Changbin hiába volt a házban aznap és ki volt nyitva az ablak, nem hallotta a tervet. Amikor rájöttek a többiek, hogy az egészet csak I.N hallotta kérdezgettek tőle, hogy mennyit hallot és egyebek.
Heeseung azért hibáztatta Jeongint mert azt hitte, hogy el fogja mondani Changbinnak a tervet. Az egy dolog, hogy Heeseung hallotta mivel Binniék háza mellett van az ő faházuk és éppen náluk is ki volt nyitva az ablak és hallotta de ezért különösebben nem szólt senkinek csak elkezdett egy drámát. Senki sem tudta, hogy miről van szó mivel Heeseung csak halkan említette meg I.N-nek, hogy még véletlenül se derüljön ki a terv. Ő is tudja, hogy Changbin végigment az egész osztályon és még rajta is ezért támogatta Han tervét és nem mondta el senkinek. Tiszteletben tartotta ha egy olyan emberről van szó aki megérdemli.
Amikor ezt megtudta Seungmin összeállt neki minden de a tervet nem merték elmondani neki de majd úgyis megtud róla és még nem akarták, hogy rosszul érezze magát.
Hiába tudja, hogy Changbin nem érez úgy mint ő, hiányzik neki. Nagyon hiányzik neki. Szereti Binniet de Binnie nem érez így. Tudja, hogy ez így nem helyes, hogy ellöki magától de képtelen, már tervet is csináltak a barátai és nem akarja, hogy kárba menjen az a terv amit kidolgoztak. Igazából maga a terv az egész egy bosszú.
Azért egy bosszú mivel Changbin undorítóan bánt eddig mindenkivel akivel együtt volt és inkább csak dobta őket 2 hónap után.
A srácok Seungminnak akarnak jót és ezért hozták létre ezt a tervet de mivel Jisung nem csak Changbin történetét hallotta ami elterjedt a suliba, hanem Felix történetét is ezért könnyebb volt neki igazat adni és a legjobb barátja mellé állni. Ezért könnyebb is volt kidolgoznia a tervet. Büszke volt magára mivel ezt már egy jó ideje tervezgette ha esetleg még valaki szerelmes lesz Binniebe és hát szerencséjére (vagy nem) meg is történt. Azért nem örült neki mivel Seungminról volt szó, egy jó barátjáról. Ezért igazából kicsit még megváltoztatta a tervet, hogy kedvesebb legyen és Minnienek se fájjon annyira.
Jisung nagyon gondolkodott, hogy ez a tervet mikor váltsák be, mikor lesz a legmegfelelőbb idő de akkor vette észre, hogy valaki hátulról megölelte.- Minhooo!! Megijesztettél!!
- Csak te vagy ijedős kisherceg - puszilta meg Han nyakát.
Ettől Jisungnak nem volt több energiája gomdolkozni és nagyon el is pirult. Ők megfürödtek és már mentek is aludni viszont Chan és Felix kínos csendben ültek.
- Chan?..
- Igen baba?
- Mi az a terv?..
- Ezt Jisungtól kéne megtudnod de a legfontosabb dolog az, hogy ne mond el SENKINEK. Még Seungminnak se. Neki majd később kell megtudnia.
- Rendben!! - bólogatott kicsit szomorúan mivel aggódott, hogy az a terv fájni fog Seungminnak.
- Nem kell szomorúnak lenni! Han direkt átalakította, hogy ne fájjon neki annyira mivel hát ez egy régebbi terv de erről majd úgyis beszélgetünk még - látta meg, hogy a mókuska megébredt.
- Jobb lenne ha már mi is alszunk Channie! - Mondta Lixie
Channak megint felmelegedett a szíve ettől a becenévtől. Nagyon szerette ha valaki így hívja.
Magához ölelte Yongbokot és már aludtak is.
Felix az este folyamán többször is felkelt (legtöbbször azért mert Bangchan lehúzta róla a takarót és fázott). Amikor fent volt akkor csak azon töprengett, hogy mi lehet az a terv. Mi annyira nagy dolog benne? Még mindig nagyon fél, hogy mi lesz Minnievel és mi az ami annyira fájhatna neki, hogy át kellett alakítani. Nem tudott már visszaaludni mivel már kezdett világosodni ottkint és nem tudott világosban aludni ezért inkább átölelte Chant és suttogott neki.- Ígérd meg, hogy vigyázol magadra és senki sem fog megsérülni abban a "tervben" - suttogta a létező leghalkabban, hogy senki se hallja de Bangchan meghallotta.
- Megígérem életem - nyomott egy puszit Lixie homlokára.
Felix ijedtében megugrott az ágyon mivel nem tudta, hogy Channie ébren van
- C-chan? É-ébren voltál?
- Háát lehet úgy is mondani de aludjunk vissza egy piciiit! - dörgölőzött Lixiehez.
- Jó. Olyan cuki vagy amikor ilyen kis babásan viselkedsz - mosolyodott el Felix Channie viselkedésén.
- Közűlünk csak te vagy a baba! Na bújj ide szíveeem!
- Nyugodjatok már leeee! Most látom, hogy valaki rámírt, hogy csatlakozni szeretne a tervhez és, hogy hoz egy egész csapatot?! - szólt közbe a mókuska
- MI? - kiáltották egyszerre a többiek.
- Nyugi már nem annyira nagy dolog majd beszélek velük ha meg úgy alakul hamar átalakítom a tervet.
- Szerelmem, ez a 3. alkalom, hogy átalakítod a tervet. Pihenj egy kicsit, rádfér! - simította meg Jisung hátát Minho.
- De mégiscsak egy barátomról van szó és sokan segítenek! Tudom, hogy pihennem kéne de ez így jó, hogyha majd ő jól érzi magát.
Ránézett a telefonjára és egyből leesett az álla.
- Mi a baj kicsim? - nézett rá Lino.
- Seungim azt írta, hogy hiányzik neki Changbin és hát... jaaj ez így nem jó!!
- csöppentek le a könnyek Han arcáról- Nyugi picim nem kell ezért sírni, majd megoldjuk - nyomott egy puszit a mókuskája homlokára.
Felix gyönyörködve nézte őket végig. Olyan édesek együtt pedig 2 éve még ellenségek voltak!
Következő részben:
- A terv átalakítása (megint)
- A 2. Hét kezdete a táborban
- Fagyizás az osztállyal🫨🩵
YOU ARE READING
Bosszú | Chanlix
FanfictionChangbin és Felix egy pár volt 2 hónapig de Changbin betegesen féltékeny volt mindenkire. Felixnek egyre kevesebb barátja lett Changbin miatt és Binnie csak úgy eldobta Felixet de egy pár hónappal később belépett valaki Lix életébe.