2

584 62 18
                                    

"Beklettim galiba."
Epeyce bir süre oturduğundan koltuğa iyice yayılmış olan 15 yaşındaki başını onaylarcasına salladı.

"Hemde fazlasıyla."
James diliyle dudaklarını ıslattırken konuşmak için dudaklarını araladı.

"En azından seni birkaç dakika beklettim ki o da Flich yüzündendi."
Dedi ve ekledi.
"Ya benim gibi birkaç yıl beklemiş olsaydın?"

Dalgalı saçlara sahip çocuğun karşısındaki koltuğa geçerken geniş salona göz attı.

Birkaç yıl önce okula açılan bu oda dört binanın ayrım yapılmadan zaman geçirmesi için hazırlanan bir odaydı. Büyücü satrancı,minyatür Quidditch sahaları,büyücü kartları,kendi kendine çikolatalı kurbağalardan bırakan birkaç dolap,ilizyon veya sihirbazlık hakkında akla gelebilecek her türlü oyuncağa sahip salona omzunu silkti. Genelikle dört ve aşağısındaki sınıfların zaman geçirdiği bir salondu..

Üst katta büyükler için yaşlarına daha uygun büyü denemelerini yapabilecek aletler,üst düzey kitaplar ve çalışma masaları yer alırken Regulus her yanından bir oyuncak fırlayan kattaki koltuklardaydı.

Eh,burada olmayabilirdi de.

"Potter.."

"..James, diyebilirsin"
Sözünü kestiği çocuğun dudaklarını birbirine bastırmasını izlerken zevkten dört köşe oldu. İlk olarak,Regulus dudaklarını birbirine öfkeyle de bastırsa çok çekici duruyordu. İkinci olarak,James Potter insanları sinir etmeyi hobi edinen bir çocuktu.

"Potter."
James başını onaylarcasına sallarken Regulus  konuşmaya devam etti.

"Seni buraya çağırış amacım..Ne kadarını biliyorsun bilmiyorum ama bu garip davranışların."

"Hem mugglera hem de büyücülere göre buna aşk deniliyor,Regiie.."

"..Black,diyebilirsin."
Bu sefer sözü kesilen Jamesken bu onun sırıtışına sebep oldu.

"Regiie."
Regulus gözlerini devirirken derin bir iç geçirdi.

"Muggle'lar senin bu tavırlarına ne der,umrumda değil. Ama çoğu büyücünün hem de bu okulda çoğu büyücünün buna aşk iksiri dediğine eminim.."
Jamesin gülümsemesi solarken Regulus devam etti.

"Tüm okul geçen senelerden daha aktif bir şekilde peşimde olmanı basit bir iksire bağlıyor. İksire hakim olmam onların kurduğu senaryoya uyarken tavırların bunu doğruluyor."
Dedi ve ekledi.
"Evansla yakınsın ama gördüğün,görmediğin her yerde benimle flört amacındasın. Dediğim gibi geçen senelerden umruma katacağım bir boyutta değildi. Ama bu sene tavırlarını herkese net bir şekilde göstermen buradaki itibarımı zedeliyor."

Karşısındaki koltuğa sinen bir yaş büyüğüne karşı devam etti.

"Her an hayranlarından biri Profesörlere şikayet edebilir veya Profesörler bu durumu fark edebilir. O vakit de baş şüpheli ben olacağım. Bir erkeğe aşk iksiri verdiğimi ailem duyarsa ne yapar biliyor musun?"

"Ölüm lanetine kadar yolu var"
Dağınık saçlıya karşı başını onaylarcasına salladı.

"Evet,yabancı olduğun bir aile değil sonuçta..Bu onların gözündeki tüm imajımı yerle bir eder."

"Bırak de yerle bir olsun,Reg. Bu daha doğru gibi duruyor."
Dağınık saçlının yorumu ile duraksarken gözlerini ondan çekip söz aldı.

"Panzehirlerde iyi değilim. Snape,senin için hazırladığı panzehiri içeceksin ve aşk sandığının gerçekte aşk olmadığını fark edeceksin."
James oturduğu yerde doğrulamasını izlerken tek kaşını kaldırıp çocuğa bakındı.

Despite Everything/JegulusHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin