Yüzümde hissettiğim yalanma hissiyle gözlerimi açtım ve bana bakan Yeontan'la birlikte gülümsedim.
Elimi kaldırıp tüylerini biraz okşadım ve esneyerek yerimde doğruldum.Taehyung'u göremeyince hemen Yeontan'ı kucağıma alıp ayağa kalktım.
Odadan çıktım ve merdivenlerden aşağı inerek hızla etrafıma baktım ama Taehyung'u göremeyince dudak büzdüm.
Bir tane çalışanı görmemle birlikte,"Taehyung çıktı mı?"diye meraklı bir şekilde sordum.Muhtemelen çıkmıştı ama yinede emin olmak istedim.
"Evet efendim sabah erkenden çıktı Bay Kim."dediği zamma başımla onayladım ve mutfağa girdim.Artık Taehyung yüzünden çabuk acıkıyordum.
Hep yemek yedirdiğini için midem açılıyordu ve ben de artık daha fazla yemek yiyordum.Masaya oturdum ve Yeontan'ı yanıma oturtup gülümsedim.
Ona salatalık verip oynamasını sağladım.Hemen önüme dönüp ağzıma bir şeyler attım ve karnımı bir an önce doyurdum.
Bir şeyler yedikten sonra mutfaktan çıktım ve hemen odamıza girip giyinmeye odasına doğru ilerledim.
Üzerime pantolon ile swet geçirip saçlarımı tarayıp telefonumu cebime atıp neşeyle odadan çıktım.Hızla merdivenlerden inip kapıya doğru adımladım.
Kapıyı açtığımda kimseyi görmediğim için kaşlarımı çattım ve umursamadan çıkış kapısına doğru gittim.
Kapı açıl olduğu için hemen çıktım ve yürümeye başladım.Hoseok'un yanına gidecektim ve birazda olsun gönlünü almaya çalışacaktım.
Askında hiçbir şey yapmamıştım ama belki yanından ayrılıyorum diye üzülmüştür ve bana yansıtmıştır.
Taksiyi durdurdum ve binerek Hoseok'un barını söyledim.Yirmi dakika sonra Hoseok'un mesai saati başlayacaktı ve ben anca orda olurdum.
Bir müddet sonra geldiğimizde Taehyung'un verdiği kartı uzattım ve bir kere baktırıp geri çektim.Kapıyı açarak dışarı çıktım ve bara baktım.
İçime derin bir nefes çekerek bara baktım ve yüzümü buruşturup bara doğru adımlamaya başladım.O anda çalan telefonumla birlikte cebimden çıkardım.
Taehyung'un aradığını görünce tırnaklarımı hemen avucuma bastırdım.Bir saat içinde işimi halledip eve geri dönecektim.
Eğer Taehyung'a söyleseydim Taehyung asla izin vermezdi ve Hoseok'la konuşamazdım.O yüzden telefonu sessize aldım ve bara ilerledim.
Öpüşen çiftler içki içen çiftleri görünce yüzümü buruşturdum ve içeri girdim.Yüzüme çarpan pis ter kokusuyla birlikte burnumu kapattım.
Bar kısmında Hoseok'u göremediğim için hemen etrafıma baktım ve bulmaya çalıştım.Göremediğim için hemen merdivenlerden üst kata çıktım.
Odalara baktığımda Hoseok'u tekrar göremedim ve umutsuzluğa kapılmama sebep oldu.Birden omzumda hissettiğim elle arkamı döndüm.
Bir adamın yüzündeki o pis gülüşle birlikte baktığını görünce,"Buyrun?"diye korkuyla sordum.Adam birden elini belim atınca ağzım şokla açıldı.
Adam,"Buyurayım güzelim,"dedikten sonra hemen beni kendine çekti ve elleri belimi okşadı.Adamı hızla itip dengesini kaybetmesini sağladım.
Merdivenlerden aşağı koşarak indiğimde birine çarpmam ile yere düştüm.Ayağıma giren acıyla hemen yüzümü buruşturdum ve ayağa kalktım.
Çıkışa doğru ilerlediğim sırada arkama bakarak bir an adamın gelip gelmediğini kontrol ettiğim sırada birine çarpmamla önüme döndüm.
Bana ateş saçan gözlerle bakan Taehyung'la birlikte içime derin bir nefes alarak korkuyla tırnaklarımı avucuma bastırdım.
Birden arkamdan,"Gel buraya!"diye bağıran adamla çığlık attım ve hemen Taehyung' sarıldım.Taehyung bana baktıktan sonra adama baktı.
