8

351 47 1
                                    

"Tebrikler."
Oldukça zoraki ve samimiyetsiz söylenen sözlerle dağınık saçlı çocuk kıkırdadı.

"Sevincin göz yaşartır,Reg."
Elinde tutuğu kupayı havaya kaldırırken konuşmak için dudaklarını araladı.

"Taşımak ister misin?"
Regulus başını onaylamaz bir şekilde sallasa da elleri artık GRYFFİNDOR  yazan kupaya istemsizce gitti. Kupadaki işlemelerin üzerinden parmağıyla geçerken ince bir şekilde hıhladı.

"Pek ağır değilmiş-"
Sözünü kesen Jamesin kupanın bir ucunu bırakmasıydı. Bununla beraber tüm dengesi bozulurken dağınık saçlı genç çocuk kahkahasını büyüttü. Yüzündeki kızarıklıkla kupayı zorlukla elinde tutarken mırınlandı.

"Pekâlâ,birazcık ağırmış."

"Birazcık mı?"

"Seneye bunu kesinlikle ben alıyorum"

James gururla sırıttı.

"Umutlanma. Sana söz ben mezun olunca kupa senindir,bebeğim."
Dağınık saçlı çocuk elini Slytherin arayıcısının beline sararken Regulus sırıttı.

"Kokuyorum"
Maça sadece on beş dakika geç kalmış olsalarda kalan süre onları terletmeye yetmişti.

"Bende öyle.."
Burnunu çocuğun boynuna sürterken Regulus ince bir şekilde inledi.

"Terliyim.."

"İnan,bu seni daha seksi kılıyor"
Regulus parmaklarıyla dağınık saçlı çocuğun buklelerini kavrarken dudaklarını araladı.

"Kutlama yapmanız gerekmiyor mu?"
Kupayı Jamesin sağ eline bırakırken çocuğun sağ elinde kolaylıkla tutması ile dudaklarını büzdü.

"Sahada olanlardan sonra Mc Gonagall yirmi dakikalık ara verdi."
Dedikten sonra Regulus sırıtışını büyüttü. O sırada parmakları çocuğun boynunda ovaller çiziyordu.

"Bu bize yeter mi?"

"Onu göreceğiz."

Sağ elinde tutuğu kupadan dolayı çocuğu sol eliyle kavrayıp Regulusun sırtını duvara yasladı. Bununla beraber Regulus ellerini çocuğun boynundan çekip birdenbire hızlıca formasının içinde gezdirdi. 7 numaralı formanın üzerini örtüğü karın kaslarına tırnaklarını geçirirken çocuğun alt dudağını esir aldı. Dilini Jamesin ağzında gezdirirken James güzel çocuğu kalçasından kaldırıp havalandırdı. Bununla beraber çeviklikle iki bacağını çocuğun gövdesine dolarken James dolup taştığı arzu ile dudaklarını araladı.

"Bu kadar iyi olman can yakıcı."
Çocuğu duvara daha sert yaslarken tekrar söz aldı..
"Tanrı aşkına kaç kişiyle yattın?!"

Jamesin duraksaması ile kaşlarını çattı. Zarif hareketlerle hisettiği duyguların elinden alınması onu öfkelendiriyordu.
"Durmanın gerçekten nedeni bu muydu!"

Şaşkın şaşkın söylenen sevgilisini kucağında taşırken başını onaylarcasına salladı..
"Evet,ilkin olmadığım çok açık"

"Benim de senin ilkin olmadığım çok açık?''
James bununla beraber başını geriye doğru yaslayıp gürültülü bir şekilde iç geçirdi. Regulus onun kasılan çenesini süsleyen belirginleşmiş damara karşı dudaklarını ıslattı.

"Beni kıskanıyorsun?"
James parlak bakışlarını çocuğa dikti.

"Bu da soru mu?"
Regulus gülümserken çocuğun boynuna ellerini doladı. Başını Jamesin boynuna gömüp yeni öpücükler kondurmak için heycanlanırken James boynunu birdenbire çekti.

"Okuldan mıydı?"

"Kim?"

"Yattığın?"
Regulusa bakınırken Regulusun yüzündeki ifade ile düzeltti.
"Yattıkların..."

Despite Everything/JegulusHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin