"Ona biraz daha böyle bakman özelikle kafanı gövdenden ayırmayı çok istediğim bir gün için iyi değil."
Siriusun kafasına diktiği viski boğazında takılırken Remus yüzündeki sırıtışla kendi viskisi yudumladı."Bugündü,değil mi?"
Remus çarpık gülümsemesiyle usulca başını onaylarcasına salladı. Sirius içindeki huzursuzlukla dudaklarını ıslattı."Özür dilerim,aklımdan çıkmış."
Remus sağ omzunu silkerken gözlerini kıstı. Aldığı viski görüşünü hep bozardı. Bu gözleri epey bozuk olan arkadaşının içince gözlüklerini çıkarması kadar tuhaftı. Bakışlarını karşısında eğlenen arkadaşlarına dikerken konuşmak için dudaklarını araladı."James birazdan sendeki tuhaflığı farkedip yanına gelir,biliyorsun değil mi?"
Sirius umursamadan omzunu silkti."Sence;Lily,Marlene ve Frankla beraber viski kovasının altında nefeslerini tutmaya çalışırlarken beni farkeder mi?"
Remus yüzündeki gülümsemeyi büyütürken karşısındaki manzaraya kıkırdadı. Kalabalık artarken dörtlüyü gazlayanlar dà artıyordu. Dağınık saçlı arkadaşı üçüncü dakikasında kafasını soluk soluğa kovadan çıkarırken kısa boylu arkadaşı isyan etti."Bahsi Evans olanlar,gelsin. Lanet,Potter!"
Dağınık saçlı arkadaşı zorlukla konuştu."Sadece üç saniye,Pettigrew."
Remus sırtını duvara yaslarken başını onaylarcasına salladı."Neden bu saçma yarışa katılmadığını sormak için gelecek."
Sirius saçlarını geriye doğru götürdü"Dediğin gibi saçma olduğu icin"
Sirius gri gözlerini kısa boylu arkadaşıyla tepişmekte olan Jamese dikerken dişlerini sıktı. Çenesi hızlıca kasılırken viskisini tekrar kafasına dikti. Gözlerini bir anlığına da olsa ayırmazken sıkılan yumruklarını Remus kavradı."Biraz fazla abartmıyor musun? Sonuçta ikinci yılımızdan beri kardeşinin peşinde. Şimdi karışılık bulması bu kadar kötü olamaz."
Sirius gri gözlerini sevgilisine dikerken kaşlarını çattı."O bir ölümyiyen. Bu ondan uzak durması için gayet iyi bir sebep."
Remusun çatılmaya başlayan kaşları ile şaşırsa da devam etti."..James aydınlık tutkunlarından. O beni o lanet aileden kurtaran kişi. Yani kaçmamı sağlayan kişi. Beni yüreklendiren,endişe etmememi söyleyen oydu. Şimdi o ailenin oğluyla çıkıyor! Nasıl bir ironi ama?Benim kendimi zorla kurtardığım ailenin kucağına atlıyor. Regulusun bir anda onunla çıkması normal değil. Hemde bir Seherbazlık için eğitim almaya başladığımız sene bunun olması hiç normal değil. Onu kendi tarafına çekmeye çalışıyor. Bu o kadar belli ki! Sırf Potterların safkanını bozmamak için değilse ben de bir Black'im"
Remusun onu izleyen ifadesine gözlerini dikerken ince bir şekilde hıhladı."Ne? Niye öyle bakıyorsun? Haksız mıyım!"
Histerik bir şekilde gülümseyen sevgilisine karşı Remus bakışlarını dağınık saçlı arkadaşına dikti. Büyük ihtimalle duş almak için yukarı yönelen arkadaşıyla yanındaki sevgilisinin kolunu kavradı."Öfken henüz bu kadar tazeyken sonuçlarından pişman olacağın şeye izin veremem"
Remusun sesiyle öylece dikilirken Remus ayaktaki sevgilisini belinden sarıp kucağına oturttu. Remusun hızıyla Sirius duraksarken Remusun huzur veren sesi kulaklarına doluştu."Geceden beri öfkenin Jamesin Regulusla çıkması olduğunu sandım. Sonuçta ailen baskıcı,gelenekçi bir aile. Böyle bir ilişkiyı hiç desteklemez üstelik Jamesin açık olan tarafı ile kardeşin epey yara alır. Slytherin hanesinde aydınlık tarafla çıktığı için dışlanmalar,ailesinin vereceği muhtemel şiddet,Jamesin büyük ihtimalle aydınlığa çekme çalışması...James için bu ilişkinin zararları daha az. Sonuçta Potterlar baskıcı veya oğullarının bir erkeği sevmesine karşı çıkacak türden bir aile değil. Regulus henüz bir çocuk. O reşit olana kadar tutuğu tarafı umursamayacaklar bile. Onlar için Jamesi mutlu etmesi yeterli olacak. Jamesi yaralayacak şeyler arasında sadece sen ve Regulusun öyle bir isteği varsa karanlığa çekmesi olacak"
Sevgilisinin belinde ovaller çizerken kehribar rengi gözlerindeki şevkatle sevgilisine bakındı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Despite Everything/Jegulus
Ficção GeralJames Potter için Regulus ilk gördüğü anda aşık olduğu peşinde dolaşdığı milyonlarca kez çıkma teklifi ettiği Slytherin'di. Regulus Black için James ise tamamen baş ağrısıydı.