8.

854 74 5
                                    

Ellerimi çırparak,"Taehyung annenin tedavi masrafını karşılayacak!"diye sevinçli bir şekilde konuştum.Çok mutluydum ve merakla Hoseok'un tepkisi bekledim.

Hoseok,"Nasıl?"diye sorduğunda ellerimi birleştirdim ve heyecanla Hoseok'a bakmaya başladım.

"Taehyung dedi ki ben Hoseok'un annesinin tedavi parasını karşılarım."diyerek sevinçle konuştum.

Aslında Taehyung şart olarak onunla yaşamam gerektiği önüme sunmuştu fakat bu karardan hiç ama hiç pişman değildim.Bir taşta iki kuş yani(!)

Hoseok,"Jungkook sen kafayı mı yedin?"dediğinde gülüşüm yüzümde soldu ve ellerimi indirdim.Niye mutlu olmamıştı ki?

Hevesim kursağımda kalırken,"Neden?"diye sordum mutsuz bir şekilde.Oysa Hoseok'un şu an mutluluktan ağlaması gerekiyordu.

"Sen iyi misin kafanı bir yere vurmadın değil mi sen Jungkook'sun?"dediğinde kaşlarımı çattım.

"Evet."dediğimde elini başıma attı ve etrafını kontrol ederek bir şey olup olmadığına baktı.Neden baktığını hiç anlamamıştım ama sorgulamadım.

Hoseok,"Sana beyin nakli yapmışlar,"dediğinde ofladım ve artık sebebini söylemesini bekledim.

"Tanımadığımız bir adamın evinde kalıyorsun ve hiç tanımadığımız bir adam bize neden bunu yapsın?"diye konuştuğunda dudağımı büzdüm.

"Ama onun niyeti iyi,"dediğimde sinirle bana bakmaya başladı ve gözlerini gözlerime dikerek tekrar söze girdi.

"Nasıl tanıştınız bilmiyorum ama umrumda değil tamam mı?Kalk gidiyoruz,"dedikten sonra hemen kolumu tutu ve kendiyle birlikte ayağa kaldırdı.

Hoseok Taehyung'un kötü biri olduğunu düşünüyordu ama yemin ederim öyle değildi Taehyung iyi biriydi.

Beni kapıya doğru getirdiğinde,"Hoseok lütfen beni önce bir dinle."dediğimde Hoseok beni dinlemedi ve kapıyı açarak beni dışarı çıkarttı.

Beni bahçe kapısına doğru yürüttüğü zaman kolumu çekmeye çalışarak,"Hoseok lütfen dur."dedim ama o beni hiç duymamış gibi yürütmeye devam etti.

Taehyung,"Dış kapıyı kapatın!"dediğinde hemen arkamı döndüm ve ona baktım.Dış kapıda elleri ceplerinde bizi izliyordu sinirli bir şekilde.

Korumalar kapıyı kapattıklarında Hoseok kolumu daha sert tuttu ve sertçe yürütmeye devam etti.

Taehyung,"Tek adım daha atarsanız gözünüzün yaşına bakmam!"diye öyle bir bağırdı ki Hoseok kolumu bırakarak Taehyung'a doğru döndü.

Ben korkuyla Taehyung'a bakarken Hosoek,"Hiçbir şekilde tanımadığım bir adama arkadaşımı teslim etmem!"diye aynı şekilde Taehyung'a doğru bağırdı.

"Hoseok lütf-"dediğimde Hoseok elini kaldırdı ve bir hışımla sözümü keserek bana doğru döndü.

Hoseok,"Tanımadığın bir adamla kalacak mısın gerçekten?"diye şaşkınlıkla sorduğunda sustum.

Hiç kimseden görmediğim ilgiyi bir adamdan görünce bu sorunun cevabını vermek çokta zor değildi.Bana çok haksızlık yapılmıştı ve artık sıkılmıştım.

"Hosoek Taehyung iyi biri!"diye bağırdığımda Hoseok şaşkınlıkla bana bakarak ellerini kaldırıp alkışladı.

"Aferin sana Jungkook tanımadığın bir adamla kalmaya devam et sen!"diye yüzüme doğru bağırıp arkasını dönerek kapıya doğru adımladım.

Korumalar açmak için Taehyung'a baktığında bende Taehyung'a doğru döndüm ve Taehyung'da başıyla onaylayıp dış kapıyı açmalarını sağladı.

Gözümden bir yaş gelirken yere çöktüm ve ağlamaya başladım.En yakın arkadaşım havalimanında onca yaşadığım şeyi görememiş gibi bana ne yapıyordu.

Havalimanında bilerekten iş vererek öğle molasına bile sokmadıkları oluyordu.Şuana kadar bu eziyete Hosoek için dayanmıştım oysaki ben.

Taehyung yanıma doğru adımladı ve üzerime eğilip bir eliyle yanağımı okşadı.Bende başımı Taehyung'un dizine yaslayıp ağlamaya devam ettim.

Taehyung."Seni ağlattığı için ona yapacağımı çok iyi biliyorum."dediği zaman başımı kaldırıp yaşlı gözlerime ona baktım.

"Taehyung lütfen hayır..O benim en yakın arkadaşım beni düşündüğü için öyle yaptı,"dedikten sonra tekrar ağlamaya kaldığım yerden devam ettim.

Taehyung bir elini ayaklarımın altından geçirdi ve beni kucağına alarak saçıma bir öpücük bıraktığında başımı Taehyung'un boynuna sokup burnumu çektim.

Taehyung kucağında benimle birlikte içeri girdiğinde iyice Taehyung'a sokulup başımı omzuna yasladım.

"Saat kaç?"diye sorduğumda Taehyung merdivene yönelmeden önce arkasını dönüp duvara bakıp alnıma bir öpücük kondurdu.

Taehyung,"19.45,"dediğinde bir şey demeden başımla onayladım ve Taehyung'un kokusunu içime çektim.

Taehyung hızla merdivenlerden çıkardı ve odanın önüne geldiğimizde içeri girip yatağa doğru ilerledi.

Hoseok'un neden böyle yaptığını anlayamıyordum benim için endişelendiğini biliyordum ama ben böyle daha fazla mutluydum.

Taehyung beni yatağa bıraktı ve ardından kendiside yatağa uzanarak beni belimden tutup kendine çekti.

"Taehyung..Hoseok neden öyle yaptı?"diye üzgün bir şekilde sorduğumda Taehyung saçlarımı karıştırdı.

Taehyung,"Bilmem,"dediğinde burnumu çektim ve gözlerimden gelen yaşı umursamadan dudak büzdüm.

"Taehyung sen kötü biri misin?"diye sorduktan sonra yüzümü Taehyung'un göğsüne gömdüm.Taehyung ise içine derin bir nefes çekip belimi okşadı.

"Senin için değilim.."dediğinde bu sözü anlamadığım için kaşlarımı çattım.Senin için değilim ne demekti?

"O ne demek?"diye sorduğumda üzerime eğildi ve çeneme çok hafif bir öpücük bıraktı.

Taehyung,"Uyu güzelim,"dediğinde omuz daha fazla düşünmeyip yanağımı Taehyung'un göğsüne yasladım.

"İyi geceler Taehyung,"dedikten sonra esnedim ve uyku için kendimi hazırladım.Aslında saat erkendi ama benim için uyku vaktiydi artık.

Taehyung,"İyi geceler minik bebeğim.."dedikten sonra beni iyice kendine çekerek sarıldı.
                                            *****

Airport | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin