

- Na meg a nagy büdös lószart komolyan mondom olyan büdös is vagy mint egy ló geci. Tudod mi az a parfüm vagy esetleg a zuhanyzás? - emelte fel a hangját Jeongin amire a két fiú felkelt

- Mi a fasz van már? - kérdezte álmos hangon Changbin ami Seungminnak nagyon tetszett.

- Hajnali kibaszott 3 óra van nem tudnátok megmaradni egymás mellett legalább még egy 3 órára? Szeretnék aludni is - mordult fel Changbin

- Bocsánat de ez a ribanc úgy szuszog, hogy szerintem mindjárt felrobban tőle a lakás.

- Ja azt én is hallottam már egypárszor.

Changbin utolsó mondata után már mindenki lefeküdt és aludt kivéve Seungmint. Nem tudtak különösebben mást csinálni és egy 3 napjuk még bőven van abból a szabad 1 hétből és ezt szeretnék a barátaikkal, párjukkal tölteni. 
Seungmin az este folyamán szédült de úgy volt vele, hogy majd jobban lesz. Ha beteg nem szeretne senkit sem megfertőzni ezért arra gondolt ha reggel rosszabban lesz majd szól a tanárbának.
Seungmin mentális egészsége sem volt valami szép ezért nem igen tudott aludni a feszültjebb napjain. Szereti ha az emberek törődnek vele de még sosem kapott egy párjától sem annyi törődést amennyi igazából kell neki. Valamiért úgy érezte, hogy lassan feladja de muszáj még maradnia egy kicsit, hogy legalább a barátjaival tudjon lenni utolsó napjain. Előnyösebbnek látta ha holnap ezt inkább elmondja Changbinnak és beszél vele erről, hogy most nincs jól. Az egy dolog, hogy a boldog fiú énjét mutatja sokszor de valójában nem az.

Következő részben:
- Changbin és Seungmin kicsit eltávolodnak egymástól?
- A táborból egy egész káosz lesz?
- Sungienak van egy újabb terve?🎧🖤

Bosszú | ChanlixWhere stories live. Discover now