ŞARKIYA DÜŞTÜM ÇOOOK GÜZEL
kafamdan aşağı bir şey döküldü ve gözlerimi sımsıkı kapattım o an sadece Eunwoo'nun sesini duydum.
"Jimin!"
Kafamdan aşağıya yemek dökülmüştü.
Hayır hayır düşünme sakin ol hatırlama o anı sakin.
Ellerimi sıkıp yavaş yavas geçmesini bekledim ama daha da artıp titremeye başladım.
"Jimin bak bana!"
Yemek güzel olmuş annecim eline sağlık.
"Jimin cevap ver!"
"Yemek güzel mi olmuş"
"Al sana yemek"
"Jimin bak hadi bir şey yok "
İrkilerek Eunwoo'ya baktım o benim iyi olduğumu kanaat getirdikten sonra yemek döken kişiye baktı.
"Ne yapıyorsun lan sen!"
"Ne yapiyormuşum" karşımdaki alayla konuşmaya devam ederken ben kafamdaki yemekleri yere saçalayarak(yn:umarım böyle yazılıyordur) ayağa kalktım Eunwoo'yu biraz geri çekerek yiyeceğim tepsiyi bende aynı şekilde kafasından aşağıya döktüm.
"Ne yapıyorsun lan!"
"Karşılık veriyorum"
"Bana bak-"
Yn: baktım büyür
"Sen bu işe karışma "
Yn: sus! Seni şimdi Jimin'e dövdürürüm ne güzel kafandan aşağıya döktü.
J: ben o kadar yapamam bence
Yn:bir kızı vururken iyiydi
J:senin yüzünden sanki ben dedim şunu biraz vurim sende yaptın demi
Yn:tamda öyle dedin
J: hass- neyse devam et biz sonra konuşuruz"Ne yapmaya çalışıyorsun Kai"
"Sen karışma Eunwoo bu sürtük yüzünden ölmedi mi Yugyeom!"
"Ben öldürme-"
"Yalancı sen öldürdün daha bide masum aptala bak ya"
" Düzgün konuş yeter"
"Sen niye onu bu kadar korkuyorsun yoksa ona aşık mısın Eunwoo"
"Saçma saçma konuşma Kai yeter siktir git başımızdan"
""Emredersiniz ben cevabımı aldım "
Gittikten sonra geri yerime oturdum bunları düşünecek gerçekten halim hiç yok ve hala bize bakıyorlar.
Ellerimi kafamın yanına koydum ve biraz sakinleşmek bekledim .
Eunwoo yanima oturup kimseyi düşünmeden saçlarımı okşadı.
"Bitecek Jimin bitecek az kaldı"
"Ben artık dayanamıyorum herkesin bana kullandığı sözler yaptıkları şeyler artık bunlara katlanmak istemiyorum . Hiç biri en yakın arkadaşlarım bile bana böyle davranıyor.
Nasıl bitecek eğer bitmezse ben bitirecem"
"N-ne yapacaksın Jimin düşündüğüm şey-"
"Eunwoo sen ne yapardın haklı olduğun halde haklı degilmiŞsin gibi gösteriyorlar lafları o kadar çirkin ve kötü ki bana o lafları yakıştırıyorlar ben bunları işiticek naptım ."
"Jimin biliyorum ama lütfen dayan lütfen "
"Ne için dayanıcam senden başka kimse inanmıyor
Ailem bile bana inanmiyor ve sevmiyorlar onlardan göremediğim sevgiyi başkasından mi görücem ?