[11]

89 6 8
                                    

Jimin'den

Karşımda Jungkook gil duruyordu ama hiçbirine bakmadım

Keşke bana inansaydınız

Ama iş işten geçti siz bana inanmadınız ve şimdi masum olduğum kanıtlandı bende sizi affetmicem.

Yug: evet bakalım Jimin sorularım var sonra sen sor anlaştık mı

Ona dönerek kafamı salladım.

Yug: ilk sorum onlar sana ne yaptılar.

Jm: şey ben eve geliyordum sonra karşıma çıktılar vurabilirdim ama çok kişilerdi sonra beni tuttular ve Kai dövmeye başladı. Sonra bileğimi tutup ' bu elle mi silah tuttun' deyip bileğimi çok hızlı bir şekilde vurdu sonra zaten silahla vurdu biliyorsunuz.

Yug: tmm ben onla ilgilenicem görecek o

Jm: yugyeom boşver herkes benim katil olduğuma inandı diye böyleydi onla çok yakın arkadaşsınız o da tabi üzüldü ve kızdı içten içe benim masum oldugumu öğrendiğinde pişman olur zaten ona kızma.

Yug: Jimin gerçekten çok iyi kalplisin
Tamam ona sonra bakarız peki yemek olayı Eunwoo titredigini söyledi neden öyle oldu.

Yugyeom'un dediğiyle o anlar aklıma geldi ben nasıl söyleyebilecem . Onun bana yaptıkları o kadının hiç bir şey yapmaması ve sesim gelmesin diye televizyonun sesini açması.

Eunwoo: Jimin daldın

Jm:ha? Şey bunu konuşmasak henüz hazır hissetmiyorum ve daha önce kimseye söylemedim.

Yug: Jimin sakin olup anlat tmm mı yanındayız .

O anları her ne kadar düşünmek istemesemde yapmak zorundayım en azından birazda olsun yüküm hafifler.

Jm: b-ben 10 yaşındayken ilk kez yemek masasında yemek yedim önceden önüme atıp giderlerdi.yemek yerken sadece yaptığım yemeği b-beğenmekti bilseydim ağzımı bile açmazdim bu kadar cani olduğunu bilseydim hiç o masaya oturmazdım.

Yavaş yavaş gözyaşlarım akmaya başladı unutamıyorum ve kendimi çok yalnız hissediyorum.

Jm: ben a-anneme sadece 'yemek güzel olmuş eline sağlık anneciğim' dedim . Tek bu laf yüzünden hayatım bitti. Babam sanki kötü bir laf söylemişim gibi sinirle ayağa kalkıp ' yemek güzel mi olmuş al sana yemek ' diyip yemeğin hepsini üs-üstüme döktü çorba vardı ve çok sıcaktı ben orda yanıp ağlarken o kadın 'hıck' sadece yüzüme bakıp gülmüştü . Babamda bu yetmezmiş gibi beni yerde sürükleyerek yukarı çıkarttı. Ben ondan 'hıck' ne kadar özür dileyip yalvarsam da  hiç bir şey yapmadı. Beni karanlık bir odaya getirip kemerini çıkarttı ve benim üstümdekileri zorla 'hıck' çıkarttı. Sonrada elindeki kemerle 'hıck' beni dövmeye başladı yalvarsamda beni dinlemedi ve dövmeye devam etti sonra bir ses geldi kapının ordan o sesi, o gülüşü hiç unutamıyorum annem bana bakıp gülüyordu

↪️ Babam beni döverken bana bakıp gülmüştü. Sonra babamın yanına gidip 'eline sağlık kocacım birdaha oturtmam bu sürtüğü masaya ' sonra gitti ve televizyon sesi geldi son ses açmış şarkı dinliyordu babam hiç acımadan beni dövüyordu sonra hızla tekme atmaya başladı 'hıck' dayanamadım bayıldım . Beni hastaneye götürmediler dövüldükten sonra aynı halde yerde yatıyordum göğsüm mosmor olmuştu zaten kalktığım gibi  başımda bekliyordu geri gelip o halimle dövdü. Bu sefer doktor çağırmışlardı . Ve kaburgalarımın kırıldığını söylemişti ve çoğu yerde çatlak vardı 'hıck' ondan sonra asla o masaya oturup yemek yemedim sadece önüme köpek maması attılar tek bir günlük her gün öyle yedim . Sonra kardeşim oldu kız beni onun yanına asla yaklaştırmadılar o ne zaman benim yanıma gelse ben dayak yerdim . Babam ona hep şevkatle bakardı ve en çok istediğim şeyi 'hıck' onun saçlarını okşardı çok öyle çok isterdim ki ama hiç öyle olmadı ben büyüdüm ve bir gün lavaboya giderken kardeşimin sesini duydum o kadına benim aynı sözlerimden söyledi bekledim ona da bir şey desin dövdün benim farkım neydi ondan 'hıck' ama yapmadı daha çok sevindiler ve o gün sadece ona bakarken bile dayak yedim.

Because you're worth it // JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin