-8-

52 3 0
                                    

Amikor Changbin felkelt látta, hogy Felix és Bangchan bent vannak a házban.
Tegnap Seungmin a gondolkozása után úgy döntött, hogy inkább szól Channak és Lixnek erről ezért ők átjöttek beszélni vele. Changbin nagyon meglepődött amikor látta őket de amikor észrevette, hogy Seungmint keresik akkor mégjobban.

- Miért keresitek Seungmint?

- Ezt majd megtudod de nem akarta, hogy szóljunk neked róla és, hogy megtudd. Majd ha eljön az idő ő majd úgyis elmondja - válaszolt Felix.

Changbin különösebben nem foglalkozott most vele hanem inkább iszogatta tovább a kávéját amit I.N hozott neki.
A pár végül kiment és keresték Seungmint és egy kevés idő után meg is találták. Éppen kint ült egy padon és bambult. A két fiú inkább nem kérdezte meg tőle, hogy jól van-e mivel tudták, hogy nincs jól. Felix csak leült mellé és átkarolta Minnie vállát.
Seungmin tudta, hogy egy idő után minden rendbe fog jönni de most tényleg nem volt jól. Érezte, hogy Changbin különösebben nem érez iránta semmit mellékesen meg már végigment a fél osztályon és nem akart egy lenni a sok közül. Lassacskán érezte, hogy egypár könnycsepp lepereg az arcán. Az időjárás sem tett különösebben.
Zuhogott az eső ami minden diák kedvét elrontotta. Sokan terveztek mára rengeteg programot és már fujhatták is le őket.

- Fáj a fejem - szólalt meg Seungmin halkan.

- Szóljunk Jyp tanárbának? - kérdezte Lixie.

- Nem kell. Csak nem nagyon szeretném látni Changbint.

- Rendben. Akkor át szeretnél jönni hozzánk?

- De nincs elég hely és nem szeretnék zavarni.

- Nem zavarsz! Majd alszok a földön! - Mondta Lix.

- Nem megyek át, inkább maradok maximum ignorálom Changbint.

- De tényleg nem baj!

- Figyelj, megértem, hogy nem szeretnéd látni Changbint de jobb lenne ha ezt az egészet inkább megbeszélnéd vele - bukkant fel Jisung a ház sarkából.

- Honnan tudod, hogy erről volt szó? Kihallgattál minket? - kérdezte felháborodva Seungmin.

- Gondoltam, hogy van valami és nem nem mertelek titeket megzavarni ezért inkább beálltam a sarokba és megvártam amíg kínos csend lesz és beleférkőzhetek a beszélgetésbe.

- Ügyes, de nagyon megijedtünk - szólt közbe Felix

- Jaj Lixie nyugi már!! Ott van Bangchan majd ő megvéd ha rádtámadnak kis butus! - kacsintott Lixre.

- Esetleg van valami újabb terved Sungie? - érdeklődött Chan

- Hát ha már szóba került..

- Ezt majd inkább késöbb intézzük. Most erre nincs idő mivel lassan mennünk is kéne

- De amit el szeretnék mondani az fontos és Changbin megérdemli! - makacskodott Han.

- Majd később elmondod, erre most nincs idő - indult meg Seungmin és Felix az ebédlő felé reggelizni.

Hant és Bangchant faképnél hagyták és ők amúgy sem voltak éhesek ezért inkább beszélgettek. Megbeszélték a tervet ami Channak nem tetszett annyira mivel nem akarja megbántani mégjobban a barátját azok után ami történt. Azt viszont tudta, hogy Minnienek nem fog jól esni az ha Binnie folyton körülötte van és eljátszák a tökéletes kapcsolatot ezért inkább beleegyezett. Bangchan mindenkiért aggódik és törődő de azért Sungie megkérdezte, hogy, hogy, hogy ilyen törődő meg ilyenek és Felixszel nincs annyira közel.

Bosszú | ChanlixWhere stories live. Discover now