"Kısa ve öz bir oyun istiyorum,çocuklar-"
Sözünü kesen yanı başında aynı onun gibi binasındakilere moral veren Quidditch kaptanıydı."Kısa ve öz ha?Sakatlanmamaya çalışma yeter,Gryffindor"
Dedi ve ekledi.
"Bilirsin,omuz omuza çarpışırken çarpışmanın şiddetini artırabiliriz."Dağınık saçlı çocuk ukala bir şekilde sırıtırken sarışın kız öne çıktı.
"Kısasa kısas,Malfoy."
Sarışın kızın dedikleriyle dağınık saçlı çocuk birkaç adım gerileyerek Slytherin grubunun içindeki çocuğa seslendi."Regulus dışında herkese kısasa kısas-"
"Çatalak.."
Ona seslenen arkadaşına dönerken Sirius iğrendiğini belli ederek söz aldı."Ağzına sıçan o olunca da devam edebilecek misin?"
Siriusun sesindeki tınıyla ondan bir yaş küçük olan söz aldı."Kanıbozuk dostun,doğru söylüyor,Potter. Diğerlerinden farkım daha sert oynamam.."
"..Gıkkım çıkmaz,bebeğim..Ne yani beni öldürecek derecede yaralayabilir misin ki?"
James cevapını bildiği soruları sormayı oldukça seven biriydi."Evet?"
James başını onaylamaz bir şekilde salladı."Sana benimle çıkar mısın diye sormadım,dilersen sorabilirim tabii."
Bununla beraber Slytherin'lerden alay dolu hayvansı kahkahalar Regulusa yönelik atılırken kaşlarını öfkeyle çatan çocuk söz aldı."Haddini aşıyorsun,"
Çarpık bir gülümsemeyle gülümsemesine sebep olacak sözler ile konuşmak için dudaklarını araladı."Ne olur ki,yıldızım?"
James'in sorusuyla toparlanmakta olan arkadaşlarıyla sırtı dönükken cevapladı."Gece yarısı,ortak salonda,Potter."
"Bu seni tekrar görebileceğim mi demek oluyor?"
James seslendiği çocuktaki belirsiz gülümsemeyi göremese arkadaşlarına dönerken gördükleri onu temin etmedi."Onlar düşmanımız"
"Regulus 'onlar' kısmında yer almıyor,Marlene."
Sarışın kıza cevabını verirken dalgalı saçlı arkadaşı söz aldı."Gayet de 'Onlar' kısmında yer alıyor,Çatalak. Tek eksiği işaret..Tabii eksik mi orası tartışılır."
Arkadaşına karşı gözlerini devirdi."4 koca yıl boyunca lanet Black'in peşinde olmak aşalıyıcı,James."
"Seni kırmak istemem ama senin peşinde mi olmamı isterdin?"
Dağınık saçlı çocuk kumral yaşıtına karşı yüzünü buruşturdu
"Çeneni kapatmanı öneririm,Jacob.""Onun peşinde olmanı dilerdim"
Arkadaşına dönerken sesli bir şekilde iç geçirdi."Ben de destek olacağına köstek olma yolunda başarılarının devamını dilerim,Pati."
"Gerçekler bu dostum,kendini boşa yoruyorsun."
Arkadaşına gözlerini devirirken dudaklarını araladı."Aşk hayatımı bu kadar önemsemeniz egomu okşattı."
Gülümserken konuşmak için dudaklarını araladı."Herneyse..dediğim gibi dalgalı saçlı, kısa boylu,çekici arayıcı hariç herkese vur emri geçerli..Zaten onlarında yapacağı şey de bu.."
Dedi ve ekledi.
"Tutuculardan Marlene,Sirius kendi aranızdaki uyumu kurmaya çalışın. Harley,snitch'i bu sefer gözden kaçırma. Kovalayıcılar beni izleyin."Havalanan kaptanlarına karşı başını onaylarcasına sallarken kovalayıcılar Potterı takip etti. Sirius ve Marlene birbirlerine karşı hareketlerini,faul olasığını önlemek hakkında konuşmaya dönerken duydukları son şey Jamesin bağırmasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Despite Everything/Jegulus
General FictionJames Potter için Regulus ilk gördüğü anda aşık olduğu peşinde dolaşdığı milyonlarca kez çıkma teklifi ettiği Slytherin'di. Regulus Black için James ise tamamen baş ağrısıydı.