O sırada içeri Eunwoo girdi.
Müdürün önünde saygıyla eğilerek konuştu.
"Hocam ben jimin'in bayıldığı gün hakkında konuşmak ve size video göstermek istiyorum "
Umarım Eunwoo beni bundan kurtarabilir.
"Göster bakalım "
Eunwoo videoyu açıp herkese gösterdi Eunwoo bahçenin arkasında video çekmeye başlamıştı sonra arkada benim telefonla konuştuğunu gördü yuzumden de belliydi gergin olduğum sonra telefonu elimden indirip birden bayılmıştım oda hemen benim yanıma koşup uyandırmaya çalışıyordu ve videoyu kapatmamıştı.
"Hocam ben onun ordayken telefonla konuştuğunu yüzünden de belliydi gergin olduğu o bayıldıktan sonra onu ben getirmiştim ve hiçbir şekilde kan veya başka bir alet yoktu."
Umarım müdür inanırdı. Çünkü boş yere ceza yiyecektim.
"Hocam Jimin'in bir suçu yok herkes onu suçluyor"
"Tamam biz soruşturıcaz o zamana kadar serbestsin ama eğer doğruysa hiç bir yere kaçamazsın"
"Peki efendim neden kaçim ki çünkü ben öldürmedim hem o öldüğü gün benim büyükannem ölmüştü ondan önce başka bir durumdan"
"Tmm Eunwoo ve Jimin siz sınıfa gidebilirsiniz biz konuşucaz"
Müdürün önünde eğilip dışarı çıktık ikimiz koridorda yürürken Eunwoo kolunu omzuma atıp konuşmaya başladı.
"Merak etme Jimin sen masumsun bunu herkese kanitlicaz arkanda ben varım kimse sana karışamaz tamam mı kimse inanmada bile ben inanıyorum "
"Teşekkür ederim Eunwoo ama neden bana yardım ediyorsun yani yanlış anlama beni koruman çok güzel bunun için çok teşekkür ederim "
"Hatırlıyor musun daha lise başlamadan önce bı çocuk vardı o zorbalık görüyordu ve sen onu kurtarmıştın hatırladın mı"
Dediğiyle başımı yavaş yavaş salladim o zamanı hatırladım çünkü o zaman babamdan kaciyordum ve onu o halde görünce dayanamayip kurtardın sonra babamdan iyi bir dayak yemiştim ama ne alaka şimdi onla ona bir cevap bekler eşine baktım o gülümseyip elini ensesine atarak kaşıdı.
"O bendim"
"Ne?"
"O zamanlar çok farklıydım güçsüzdüm de sen beni kurtardıktan ve o sözleri söyledikten sonra hayatım değişti senin sayende şuanda böyleyim ve karşımdaki kim olursa olsun korkmadan konuşuyorum "
Ellerimi tutarak devam etti.
"Ve her şey senin sayende hem sana borçluyum hemde suçsuz oldugun halde sana neden böyle bir iftira atım ki eğer onu gerçekten öldürmüş olsaydın diğerleri gibi bakıp geçersin. Sonradan babandan dayak yemişsin."
Gözlerim açılarak ona baktım.
"Sen nerden biliyorsun "
"Bizim evde ordan babanı gördükten sonra sana vurmuştu o zaman sana yardım edemediğim için çok pişmanım özür dilerim sen beni kurtarmıştın ama ben seni kurtaramadım"
Geri çekilip ona sarıldım şuan gerçekten çok ihtiyacım vardı bütün okul beni kötülükten onun bana inanması ve koruması çok güzel.
"Teşekkür ederim yanımda olduğun için"
"Rica ederim bende teşekkür ederim beni o gün korumasaydin daha kötü şeyler olacaktı hadi sınıfa gidelim . Senin yanında oturmami ister misin?"
"Olur"
Gülümseyip sınıfa doğru gittik . Sınıfa gittiğimizde herkes bize bakmaya başladı ama Jungkook ve Taehyung ikilisi şaşırarak bakıyordu sanırım geri geleceğimi düşünmüyorlardı.
"Katilimiz ve arkadaşı gelmiş hoşgeldiniz"
"Hana kes sesini !"
