[10]

76 4 3
                                    

Eunwoo'dan

Tae ağzından şaşkınlıkla 'Y-yugyeom' dedi ama şaşırmakta da haklı sonuçta o ölüydü.

Yugyeom içeri girer girmez Tae'ye yumruk attı ve sonra Jungkook'a.

"Siz nasıl inanmazsınız"

"Yugyeom yaşıyorsun ama sen ölmedin mi?"

"Hayır beni bosverin bakın yaşıyorum Jimin'e nasıl inanmazsınız"

Herkesin gözü dolmaya başladı sanırım Jimin'e yaptıkları yüzünden pismanlar . Öyle de olmalılar bunlar yüzünden Jimin çok acı çekti ve şuan bedelini ödüyorlar.

Jk:B-biz bilmiyorduk bir anlık videoya inandık

Yugyeom: o video yüzünden Jimin ne hale geldi sizin o laflarınızı ve ona vurmanızı nasıl kabul edip sizle hiç bir şey olmamais gibi dururum üstelik o benim kardeşim idi.

"Ne!"

Hepsinin ağzından çıkınca bende bir an korktum ama böyle tepki vermeleri normal bende bunu duyduğumda hem sevindim hemde çok üzüldüm jimin'in sahte ailesi ona neler yapmıştı.

Tae: nasıl olur yani şimdi Jimin'le kardeşmisiniz ve bizle kuzen mi oluyor?

Araya bu sefer ben girdim." Evet Jimin yugyeom ile kardeş sahte ailesi onu kaçırmışlar ve yugyeom gile öldü diye söylemişler."

Yugyeom: Eunwoo jimin'i ara onu görmek istiyorum nerdeyse buraya gelsin.

"Tamam" diyip üst kata çıktım ve Jimin'i aramaya başladım. Biraz çaldıktan sonra açtı.

"Alo Jimin"

"A-alo"

"Jimin noldu iyi misin "

"E-eunwoo k-kai"

"Jimin noluyor cevap ver Kai naptı iyimisin!"

"Kai beni v-vurdu"

"Ne! Nasıl iyimisin"

"K-kurtuluyorum sana dediğim gibi" bu sözüyle gözüm dolmaya başladı onu koruyamadım , bırakmamalıydım

"Jimin lütfen nerdesin dayan noldu anlat"

"Beni si-silahla vurdu"

"Ne! Nerdesin Çabuk söyle " artık ellerim titremeye başladı

"G-gelme ölmek istiyorum ve oluyor"

"Hayır lütfen 'hıck' yugyeom yaşıyor lütfen nerdesin" ağlamaya başladım nasıl böyle dikkatsiz olurdum ki

"Gerçekten mi "

"Evet lütfen 'hıck'nerdesin " hayır herşey normale dönmüşken bu olmasın

"B-ben e-evimden b-bir önceki a-ara sokaktayım"

"Geliyoruz dayan lütfen "

"Canım ç-çok yanıyor ö-ölecegimi hissediyorum "

"Hayır dayan lütfen 'hıck' yalvarırım 'hıck' seni yalnız bırakmamalıydım"

Ve sonra galiba telefon düştü sadece normal nefes alış veriş sesleri geliyordu endişeyle bağırmaya ve daha çok ağlamaya başladım.
"Jimin"

"Jimin cevap ver!'

"Lütfen ölme"

"Jimin lütfen!"

"JİMİNNNNN!"

Bağırarak yer çöküp ağlamaya başladım . Ben ağlarken içeri yugyeom ve diğerleri girdi . Hepsi endiseliydi tabi karşılarında böyle ağladığım için.

Because you're worth it // JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin