"DEĞİLSİN ANLADIN MI DEĞİLSİN ONU ÖLDÜREREK ELİNE NE GEÇTİ HA SÖYLESENE SEVİNİYORMUSUN ONU ÖLDÜRÜRKEN ZEVK ALDIN MI?"
"NE DİYORSUN SEN BE NE ZEVKİ SEVDİGİM KİSİYİ ÖLDÜRDÜKTEN SONRA ZEVK Mİ ALACAM ? BUNU SANA DÜŞÜNDÜREN NEDİR SÖYLESENE NASİL BÖYLE BİR SEYE İNANIRSINIZ?!"
Jimin sinirle önündekilerini es geçerek sınıfına gitti. Sınıfa girdiği gibi herkes ona iğretiyle ve tiksinmis gibi baktığını gördüğünde siniri daha da arttı.
"NE BAKIYORSUNUZ DÖNÜN ÖNÜNÜZE!"
" Bencede dönün yoksa şimdi sizi öldürür değil mi Park Jimin"
Hana'nın alayla söylediğine herkes kahkaha atmaya başladı .
Şimdi ne dedi de bunlar böyle kahkaha atıyorsa ?Jimin bunları boşvererek en arka sıraya geçti eğer devam edersem daha çok üstüme gelirlerdi.
Ders başlamıştı ve herkes bana bakarak konuşuyordu bundan rahatsız oluyordum. Aniden Hana bana bakarak gülmeye başladı. Hoca bunu fark edince en zor soruyu yazıp
"Hana bu soruyu çözer misin?"
Gülmemek için zor durdum. Dikkatimi dağıtan Tae'nin sesi oldu.
"Hocam Jimin neden çözmüyor?"
Herkes aniden 'evet hocam' demeye başladı. Hoca aniden
"Susun Hana neden çözdüğünü iyi biliyor ve Hana'dan sonra Jimin'ne soracaktım şimdi kararım değişti Jimin hariç herkese soru soracağım"
Coğrafya hocamız benim böyle bişey yapmadığımı kesinlikle biliyordu Hana kalkıp soruyu çözmeye başladı . O sırada kapı çalındı ve nöbetçi çocuk içeri girdi.
"Hocam Park Jimin'i ve sizi müdür Bey çağırıyor."
Tüm sınıf gülmeye başladı ve sonra alayla konuşmaya.
"Cezasız mı kalacağını sandın park Jimin"
"Umarım okuldan alırlar seni o zaman görürüz bay ben masumum diyen kişi"
"Hakketiğini alacak ben ve Tae sikayetimizi asla geri çekmicez"
Ne polisleri Jungkook ve Tae mi çağırdı gerçekten ne diyeceğimi bilemedim onlara kirginlikla bakıp coğrafya hocamızla beraber sınıftan çıktım.
Jungkook'tan
Jimin sınıftan çıkınca Eunwoo denen çocukta sınıftan çıktı. Neden çıkmıştı. O bir katildi. Sanki o suçsuz gibi davranıyordu.
Polisi çağırdımızı duyduğunda sinir küpüne dönmüştü. Jimin suçluydu bunu herkes biliyor. Birisi buna anlatmalıydı.
Hemen peşinden koştum
"Hey Eunwoo!"
Arkasına bakmadan yürüyordu. Bana karşı böyle davrananazdı.
"Hey Eunwoo kime diyorum baksana!"
"NE VAR!"
Bağırmasıyla tüm koridor inlemişti. Ama sesi çıkmıyordu.
"SEN KİME BAĞIRDIĞININ FARKINDA MISIN?!"
"SANA BAĞIRIYORUM BİR SORUN MU VAR SORUN VARSA GİDEBİLİRSİN YOL ORDA!"
Arkasına bakmadan gitti ama bana böyle davranamazdı. Arkasından tutup
"SEN BANA BAK BÖYLE DAVRANMAYA DEVAM EDERSEN SONUN KÖTÜ OLUR!
ANLADIN MI?!"