Adam bana doğru elini uzattığında Taehyung bana uzattığı elini tutup öyle bir çevirdi ki kırılma sesi çıktı.
Ben yüzümü buruştururkan Taehyung,"Sen benim olana dokundun mu lan?"diye bağırıp beni arkasını alarak elini hemen beline attı.
Silah çıkardığı zaman ağzım şokla açıldı ve korkuyla Taehyung'a bakmaya başladım.Taehyung'da silahın ne işi vardı?
Korumalar adamı tutuğu zaman Taehyung elindeki silahını bana uzattığı elle doğru uzattığında hemen Taehyung'a arkadan sarılıp durdurdum.
"Taehyung dur nolur!"dedikten sonra daha fazla sokuldum ve durmasını sağladım.Taehyung ise hemen korumalara dönüp söze girdi.
"Jungkook'u arabaya götürün,"dediğinde başımı hayır anlamında sallayarak onu reddettim ama Taehyung tekrar bağırıp ondan ayrılmamı sağladı.
Taehyung,"Arabaya geç!"dediğinde burnumu çektim ve son kez Taehyung'a bakıp bizi izleyen insaların arasından geçerek arabaya doğru ilerledim.
Bardan çıktığımızda yüzüme çarpan havayla içime derin bir nefes aldım ve arabaya doğru ilerledim.Şu an o kadar çok korkuyordum ki.
Korumalar kapıyı açtığında bindim ve stresle hemen ayağımı sallamaya başladım.Montuma iyice sarılıp baş parmağımı ağzıma götürüp emdim.
Gözlerimi kapattım ve stresle elimi emmeye devam ettim.Tek istediğim adama zarar vermemesiydi.Asla adam için korkmuyordum Taehyung içindi korkum.
Bir müddet sonra kapı açılınca korumalar kapıyı açtığında içime derin bir nefes çekerek nefesimi tutum.
Taehyung silahı korumaya verdi ve arabaya binip beyaz kanlı gömleğinin ilk iki düğmesini açtı.Bana doğru dönüp bakmaması beni üzmüştü.
"Taehyung.."dediğimde elini kaldırdı ve susmamı sağladı.Çok mu sinirlenmişti bana acaba?Yoksa beni bırakacak mıydı?Ya bırakırsa?
Ben de daha fazla bir şey demeden sustum ve araba durduğunda Taehyung hemen inip beni bekledi.Ben de yavaş bir şekilde inip yanına gittim.
Taehyung,"Yürü."dediğinde içime derin bir nefes çekip başımla onaylayarak ellerimi birleştirip yürüdüm.
Kapının önüne geldiğimizde durup Taehyung'a baktım ve Taehyung'da,"Odaya çık."diyip kaşlarını çattı.Ben de bir şey demeden arkamı dönerek eve girdim.
Merdivenlerden hızla çıkarak odaya girdim ve yorgun bir şekilde yatağa oturup içime derin bir nefes aldım.
Bir müddet sonra Taehyung içeri girdiğinde ellerimi önümde birleştirdim ve başımı eğdim.Çok fazla haksız olduğumun farkındaydım ama pişmandım.
Taehyung,"Senin ne işin var barda?"diye sorduğunda bir şey demeden yerdeki halıya bakmaya devam ettim.
Bağırarak,"Senin ne işin vardı barda?"dediği zaman irkilsemde bunu belli ettirmedim ve başımı kaldırıp Taehyung'un yüzüne baktım.
Bedeninden gelen sigara kokusuyla birlikte dudak büzdüm ve,"Özür dilerim.."dedim fısıldayarak.Ne diyebilirdim ki başka?
"Yaptığın hatayı bir özürle mi telafi edeceksin?"diye bağırdığında dudaklarımı dişledim ve tırnaklarımı sertçe avucuma geçirdim.
"Sana diyorum konuş cevap ver!"dediğinde bir şey demedim ve yere bakmaya devam ettim.Şu an kendimi çok kötü hissediyordum.
Taehyung,"Aferin sana Jungkook aferin!"dedikten sonra bana son kez bakıp arkasını dönüp odadan çıktı.
Ben de tekrar yatağa oturarak tırnaklarımı sertçe avucuma geçirip dudaklarımı dişledim.Çok hatam vardı evet ama konuşarak çözebilirdik.
Bir müddet sonra Taehyung gelmediğinde yatağa uzandım ve içime derin bir nefes çekerek günün o yorgunluğuyla birlikte kendimi uykuya bıraktım.
*******
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Airport | Taekook
AksiyonHavalimanında temizlik görevlisi olan Jeon Jungkook'la uçağına binmek için havalimanına gelen Kim Taehyung'un yolları kesişir.