"Hana doğruları söyledi diyemi böyle oldu ben onun böyle bir bokluk yaptığını bilseydim başta arkadaş olmazdım daha bide etrafta hiçbir şey olmamış gibi gezmesi varya tam bir aptallık "
Bu sözleri söyleyen abim gibi olan yoongi'di. Bir şey demeyip kendi Sirama doğru ilerledim. Kendi sırama geçecekken Jungkook eşyalarımın hepsini yere fırlattı.
Kağıtlar her yere dağılırken diğer kalemlerim sıraların altına gitti. Ben onları toplarken herkes yine gülüyor .
Bunda böyle gülecek ne var hala bilmiyorum ama sinir bozucular."Ne bakıyorsunuz herkes bunların nereye gideceğini biliyorlar hadin"
Herkes yerdeki kalemleri alıp çöpün oraya atmaya başladı . Eunwoo yerdeki kağıtları toplarken bende kalemleri toplamaya gittim ama bu sefer o kalmeleri bana atmaya başladılar yere eğilmişken sert bir cismin bana çarpmasıyla tahtaya çarpıp yere düştüm.
Baktığımdaysa bu Jungkook'un çantasıydı o atmamıştır değil mi? bu kadarını yapmamıştır ama kafamı kaldırdığımda bunu onun attığını gördüm.
Gözlerim doldu ağlamaya başlicaktım.
Hayır ağlama herkesin önünde bunu yapma seni güçsüz görecekler ve böyle yapmaya devam edecekler.
Ama kendimi durduramadım ve ağlamaya başladım tahtaya carptigim için sırtım ağrıyordu. Eunwoo yani gelip hemen bana bakmaya başladı.
"Jimin iyi misin? Çok acıyor mu ?"
O sırada içeriye coğrafya hocası girdi. Yerde benim eşyalarımı, jungkook'un çantasını,benim kalemleri ve ağlayan beni gördüğünde hemen yanıma gelip bana bakmaya başladı.
"Jimin iyi misin oğlum bak bana noldu?"
"Hocam sınıfa girdiğimizde yine laf atmaya başladılar Jimin cevap vermeyip sırasından çantasını alıp benim yanıma gelecekti ama Jungkook onun kalemlerini yere atıp diğerlerine onları çöpe atmasını söyledi
Ben kağıtları toplarken o kalemleri toplamaya gitti o eğilecekken Jungkook ona çantasını attı ve çanta ona çarpıp tahtaya çarpmasını sağladı."
Ben hala biraz ağlarken Eunwoo olayları anlatırken gözüm jungkook'u buldu bana o kağıdı verdikten sonra böyle yapması ne kadar mantıklı ve diğerlerinin de hemen bir videoya inanması.
Yüzüne baktığımda hiç pişmanlık görmedim ve Tae gildede öyle.
Umarım ben masum olduğumda da böyle durursunuz çünkü sizi asla afetmicem.
"Jimin kalk hadi "
Hocanın ve Eunwoo'nun yardımıyla ayağa kalkıp eşyalarımız topladık ve sonrasında Eunwoo ile beraber onun sırasına oturduk.
"Çocuklar bakın evet o video okulun kamera kayıtlarında var ama aynı zamanda baska yerlere baksaydınız Jimin ayrı bir yerde daha vardı."
Sınıftan çoğu kişi şaşkın nidaları dokuyorlardi sonra hoca devam etti.
"Eunwoo o zaman kayıt yapıyordu Jimin'de arka tarafta telefonla konuşuyormuş Eunwoo onun tedirgin olduğunu gördüğünde onu videoya çekmiş sonra zaten bayılma anı ve okul kamera kayıtlarında Eunwoo'nun onun yanına koştuğunu izledik .
Yani demek istediğim bu olayın içinde bir iş var Jimin'e ifitira atıyor olabilirler sizden ricam daha hiçbir şey belli değilken-ki sadece kamer kayıtı var- başka bir şey olmadığı için onu böyle suçluyamazsınız"
Diğerlerine baktığımda bunu pek aldırış ettiklerini görmedim
Umarım bugün başıma başka bir olay gelmez...
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Sizce başına ne gelebilir ?
Ve gidişat nasıl?
Jimin'iemiz az kaldı biraz daha dayan.
Bu arada hala Hana mevzusu var devam ediyor sadece araya başka bir olay girdi.
Sizleri seviyorum jikookla kalın hoşçakalın 🥰