Uzun süre sessizlik çöktü sonrasında yediğim yumruk ile kendimi duvarda buldum
"BANA BAK BİR DAHA BANA KARIŞIRSAN SENİ TAE JİN SUGA HİÇ BİRİ KURTARAMAZ SENİ GEBERTİRİM!"
"OOO KATİLİMİZİN ARKADAŞI DA KATİLMİŞ"
"HİÇ BİR KANITIN YOK O KATİL DEĞİL!"
Aniden yakama yapıştı
"ASIL KATİL SENSİN MASUM BİR İNSANIN DUYGULARINI ÖLDÜRDÜN VE ŞİMDİ ONU ÖLDÜRECEKSİN!"
Haddini fazlasıyla aşmıştı
"SEN KİMSİNDE BANA BAĞIRIYORSUN SENİ ŞUAN GEBERTSEM KİMSE BENDEN ŞÜPHELENMEZ!"
"OWW BAY JEON SİNİRLENDİ ÇOK KORKTUM"
Artık sinirlerimle oynamaktan daha üst seviyeye geçmişti ve şuan onu öldürmemek için elimden geldiğince sakin kalmaya çalıştım .
Eunwoo hemen beni bırakıp müdürün odasına koştu onun sorunu ne? Neden ona yardım ediyordu evet ben Jimin'i seviyordum ama onun bunu yaptığına kendimi inanadıramadım.
Kimse inanadıramadı ama o videolar ve ses kayıtları doğruydu okulun kayıtınada baktık ve böyle bir şey doğruymuş daha bide bize kırgınlıkla bakıyor deliricegim yeminle boşvererek sınıfa doğru gittim o bugün okuldan hapishaneye gidecek.
Jimin'den
Coğrafya hocamla beraber müdürün odasına doğru ilerledik neden bunlar başıma geliyor hiç bilmiyorum .
" merak etme Jimin sen masumsun"
"Ama hocam herkes benim katil oldugumu söyledi evet ben o tarafta baygın bulundum çünkü o zaman yemek yiyememiştim babam asla vermedi ve telefon gelince bayılmışım."
"Biliyorum"
"Nasıl?"
"Okul kayıtlarına baktım çünkü senin gibi naif ve güzel biri vunu asla yapamayacağını biliyordum izlediğimde gerçekten öyleydi ama bir sorun var"
"Nedir?"
"Aynı zamanda senin badka yerde goruntun var aynı anda yugyeom oldu ve den bayıldın bu biraz kafa karıştırıcı.
"Bana inandığımız için teşekkür ederim sizden başka kimse bana inanmiyor"
"Hayır Eunwoo'da var"
"Ne Eunwoo mu o neden"
"O senin bayıldığım zaman video çekiyormuş ve biraz sapıkça olabilir seni çekmeye başlamış sonra sen bayılmıştım oda hemen senin yanına geldi "
Coğrafya hocasının dediğiyle güldüm ama neden o beni çeksin ki
Biz bunları konuşurken müdürün odasına gelmiştik çok korkuyordum çünkü içerde polidlste vardı hala kendimi inandıramasamda onlar beni şikayet etmişlerdi.
"Park Jimin yugyeom'u öldürdüğünü bir ihbar aldık sence doğru mu bu?"
"Hayır efendim ben o öldüğünde başka bir yerde baygın olarak bulundum baygın olmamda yemek yemedigim için ve stres yaşadığım içindi."
"Kamera kayıtlarını izledik ve iki taraftara varsın bu kafa karıştırıcı ama şimdilik başka gören olmadığı için bizimle geliceksin"
Ne gerçekten suçsuz olduğum halde hapisemi girecek eğer suçsuzluğum kanıtlanırsa onları asla affetmiyecem
O sırada kapı çalındı .
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
Evet önceki bölüm çok uzundu ama bunu diğerleri gibi kısa tutmaya çalıştım kuzenimde fic yazıyor
JeonTaeKimJungkook onuda beraber yazıyoruz yeni yeni gönderecek umarım onuda beğenirsiniz
Sizleri seviyorum jikookla kalın hoşçakalın 🥰♥️
Jiminim az kaldı biraz daha acı çekeceksin sonra herşey bitecek .
Bölüm hakkında düşünceleriniz nelerdir