5.

1.2K 86 76
                                    

Saçımın arkaya doğru atılması ile gözümü yavaşça kırpıştırdım ve elin sahibine baktım.Taehyung'un beni izlediğini görünce yanaklarım kızardı.

Taehyung,"Hadi uyan yemek yemen lazım."dediği zaman başımı iki yana sallayıp onu reddettim.Hala o kadar uykum vardı ki.

"Uyumak istiyorum!"diye direttikten sonra başımı Taehyung'un göğsüne yasladım.Taehyung ise başıma bir öpücük kondurup geri çekildi.

Geri çekildiği için başım yastığa doğru düştü.Ben de bir gözümü açarak Taehyung'a baktım.Taehyung'a tekrar sarılarak basımı göğsüne yasladım.

"Taehyung biraz daha.."dediğimde Taehyung'da parmaklarıyla saçımı okşadı ve tekrar bir öpücük kondurup saçımı koklayıp derin bir nefes çekti.

"Hadi bebeğim kalk,"dediğinde ofladım ve hemen yerimde doğruldum.Taehyung doğrulamamı sanki hiç beklemiyor gibi kirpiklerini kırpıştırdı.

Ayaklarımı yataktan sarkıttım ve ayağımı zemine değdirdim.Soğuk olacağını düşünmüştüm ama öyle bir sıcaktı ki bu gülümsememe sebep oldu.

Ayağa kalkıp Taehyung'un yanına gittiğimde Taehyung gülerek beni izledi ve ayağa kalkıp bir elini belime attı.

Bizi odadan çıkardığında esnedim ve başımı tekrar Taehyung'un omzuna yasladım.Merdivenlerden inip etrafıma baktım.

Kenarda gördüğüm köpekle ağzım şokla sonuna kadar açıldı.Çok severdim köpekleri ama bakımlar çok zor olduğu için alamazdım.

Köpeğin yanına koşarak gittiğimde köpek bana bakıp üzerimi köklemeye başladı.Üzerimi kokladıktan sonra etrafında dönmesiyle kahkaha attım.

Biraz tüyünü okşadım ve tüylerinin arasına bir öpücük kondurduğum sırada koltuk altlarımdan kaldırılmam ile başımı kaldırıp Taehyung'a baktım.

Taehyung,"Yerde oturmak yok güzelim,"dediğinde bir şey demeden başımla onayladım ve köpeğe döndüm.

"İsmi ne?"diye sorduğumda köpek yanımıza gelerek Taehyung'un kucağına çıkmak bacaklarına tutundu.

Taehyung,"Yeontan,"dediğinde onayladım ve köpeğe dönüp baktıktan sonra tekrar Taehyung'a dönerek en güzel ve tatlı gülüşümü ona sundum.

O da belimden tutarak beni kendine çekti ve yanağıma hafif bir öpücük bıraktı.Yeontan içli içli havlamaya başladığı zaman kıskandığını anlamıştım.

Taehyung ıslık çaldığında yatağına geri döndü ve bizi oradan izlemeye başladı.Taehyung elini belime attı ve içeriye doğru yürütmeye başlattı.

Ben de ona ayak uydurup yürüdüğüm.Mutfağa girip etrafıma baktım ve yüzüme bir gülüş yerleşti.Ne kadar büyük ve güzeldi...

Taehyung bir sandalyeyi çekerek oturttu ve hemen kendi yerine oturup önümdeki tabağa yiyecek koydu.

Bir şeyler daha koyduktan sonra dolan tabakla birlikte hemen ellimi kaldırıp,"Taehyung yeter,"dedim ama Taehyung sanki hiç duymamış gibi devam etti.

Bir iki şey daha koyduktan sonra kendi önündeki duran kahveyi alarak arkasına yaslayıp beni izledi.Ben de umursamadan elime çatalı aldım.

Ağzıma bir şeyler attıktan sonra yavaşça çiğnedim ve ben de alışkanlık olan ellerimle oynamaya başladım.

Küçüklükten beri ellerimle oynama alışkanlığım vardı ve bunu hiç bir zaman bırakamamıştım.Ah birde elimi ağzıma götürme alışkanlığımda vardı.

Ağzıma bir lokma daha atıp çiğnemeye başladım ve Taehyung'a baktığımda başını omzuna yatırmış beni izliyordu pür dikkat.

Utanıp başımı eğdiğim zaman Taehyung sandalyenin altından çekerek beni kendine yaklaştırdı ve çeneme çok hafif bir öpücük bıraktı.

Airport | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin