12

268 37 2
                                    

"İyi misin?"
Dalgalı saçlı çocuğun sorusuyla Dağınık saçlı çocuk kaşlarını çattı.

"Bilmem,öyle görünüyor muyum?"
Regulus iç geçirirken konuşmak için dudaklarını araladı.

"Durumun pek iç açıcı değil"
Regulus kollarını göğsünde birleştirerek ondan bir yaş büyük olana gözlerini dikti.

"Revirde falan olman gerekmez miydi?"

"O kadar çıt-kırıldım değilim ya?"
Regulus gözlerini devirirken söz aldı.

"Şu dün gece uğraştığınız kurtadamın kemiklerinin her birini kırdığına o kadar eminim ki."

"Sen öyle diyorsan...ben şahsen bir kurtadam hatırlamıyorum."
Regulus gözlerini devirirken dudaklarını konuşmak için araladı.

"O kimdi?"

"Kim,kimdi?"
Jamese karşı sıkıntılı bir nefes bırakırken dağınık saçlı çocuk öne doğru eğildi. Parmaklarını kavrayan James devam etti.

"Sen kahvaltı ettin değil mi? Soluk görünüyorsun."

"Konuyu değiştirme,Potter."
James göğsünü saran sargıya rağmen parmaklarını kavradığı çocuğu kendine doğru çekti. Onu kendine doğru çekerken Regulusun gözleri istemesizce kapıya dikildi. James başını önüne doğru eğerken yanı başındaki asasına uzandı. Asası yardımıyla mırınladığı büyü kapıyı sararken Regulus rahat bir nefes aldı.

"Benimle görünmekten bu kadar mı korkuyorsun?"
Regulus başını onaylarcasına sallamakla yetindi.

"Seninle görünmekten korkmuyorum. Bir erkekle görünmekten korkuyorum."

"Ben erkek değil miyim?"
Jamesin sorusuyla kıkırdarken sevgilisinin büzdüğü dudaklarının üzerinde parmağını gezdirdi.

"Sen benim erkeğimsin."
Dedikleriyle yanı başındaki çocuğu daha kuvvetli bir şekilde kendine doğru çekti. Regulusun bacakları Jamesin üzerinde bağdaş kurarken James yüzündeki gülümsemeyi saklayamadı.Regulusu kucağında bırakıp boynuna başını gömerken mırınlandı.

"Senin erkeğin...Regulusun erkeği.."
Regulus dudaklarını diliyle ıslatırken hem kendi hemde Jamesin erkekliğinin hareketlerini hisederken dudaklarını ısırdı.

"Konuyu değiştirmekte üstüne yok"
James başını onaylarcasına sallarken çocuğun süt beyazı pürüzsüz tenine dudaklarını bastırdı. Küçük bir öpücüğün ardından boynunda dilini dolaştırmaya çıkarken Regulus kasıldı.

"Vücudunda öpmediğim yerin olmasını istemiyorum."

Regulus bununla beraber gözlerini daha da sıkı kapatırken parmaklarını karman çorman olmuş saçlara daldırdı. Saç köklerinde ovaller bırakarak hareketlerine başlarken çocuğun bu minik hareketine karşı kayıtsız kalamadığını farketti. Regulus sırıtarak saç köklerini geriye doğru aniden hızlı bir şekilde çekti ve Jamesin başı geriye savrulurken yataktaki pozisyonu değişti. Aynı anda bağdaş kurduğu bacaklarından güç alarak kalçasını havalandırırken bacaklarının arasını çocuğun vücuduyla doldurdu. James yatağında yavaşça düşerken boş durmadı ve Regulusun havalandırdığı kalçasını iki eliyle sardı. Kalçasını fazlasıyla sıkıyor olabilirdi ama karşısında böyle bir güzellik varken Jamesin kendini dizginlemesi beklenmezdi.

Jamese doğru eğilip dudaklarını Jamesin dudaklarına sert bir şekilde bastırırken çocuğun alt dudağını ısırdı. Parmakları boynunda derin çizgiler bırakırken Regulus duyduğu ani kıskançlıkla beraber tırnaklarını daha da bastırdı. Boynunda gözle görülür izler bıraktığına emin olurken kalçasının hareketlerine dayanamayan Jamese karşı sırıttı. James daha fazla dayanamadan çocuğun pantolon kemerine uzandı. Kemeri odanın bir köşesine atarken hızlı hareketlerle paçalarından da kurtulmayı başardı. Fevri bir şekilde çocuğun belinden sarıp üzerine geçerken kendi pantolonundan kurtulmaya koyuldu.

Despite Everything/JegulusHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin