Taehyung anlıma bir öpücük kondurduktan sonra elimdeki tostu ağzıma doğru götürüp ağzımı açmamı bekledi ama ağzımı açmadan öylece durdurdum.
Taehyung,"Ben bebeğime alacağım aç ağzını,"dediği zaman başımla onayladım ve ağzımı açtım.
Taehyung ağzıma bıraktığında yavaşça çiğnemeye başladım ve gözlerimi bilgisayara dikip izledim.
Taehyung burnunu saçıma sürttü ve derin bir öpücük bıraktı.Taehyung önümüzdeki suyu aldı ve kapağını açarak içirmeye başladı.
Biraz içtikten sonra elimi Taehyung'un elinin üstüne atıp durdurdum.Taehyung kendi ağzına götürüp bir yudum alarak tekrar masaya bıraktı.
Taehyung masadaki telefona uzanarak hemen bir tuşa tıkladıktan sonra ellerini belime sararak beni iyice kendine çekip boynuma bir öpücük bıraktı.
Kapı açıldığında sekreter bize şaşkınlıkla baktı ama hemen kendini düzeltip önümüzdeki kırıntıları aldı ve geriye çekilerek Taehyung'a baktı.
Taehyung,"Jungkook'un ilacını korumalardan alıp getir,"dediğinde başımı iki yana sallayıp reddetttim.
Sekreter,"Hemen efendim."dedikten sonra odadan çıkıp arkamızdan kapıyı kapatarak bizi yalnız bıraktı.
"Taehyung ilaç tamamda o burun spreyini sıkmak istemiyorum.."dediğimde kulağımın arkasına öpücük bıraktı ve gözlerini gözlerime dikti.
"Burun tıkanıklığı yüzünden uyuyamazsın Jungkook o yüzden şart,"dediğinde dudağımı büzüp ofladım.
Burnuma bir öpücük bıraktı ve ilacın kapağını açıp kaşığa dökerek ağzıma doğru getirdi.Ağzımı açıp ilacı içtim ve ardından sudan bir yudum aldım.
"Burun spreyinide sıkalım,"dediğinde hemen başımı Taehyung'un omzuna yasladım ve omuz silktim.
Hiç sıkmak istemiyordum ama eğer sıkmasam gece yatamazdım yüzden sıkmam lazımdı.
"Birazdan,"dediğimde içine derin bir nefes aldı ve burun spreyini masaya bırakarak yüzüme eğildi.
Taehyung,"Söz mü?"dediğinde gülümsedim ve başımı aşağı yukarı sallayarak onu onayladım.Taehyung'da benim gibi gülerek arkasına yaslandı.
Başımı Taehyung'un omzundan kaldırıp göğsüne yasladım ve izlemeye devam ettim.Ama aklıma gelen soruyla hemen başımı kaldırdım.
"Taehyung senin ailen nerede?"diye sorduğuma saçımı arkaya doğru tarayarak alnıma ortaya çıkardı.Gözünü yüzüme dikip mimiklerimi izlemeye başladı.
Taehyung,"Yurt dışındalar," dediğinde başıma hemen onayladım ve burnumu çekerek dudak büzdüm.Neden Taehyung bana sormuyordu ki?
Bende,"Taehyung benim hakkımda bildiğin bir şey var mı?"diye meraklı bir şekilde sorduğumda Taehyung beni başıyla onaylayıp söze girdi.
Taehyung,"Küçüklüğünden beri travmalarına kadar biliyorum."dediğinde ağzım sonuna kadar açıldı.Nasıl biliyordu ki?Küçüklük olaylarımı kimseye anlatmadım.
Umursamayıp,"Taehyung ben annemi çok özledim.."dedikten sonra gözümden bir yaş düşmesine engel olamadım.
Ellerimle yüzümü kapattım ve ağlamaya devam edip burnumu çektim.Taehyung yüzümdeki elini çekti ve gözlerindeki acıyla bana bakmaya başladı.
"Ailen gibi olamam ama her zaman yanındayım Jungkook her koşulda.."dediğinde başımla onayladım ve alnımı alnına yasladım.
Gözümü açtığımda dudaklaımızın arasında hiç mesafe yoktu neredeyse.Taehyung elleni yanağıma attıp tam dudaklarını dudaklarıma örteceği sırada kapı açıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Airport | Taekook
AcciónHavalimanında temizlik görevlisi olan Jeon Jungkook'la uçağına binmek için havalimanına gelen Kim Taehyung'un yolları kesişir.